Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hehe. Syns dere skal ha ros jeg for og ha satsa videre. Tvilte på dere egentlig og regna med dere bare var et fylleprosjekt i forbindelse med køben. Men dere har motbevist alt sammen
Men RB skal og vil pisse på Feltet på mandag. KGG? Hvem er det?:twisted:
Er det ikke feil å gå med innstillingen å "pisse på feltet"? Der de fleste supportere står? Men greit.. Lar det gå for denne gang fordi jeg håper RB synger som faen på mandag! Da skal det bli LIV!!
Er det ikke feil å gå med innstillingen å "pisse på feltet"? Der de fleste supportere står? Men greit.. Lar det gå for denne gang fordi jeg håper RB synger som faen på mandag! Da skal det bli LIV!!
Har du hørt om litt vennlig rivalisering eller? Har du vært på noen kamper i det siste?
Jepp. Bare nerd. Store briller. Regulering. Kviser. Tonnevis med fregner. Litt smådvask kropp som skriker etter trening og en kjempenese som sitter godt planta mitt i trynet. Dama digger meg fordi jeg er ulekker, men ikke like ulekker som Ronnie The Runner. Heldigvis. ;-)
Er det påkrevd at alle i KGG har caps fra Felleskjøpet? Jeg satser heller lokalt. Westreng Maskinforretning på Bjørkelangen. Stilige Roma-farger, og fantastiske store traktorer: http://www.we-ma.no/
Ellers går det bra eller? Hver gang det er diskusjon om en gruppering dukker du plutselig opp som trollet fra esken. Spesielt.
Joda. Jeg har det bra jeg. Litt trøtt idag, men jeg overlever jeg til tross for at jeg er på jobb. Hyggelig at du spurte. Hvordan går det forresten med deg? Lenge siden sist nå.
Jeg har grupperingsfetisj. Det visste du vel?
.. ehm. Sånn forresten. Er dette en diskusjon? Jeg diskuterer i alle fall ikke. Jeg bare spør, og du eller Gurgle svarer.
Next question: Tar dere betalt for at folk skal være medlem eller? Bislett Kanaris ta'kke fem øre.
Betalt og betalt..... Vi tar bare pant i sjela di. Ikke no verre enn det.
HÆI! Ikke gjør krav på sjela mi. Den tilhører allerede noen andre... og jeg har heller ikke lyst til å være med i flere grupperinger. Da blir jeg forvirra.
Next question: Hva er kravene til KGGsc (tm?). Må man vifte som en gal med et flagg i 2 x 45?
Kommentar