Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sitat fra forumet til klanen:
"HAHAHAHAHA! Håper faen ikke du tror vi klarer og synge ut kanari som er norges beste supportere. Men vi prøver alt vi kan!"
Syns klanen låt bedre enn på lenge. NEI, ikke på langt nær oss, men det var endelig litt engasjement hos dem så det ble litt å konkurrere med. Men FY F**N FOR EN TIFO IDAG. Takk til TiFogruppa! Snakket med en kamerat av meg i pausen om hvor sinnsykt bra Fansen har blitt. Fra "karen marie Ellefsen" til idag. Setter stor pris på arbeidet visse mennesker har lagt inn i denne supporterklubben.
Håper folket var fornøyd med dagens lille tifo, den kostet spenn for pokker.
Yes nå drøyer det ikke lenge før vi må skramle med bøssene våre igjen, for nå er det slunkent i kassa hehe.
Yes nå drøyer det ikke lenge før vi må skramle med bøssene våre igjen, for nå er det slunkent i kassa hehe.
R
Absolutt, absolutt!
Fantastisk innsats av FT, og gleder meg til å se bilder av festkampen.
En ting jeg ikke var fornøyd med i dag, utrolig nok i dag den største kampen i året, var synginga! Jeg var selv på RB & kunne så vidt høre feltet til tider.
RB var ikke så mye bedre, synes UFC har mista litt gnisten etter å lenge ha bidratt til en utrolig ny stemning. Men det begynner kanskje å bli gammel å være Ultras?
Håper vi kjører bedre nesten gang. En ting som derimot var kult i dag var Lambada sangen. Den var genial! Tok av sykt!
"At romerikingen fortsatt er med der, skyldes hovedsakelig to ting: Robert Koren og Kanarifansens evne til å løfte laget.
Mot Vålerenga var det så nært stinn brakke man kan komme, og allerede en time før avspark var det elektrisk på Åråsen. Robert Koren innrømmer at Kanarifansen er viktig for hans prestasjoner, og at han løfter seg på hjemmebane hvor fem av hans syv mål i serien har kommet.
- Det får deg til å yte mer når du får en slik støtte, sier midtbanespilleren, som fyller 26 år på tirsdag.
- Og selvsagt er det ekstra moro å score mot Vålerenga når du vet det betyr så mye for supporterne.
Resten av Lillestrøm-spillerne understreket også hvor mye Kanarifansens voldsomme trykk betød akkurat i denne kampen.
- Allerede en time før kampen var det kjempetrøkk, sier Bjørn Helge Riise.
- Selvfølgelig blir du ekstra tent da, sier LSKs løpsmaskin, og får støtte av Arild Sundgot.
- Det gjør noe med deg når du har 10.000 mann i ryggen, mener tidenes toppscorer i Lillestrøm-trøya."
De serverer også litt fortjent ros til Klanen, som var bedre enn på lenge etter det jeg kunne høre:
"Nå skal det i sannhetens navn også sies at Klanen gjorde sitt til at dette ble en minneverdig opplevelse for de som er mer opptatt av god stemning enn av god fotball. Nok var det likevel ikke til å løfte laget til poeng, og Christian Grindheim innrømmer at de blåkledde ikke var helt med fra starten."
En ting jeg ikke var fornøyd med i dag, utrolig nok i dag den største kampen i året, var synginga! Jeg var selv på RB & kunne så vidt høre feltet til tider.
RB var ikke så mye bedre, synes UFC har mista litt gnisten etter å lenge ha bidratt til en utrolig ny stemning. Men det begynner kanskje å bli gammel å være Ultras?
Håper vi kjører bedre nesten gang. En ting som derimot var kult i dag var den nye sangen. Den var genial! Tok av sykt!
Takk for 2-1 Koren!!
Jeg synes det var bra trøkk idag, bortsett fra de første 15 min, da ble vi pisset på.
På RB var det veldig bra synes jeg, synging, hopping og flagging i 90 minutter. Håper mange av de som sto med oss idag kommer tilbake netse kamp også.
"- Jeg var veldig gira. Vi spilte en elendig kamp mot Start og jeg var tent på å gjøre det bra i dag. Det var jo helt fantastisk stemning på stadion i dag og jeg hadde bare lyst til å jobbe mer og mer, forteller Riise, som også er imponert av lagkamerat Koren."
Det virker som om spillerne var veldig godt fornøyde med innsatsen vår i dag! :lsk:
R
Nå har TV-aksjonen gått til alt mulig fjas år etter år. Dere har ikke prøvd å få et bein innafor der, vel? I såfall lover jeg å slutte med å late som jeg ikke er hjemme. :lsk:
Kommentar