Tifo fra Korea (Elendig)
Collapse
X
-
Der har man noe å se opp til!
Skjønner ikke helt hvordan de har fått det til? Har de forskjellige farger på de enkelte sidene på klærne? (og så hopper/snur seg samtidig)
Forresten. Hva syntes du er så elendig med denne tifoen???
*EDIT*
Så litt nøyere på filmen nå. Ser ut som standard mosaikk, bare veldig godt organisert.Last edited by Seb.R; 01.09.2006, 16:05.Kommentar
-
Kommentar
-
Synkronsvømming, gå hjem og vogg!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg ser for meg KFL gjøre det samme
En kanarifugl som flagrer med vingene sine pryder Notar-tribunen i sesongslutt, hvor vi også tar gullKommentar
-
Kommentar
-
I svarte helv... DET var imponerende! Tviler dog sterkt på at det er "Normale" supportere som står bak.. Har sett lignende ting før utført av "profesjonelle" mosaik folk eller hva de er. En gruppe som kfl (eller hvilken som helst annen supporterklubb) kommer nok aldri til å klare noe lignende.. Ihvertfall ikke så bra gjennomført!Kommentar
-
I svarte helv... DET var imponerende! Tviler dog sterkt på at det er "Normale" supportere som står bak.. Har sett lignende ting før utført av "profesjonelle" mosaik folk eller hva de er. En gruppe som kfl (eller hvilken som helst annen supporterklubb) kommer nok aldri til å klare noe lignende.. Ihvertfall ikke så bra gjennomført!Kommentar
-
Har sett noe lignende tidligere og de involverte øvde over 1 år på hver mosaikk de utførte..Kommentar
-
KFL bør vel kanskje øve seg på å synge i takt før vi begynner med noe sånt?Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Forøvrig syntes jeg ikke dette passer inn i fotball, da "tifoen" får mer oppmerksomhet enn det spillet på banen får..Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
haha dette skulle vi ha prøvd på. Jeg inviterer til øvelse på KFL feltet og trenger bare 500 frivillige til å delta.
Hvem kommer?
Ellers så er det jo sinnsykt hvor fort de skifter om her.
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
Kommentar