Kasteruller

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Kasteruller

    Det burde være 16års grense på og få utdelt kasteruller. Blir så sinnsykt irritert når jeg gang på gang ser småtroll løper og henter ruller, løper opp igjen på plassen sin å kaster disse med en gang. Er det så JÆVLIG å forstå at disse skal kastes i det laget kommer på banen, ikke 1t til 10min før kamp?
    Ser at det blir kasta hele nye ruller opp på tribunen 10min før slutt, det blir kasta 10stk opp 5 stykk ned igjen.

    Etter min mening er dette veldig leit, mye bortkasta penger som tifogruppa må bruke på tull. Altå tullet er at de bruker opp rulla før det er meningen.
    En annen ting vi også må bli mye bedre på er og få kjørt tifoen i det lagene kommer på banen, ikke mens de står i tunnelen, men dette er faktisk ikke ^lett^ så lenge vi ikke kan se dem før de faktisk er ute på banen. Men burde kunne gjennomføres

    Men ellers, bra tifo idag
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Det burde være 16års grense på og få utdelt kasteruller. Blir så sinnsykt irritert når jeg gang på gang ser småtroll løper og henter ruller, løper opp igjen på plassen sin å kaster disse med en gang. Er det så JÆVLIG å forstå at disse skal kastes i det laget kommer på banen, ikke 1t til 10min før kamp?
    Ser at det blir kasta hele nye ruller opp på tribunen 10min før slutt, det blir kasta 10stk opp 5 stykk ned igjen.

    Etter min mening er dette veldig leit, mye bortkasta penger som tifogruppa må bruke på tull. Altå tullet er at de bruker opp rulla før det er meningen.
    En annen ting vi også må bli mye bedre på er og få kjørt tifoen i det lagene kommer på banen, ikke mens de står i tunnelen, men dette er faktisk ikke ^lett^ så lenge vi ikke kan se dem før de faktisk er ute på banen. Men burde kunne gjennomføres

    Men ellers, bra tifo idag
    Enig i alt du sier her. Det eneste som hjelper er hvis folk kjefter/forklarer de som gjør det at dem ødelegger hele tifoen når dem gjør sånt. Hadde vi hatt megafon så tror jeg ikke det er så mange som hadde turt å kastet etter at den første som gjør det hadde fått en verbal overhøvling av Mykle.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #3
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Enig i alt du sier her. Det eneste som hjelper er hvis folk kjefter/forklarer de som gjør det at dem ødelegger hele tifoen når dem gjør sånt. Hadde vi hatt megafon så tror jeg ikke det er så mange som hadde turt å kastet etter at den første som gjør det hadde fått en verbal overhøvling av Mykle.
      meget godt poeng!

      Men dog, den dagen kanarifansen stiller med megafon på kamp (ala kjernen kanaris) da legger jeg inn årene. Var på lærkendal på RævBK -LSK, og da de skulle dra i gang sang etter sang med den #¤%&/()= megafonen hadde jeg mest lyst til å grine! Stakkars stakkars trøndere...
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • MobBoss
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 900

        #4
        Opprinnelig skrevet av holmiz
        meget godt poeng!

        Men dog, den dagen kanarifansen stiller med megafon på kamp (ala kjernen kanaris) da legger jeg inn årene. Var på lærkendal på RævBK -LSK, og da de skulle dra i gang sang etter sang med den #¤%&/()= megafonen hadde jeg mest lyst til å grine! Stakkars stakkars trøndere...
        nå har vi brukt det tidligere i år da..

        Invicta

        Ingen er større en klubben

        Kommentar

        • Gale Isbre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 1164

          #5
          Regnes idiotiske fjortiser som "gjenstander"? Hvis ikke, så kunne jeg tenke meg å kaste fjortisene og kasterullene inn på banen samtidig. Men jeg ønsker jo ikke å kaste gjenstander på banen, det fører bare til bøter.

          Kommentar

          • Kloachim
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Oct 2005
            • 207

            #6
            Kasteruller er egentlig veldig kult så se på, men da må jo alle kaste samtidig, ikke før eller etter (hvertfall ikke etter spillere!!)

            Kansje et tips til neste gang det er konfetti og/eller kasteruller, legg ut en matte eller banner av noe slag på banen, da er det bare å rulle inn matta/banneren så slipper folk å stå å rake i flere minutter før kampstart!
            I wouldn`t kill you if you bit my head of!

            Kommentar

            • JhnY
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 975

              #7
              Opprinnelig skrevet av holmiz
              meget godt poeng!

              Men dog, den dagen kanarifansen stiller med megafon på kamp (ala kjernen kanaris) da legger jeg inn årene. Var på lærkendal på RævBK -LSK, og da de skulle dra i gang sang etter sang med den #¤%&/()= megafonen hadde jeg mest lyst til å grine! Stakkars stakkars trøndere...
              Megafon har vi brukt endel ganger før i år før den ble stjålet når vi var i Hamar. jeg har tro på megafon. å bruke megafon sånn som rævbk gjorde blir feil ja, de sang hele sangen i megafonen.

