LAd opp sangstemmen. Her skal det synges fra portene åpner
LSK-Enga
Collapse
X
-
JEG VIL OGS VÆRE MED!!!
VRÆÆÆL..
Syng alt dere kan folkens! Enga skal bankes, både på banen og tribunen! (ikke banke som i vold dah.. hvis noen mot formodning skulle tolke det i værste mening)
Håper tifo gruppa har noe spennende på lager? hadde vært gøy å sett noe nytt igjenmvh Lsk's nye fysioterapeut -
For å være helt ærlig, er jeg en smule redd for at det skal komme en del "ikke syngende lavaldrende mennesker" på feltet. Merket dette mot Brann, mange som ikke synger på storkampene, er der bare for å stå der, for å ha vært på en av storkampene.
Kampen mot lyn, da var feltet bra! Alle de faste menneskene som pleier å være på feltet, de som synger. Var ikke utrolig mange den ganger heller.
Er litt redd for at dette skal skje, mange som ikke kan sangene alle de nye sangene, men håper jeg tar feil.
Håper også at det ikke blir så fullt på feltet at det er umulig å for eksempel, hoppe og klappe. Ødelegger faktisk litt av stemningen, der å være mange også! (Bare se på klanen)
Redd jeg blir bli most og kuttet opp under "seven nation army" også. Gruer meg litt til det, men gjør det for det jeg..
Jeg skal i alle fall gjøre mitt for at vi skal vinne kampen, i alle fall på tribunen.Kommentar
-
Argh!! Nå er jeg så sykt lei av denne "sangen"... La de stygge trønderne synge denne "alene" med resten av verden... Oppbrukt allerede.
Kan vi ikke heller synge "for vi holder med Lillestrøm, elsker Liiillestrøm" under målfeiring i det minste?? Det var jo den vi sang før "Seven Nation Army".
Eller "oleole bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm".Kommentar
-
Argh!! Nå er jeg så sykt lei av denne "sangen"... La de stygge trønderne synge denne "alene" med resten av verden... Oppbrukt allerede.
Kan vi ikke heller synge "for vi holder med Lillestrøm, elsker Liiillestrøm" under målfeiring i det minste?? Det var jo den vi sang før "Seven Nation Army".
Eller "oleole bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm".Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
For å være helt ærlig, er jeg en smule redd for at det skal komme en del "ikke syngende lavaldrende mennesker" på feltet. Merket dette mot Brann, mange som ikke synger på storkampene, er der bare for å stå der, for å ha vært på en av storkampene.
Kampen mot lyn, da var feltet bra! Alle de faste menneskene som pleier å være på feltet, de som synger. Var ikke utrolig mange den ganger heller.
Er litt redd for at dette skal skje, mange som ikke kan sangene alle de nye sangene, men håper jeg tar feil.Kommentar
-
jeg gleder meg sykt til denne kampen! Men som det ble sagt tidligere, det er en del veldig unge mennesker som står på feltet fordi de syntes det er spennede og morsomt å stå med oss... Det som skjer er jo at de ikke synger.. eller synger lite hvertfall og tar opp plassen til de som synger som andre gærninger:P
Men mot søpla forventer jeg heftig trøkk fra alle mann!!!! Kommer til å bli såååå liv på denne kampen! Vi skal pisse på enga både på banen og tribunen!!!:lsk: :lsk: :lsk:UFC 05!Kommentar
-
Selv om det blir fullt, håper jeg folk tar hensyn til "Junior Kanaris"
Jeg har alltid med meg unger på kamp, og ofte er det voksne som stiller seg på de nederste radene på C-feltet. Det må da være en fordel å samle ungene nederst, bedre for alle parter det vel? Skjønner selvfølgelig foreldre som vil stå sammen med ungene, det er ikke dem jeg snakker om.
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Synes vi skal gaule den nye lambada sangen etter mål..første i norge..bedre en og synge seven nation army med resten av norgen.Kommentar
-
Selv om det blir fullt, håper jeg folk tar hensyn til "Junior Kanaris"
Jeg har alltid med meg unger på kamp, og ofte er det voksne som stiller seg på de nederste radene på C-feltet. Det må da være en fordel å samle ungene nederst, bedre for alle parter det vel? Skjønner selvfølgelig foreldre som vil stå sammen med ungene, det er ikke dem jeg snakker om.
-erik
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Det er mulig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke er det?
Rekruttering er viktig, tidlig krøkes osv.
Jeg lar i alle fall ikke min sønn bli hjemme på de største kampene, det er jo de han liker best!
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
helt enig i at det blir feil å utelate de aller minste. la de være med, de har det nok minst like morro som oss prøve å skille de fra den noe eldre fansen er nok ikke så dumt heller, best for begge parter som det ble sagt tidligere..
jeg hadde en rad av 12-14 åringer bak meg forrige gang, og det begynte å bli plagsomt allerede etter et kvarter.. selvfølgelig ikke noe man får gjort noe med, skal ikke klage på det heller for jeg har vært 14 åring på Åråsen selv en gang i tida. overivrige folk som de mot enga gruer jeg meg litt til :PKommentar
-
Kommentar
-
Flaks at ingen hører at dem synger da
Hører folk prater om å eventuelt drøye denne til Molde matchen. Lettere låt har vi seriøst ikke hatt siden Fugla gospel, så denna vil sitte som støpt i løpet av første omgang mot enga! Kjør på for f..n!!
Veit det her er litt feil tråd, men skit samma!Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Flaks at ingen hører at dem synger da
Hører folk prater om å eventuelt drøye denne til Molde matchen. Lettere låt har vi seriøst ikke hatt siden Fugla gospel, så denna vil sitte som støpt i løpet av første omgang mot enga! Kjør på for f..n!!
Veit det her er litt feil tråd, men skit samma!I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Det mener jeg også. Bør gå senest 17.30.
Hvor sannsynlig er det at toget faktisk går 17.40? Om det går når det skal er det ikke for sent, men jeg ville foretrukket å sette avgang til 17.30. Kommer i tillegg til å være laaange køer utenfor stadion.Last edited by Lars; 14.09.2006, 15:46.Kommentar
Kommentar