LSK-Enga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    LSK-Enga

    LAd opp sangstemmen. Her skal det synges fra portene åpner
  • Chessheim-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1022

    #2
    JEG VIL OGS VÆRE MED!!!
    VRÆÆÆL..

    Syng alt dere kan folkens! Enga skal bankes, både på banen og tribunen! (ikke banke som i vold dah.. hvis noen mot formodning skulle tolke det i værste mening)

    Håper tifo gruppa har noe spennende på lager? hadde vært gøy å sett noe nytt igjen
    mvh Lsk's nye fysioterapeut

    Kommentar

    • Trondeo
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3062

      #3
      For å være helt ærlig, er jeg en smule redd for at det skal komme en del "ikke syngende lavaldrende mennesker" på feltet. Merket dette mot Brann, mange som ikke synger på storkampene, er der bare for å stå der, for å ha vært på en av storkampene.

      Kampen mot lyn, da var feltet bra! Alle de faste menneskene som pleier å være på feltet, de som synger. Var ikke utrolig mange den ganger heller.

      Er litt redd for at dette skal skje, mange som ikke kan sangene alle de nye sangene, men håper jeg tar feil.

      Håper også at det ikke blir så fullt på feltet at det er umulig å for eksempel, hoppe og klappe. Ødelegger faktisk litt av stemningen, der å være mange også! (Bare se på klanen)

      Redd jeg blir bli most og kuttet opp under "seven nation army" også. Gruer meg litt til det, men gjør det for det jeg..


      Jeg skal i alle fall gjøre mitt for at vi skal vinne kampen, i alle fall på tribunen.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Opprinnelig skrevet av Trondeo
        Redd jeg blir bli most og kuttet opp under "seven nation army" også.
        Argh!! Nå er jeg så sykt lei av denne "sangen"... La de stygge trønderne synge denne "alene" med resten av verden... Oppbrukt allerede.

        Kan vi ikke heller synge "for vi holder med Lillestrøm, elsker Liiillestrøm" under målfeiring i det minste?? Det var jo den vi sang før "Seven Nation Army".
        Eller "oleole bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm".

        Kommentar

        • Kopperud
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2006
          • 1697

          #5
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Argh!! Nå er jeg så sykt lei av denne "sangen"... La de stygge trønderne synge denne "alene" med resten av verden... Oppbrukt allerede.

          Kan vi ikke heller synge "for vi holder med Lillestrøm, elsker Liiillestrøm" under målfeiring i det minste?? Det var jo den vi sang før "Seven Nation Army".
          Eller "oleole bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm".
          jeg synes også at vi burde bruek en annen sang enn seven nation army når vi scorer mål... siden det er et få tall som hopper uansett....:lsk:
          Ultras Felt C 2005x2015

          Lillestrøm & Bajen

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            #6
            Opprinnelig skrevet av Trondeo
            For å være helt ærlig, er jeg en smule redd for at det skal komme en del "ikke syngende lavaldrende mennesker" på feltet. Merket dette mot Brann, mange som ikke synger på storkampene, er der bare for å stå der, for å ha vært på en av storkampene.

            Kampen mot lyn, da var feltet bra! Alle de faste menneskene som pleier å være på feltet, de som synger. Var ikke utrolig mange den ganger heller.

            Er litt redd for at dette skal skje, mange som ikke kan sangene alle de nye sangene, men håper jeg tar feil.
            Helt enig, så her det viktig at alle engasjerer de sjenerte til å synge for full hals!
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Larsk
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1053

              #7
              :lsk: Lurer meg inn på feltet altså:P skal få fart i oldisene:P
              !!Gunners!!

              Kommentar

              • Dandy
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 346

                #8
                jeg gleder meg sykt til denne kampen! Men som det ble sagt tidligere, det er en del veldig unge mennesker som står på feltet fordi de syntes det er spennede og morsomt å stå med oss... Det som skjer er jo at de ikke synger.. eller synger lite hvertfall og tar opp plassen til de som synger som andre gærninger:P

                Men mot søpla forventer jeg heftig trøkk fra alle mann!!!! Kommer til å bli såååå liv på denne kampen! Vi skal pisse på enga både på banen og tribunen!!!:lsk: :lsk: :lsk:
                UFC 05!

                Kommentar

                • ErikB
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 360

                  #9
                  Selv om det blir fullt, håper jeg folk tar hensyn til "Junior Kanaris"
                  Jeg har alltid med meg unger på kamp, og ofte er det voksne som stiller seg på de nederste radene på C-feltet. Det må da være en fordel å samle ungene nederst, bedre for alle parter det vel? Skjønner selvfølgelig foreldre som vil stå sammen med ungene, det er ikke dem jeg snakker om.