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #8
                Opprinnelig skrevet av JhnY
                Megafon har vi brukt endel ganger før i år før den ble stjålet når vi var i Hamar. jeg har tro på megafon. å bruke megafon sånn som rævbk gjorde blir feil ja, de sang hele sangen i megafonen.
                Jeg trodde man snakket om megafon for å starte tifo. Først informere folk om hva som skal skje, og hvordan. Deretter gi et klarsignal for dette. Jeg så Frodethai sto på matta når innmarsjen begynte igår, og ga tydelig tegn videre til de som sto med konfettien. Hvorfor ikke gi beskjed over megafon om at alle følger med på Frode? Enklere kan det vel ikke bli? Alle så jo i den retningen likevel?

                -okb!
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                • Ballkunstneren
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 780

                  #9
                  RB

                  Tifoene på RB & Kanari-feltet var heller ikke helt samkjørte... Når dere var ferdige tok vi ned plakaten og beynnte å synge å kaste... Kanskje vi skal prøve å gjøre det samtidig neste gang??

                  Nå er ikke kasterullene så dyre da... De koster mellom 3,60 & 1,90 spørs hvor mange man kjøper... Og det er svenske kroner...

                  Kommentar

                  • ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

                    #10
                    Er vle ikke bare kasteruller som koster penger da?
                    Og klarer ikke slutte å erge meg over hvor vanskelig det skal være å vente med å kaste til man skal, argh!

                    skulle forresten ikke kastes noen kasteruller på rb så samkjøringa der er vel egentlig ikke noe issue.. men men...

                    Uansett, bar der elikte tifoen
                    Gleder meg til å se bilder

                    Kommentar

                    • Superstefan
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 2180

                      #11
                      Jeg sparte min kaste rull til Aarason jeg:twisted:..men jeg bommet
                      Fotograf Kreativ Kanaris

                      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                      Kommentar

                      • Greven
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Aug 2005
                        • 133

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Superstefan
                        Jeg sparte min kaste rull til Aarason jeg:twisted:..men jeg bommet
                        Det er jo enda dummere enn at noen små kaster for tidlig.

                        Når det gjelder små unger som kaster så er det ikke unga som skal kjeftes på, det er foreldra som lar de holde på. Jeg har med meg mine to barn på kamp og de kaster ikke før de får beskjed om det.
                        Og en ting til, hvis en hadde kjefta på min unge så er det vel fare for at det hadde blitt litt hett rundt denne personen. Hvis man forklarer noe på en skikkelig måte så holder det i 99,9% av tilfellene.

                        Husk at vi skal ha plass til alle fans. De små er faktisk ofte ivrigere enn mange andre som står på feltet.
                        Født i glasshus med lomma full av småstein

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Superstefan
                          Jeg sparte min kaste rull til Aarason jeg:twisted:..men jeg bommet
                          Kampsabotasje er tabu spør du meg. Tjener vi ingenting på.:???:
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Superstefan
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 2180

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Kampsabotasje er tabu spør du meg. Tjener vi ingenting på.:???:
                            Ok litt feil av meg og si jeg sparte den til han..Jeg fant den bak meg og så aarason, kastet den mot banene(ikke at dem går så langt) og falt stille og rolig litt bak han ...som han måtte plukke opp..Take THAT..

                            er egentlig ikke slem
                            Fotograf Kreativ Kanaris

                            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                            Kommentar

                            • frua
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2005
                              • 151

                              #15
                              ..og hvilket nek var det som fyrte av den konfettibomben etter en av Enga spillerne?? Idioti!

                              Kommentar

                              • ChriZza
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 4265

                                #16
                                godt spørsmål.. var 2 som ikke klarte å vente til kampslutt.. irriterte meg grønn, best d ikke var noen av de som fikk av meg ...

                                Kommentar

                                • Ballkunstneren
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 780

                                  #17
                                  Drøssevis

                                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                  Er vle ikke bare kasteruller som koster penger da?
                                  Og klarer ikke slutte å erge meg over hvor vanskelig det skal være å vente med å kaste til man skal, argh!

                                  skulle forresten ikke kastes noen kasteruller på rb så samkjøringa der er vel egentlig ikke noe issue.. men men...

                                  Uansett, bar der elikte tifoen
                                  Gleder meg til å se bilder
                                  Vi hadde masser av kasteruller og konfettikanoner på RB også... tror ikke du helt veit hva du snakker om... De ble til og med delt ut til oss, det var ikke noe jeg hadde med...

                                  Jeg synes dessuten det er liten hjelp å få med å starte det nye feltet på RB, hadde håpet på mer liv der!

                                  Kommentar

                                  • ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

                                    #18
                                    De skulle ikke bli delt ut der egentlig. Men det får være en annen sak. Vet det var noen som foreslo å dele ut der alikevel og det ble tydeligvis gjort.

                                    Kommentar

                                    • Krissern
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 1017

                                      #19
                                      Etter bildene å dømme ser det ut som 50 stykker faktisk hadde så høy iq at de klarte å bruke de flaggene som var utdelt på rb tribunen...
                                      Og når det gjelder kasterullene ga jeg beskjed til hvær eneste en som fikk rull av meg at de skulle vente til konfettien blei fyrt av...
                                      JÆVLA IDIOTER! De skulle ha betalt for rullene selv! Da hadde de kanskje ventet med å kaste de!

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        #20
                                        Ro deg ned 5 hakk 'a. Husk at sikkert halvparten av de som sto på feltet har stått der max. 1 år, og ikke har deltatt i spesielt mange tifoer. Jeg synes tifoen ble veldig bra i forhold til den relativt dårlige tifo-kulturen på Åråsen.

                                        Kommentar

                                        Working...