Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Takk Takk alle sammen! tar gjerne imot konstruktiv kritikk seb!!!!
Intro er kult, men kan ofte bli slitsomt å se hver gang man skal inn på en side, kanskje bare for å sjekke en nyhet. Det beste hadde vært en funksjon slik at man kunne krysse av dersom man ikke ønsket å se introen neste gang man besøkte siden.
Ellers syntes jeg de gule rammene kunne vært byttet ut, iallefall vært tynnere. Fonten er veldig "standard", kanskje prøve noe annet? Trebuchet er en spennende font. Selveste oppsettet på siden er bra, liker godt at det er litt ekstra, som for eks. "Neste kamp", "Galleriet" osv. Prøv å kanskje ikke sentrere teksten så mye, det ser ofte rotete og lite pent ut
Det å sentrere hele layouten derimot hadde kanskje tatt seg bedre ut, slik som for eks. her. (kfl.no)
Ikke meningen å være nedlatende på noen som helst måte, men regnet med at kritikk ønskes, siden websiden blir postet på forumet. :lsk:
Takk Takk alle sammen! tar gjerne imot konstruktiv kritikk seb!!!!
Veldig bra side. Selv om jeg personlig synes den rivaliseringen med UFC er litt latterlig(mtp sangen). Men bra sang, ellers. Imponerende intro med info om flisbyen og LSK!
Etter introen kommer en bra side, men kanskje noe vel mye dilldall.
Uansett; en veldig bra side! Gratulerer!!
Først og fremst - Leve KFL!! Men også leve KGGsc, UFC og Team Scooter!
En for alle - alle for en!
mvh,
en som står blant UFC på RB på mandag
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Introen var rett og slett jævlig fet!! Både visuelt og lydmessig! Respekt!
Selve hjemmesiden hadde ikke samme kvalitet. Dårlig design. Men men... den funker vel til det den skal!
Kult at dere disser UFC for at de tok ansvaret for gjøre en innstats i Kanari-fansen og dra i gang et nytt felt på RB.
KGG! Hurra...
Så lenge det bare er litt vennligsinnet dissing så er det vel ikke så ille. Jeg måtte le litt jeg da. "Ops, ser man det, hvor er UFC? KGG tok plassen, UFC har rykka ned" -hehe! Artig synes nå jeg da. For jeg antar at det bare er vennligsinnet?
Ta det med humor UFC, og gi tilbake med snert og humor. Keep it clean!
Kommentar