                  -erik
                  Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

                  Kommentar

                  • Superstefan
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 2180

                    #10
                    Synes vi skal gaule den nye lambada sangen etter mål..første i norge..bedre en og synge seven nation army med resten av norgen.
                    Fotograf Kreativ Kanaris

                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                    Kommentar

                    • MobBoss
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 900

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av ErikB
                      Selv om det blir fullt, håper jeg folk tar hensyn til "Junior Kanaris"
                      Jeg har alltid med meg unger på kamp, og ofte er det voksne som stiller seg på de nederste radene på C-feltet. Det må da være en fordel å samle ungene nederst, bedre for alle parter det vel? Skjønner selvfølgelig foreldre som vil stå sammen med ungene, det er ikke dem jeg snakker om.

                      -erik
                      Hvis jeg ikke tar helt feil så er det veil ikke junori kanaris felt på storkampene?

                      Invicta

                      Ingen er større en klubben

                      Kommentar

                      • ErikB
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 360

                        #12
                        Det er mulig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke er det?
                        Rekruttering er viktig, tidlig krøkes osv.
                        Jeg lar i alle fall ikke min sønn bli hjemme på de største kampene, det er jo de han liker best!

                        -erik
                        Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

                        Kommentar

                        • vEgz
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2006
                          • 130

                          #13
                          helt enig i at det blir feil å utelate de aller minste. la de være med, de har det nok minst like morro som oss prøve å skille de fra den noe eldre fansen er nok ikke så dumt heller, best for begge parter som det ble sagt tidligere..

                          jeg hadde en rad av 12-14 åringer bak meg forrige gang, og det begynte å bli plagsomt allerede etter et kvarter.. selvfølgelig ikke noe man får gjort noe med, skal ikke klage på det heller for jeg har vært 14 åring på Åråsen selv en gang i tida. overivrige folk som de mot enga gruer jeg meg litt til :P

                          Kommentar

                          • MobBoss
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 900

                            #14
                            Er ikke det at man ikke vil ha de der. Med det at man blir så mange på feltet og dermed ikke klarer å ha kontroll på at det kun er junior kanaris på de nederste feltene

                            Invicta

                            Ingen er større en klubben

                            Kommentar

                            • Nr.10
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 597

                              #15
                              Jeg sier som en viss herremann sier i 'slipp jimmy fri' HOLD BRILLAN!
                              Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                              RÅGG 19116

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                Synes vi skal gaule den nye lambada sangen etter mål..første i norge..bedre en og synge seven nation army med resten av norgen.

                                Viking skal dra denna på søndag. Men vi må bare kjøre på uansett.

                                Kommentar

                                • MagnetMagne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 446

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                                  Viking skal dra denna på søndag. Men vi må bare kjøre på uansett.
                                  Flaks at ingen hører at dem synger da

                                  Hører folk prater om å eventuelt drøye denne til Molde matchen. Lettere låt har vi seriøst ikke hatt siden Fugla gospel, så denna vil sitte som støpt i løpet av første omgang mot enga! Kjør på for f..n!!

                                  Veit det her er litt feil tråd, men skit samma!
                                  Snart neste hælj.....

                                  Always Hardcore
                                  TS05

                                  Kommentar

                                  • Kloachim
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2005
                                    • 207

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
                                    Flaks at ingen hører at dem synger da

                                    Hører folk prater om å eventuelt drøye denne til Molde matchen. Lettere låt har vi seriøst ikke hatt siden Fugla gospel, så denna vil sitte som støpt i løpet av første omgang mot enga! Kjør på for f..n!!

                                    Veit det her er litt feil tråd, men skit samma!
                                    Er vel ikke noe å vente med, er ikke så vanskelig å lære denne sangen, hvor mange klarer ikke å lære denne på martins, og/eller i fuglatoget?
                                    I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                                    Kommentar

                                    • e.d
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 688

                                      #19
                                      Håper flest mulig er på plass på Åråsen til kl. 1800 og at synginga kan starte da. Ser at toget skal gå 1740 fra Martins, men er ikke dette litt sendt?
                                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        #20
                                        Det mener jeg også. Bør gå senest 17.30.

                                        Hvor sannsynlig er det at toget faktisk går 17.40? Om det går når det skal er det ikke for sent, men jeg ville foretrukket å sette avgang til 17.30. Kommer i tillegg til å være laaange køer utenfor stadion.
                                        Last edited by Lars; 14.09.2006, 15:46.

                                        Kommentar

                                        Working...