Kasteruller

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Snerten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 458

    #21
    Jeg å iriterte meg grenseløst over de som kasta de kasterullene for tidlig. Men det mest håreisende av alt jeg så igår var 2-3 snørrunger som rulla inn en 4. person i minst 6-7 sånne kasteruller. Dem fikk jo kjeft eller allefall tilsnakk fra Alex og en annen som delte ut kasterullene på kfl feltet (btw om du leser dette Alex, kast til meg nestegang når du skal gi meg noe, ikke på meg som du gjorde med den første )
    Evig LSK

    Kommentar

    • Kopperud
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2006
      • 1697

      #22
      kjefta ned et par unger jeg å fordi dem kaste for tidlig... en kamerat å kasta en rull for tidlig det vanka noen gloser og slag i armen da ja :lsk:
      Ultras Felt C 2005x2015

      Lillestrøm & Bajen

      Kommentar

      • RuneK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 861

        #23
        Hmm ja det er jo som vanlig alt for mange som ikke klarer å vente med å kaste til spillerne har kommet ut på banen. Ergelig at også andre som vet dette ikke kan si ifra for å prøve å stoppe... ( ja jeg vet mange sa ifra, men ikke mange nok dessverre).

        Her står vi å sier ifra om når rullene skal kastes til nærmest hver eneste en og likevel så kaster halve feltet rullene sine før en eneste spiller har kommet ut.
        Er det alkoholen, Iq nivået eller alderen som ødelegger for et perfekt tifo arrangement?

        Ropert kunne vært brukt, men her hadde jeg trengt 8 stk for å overdøve folket på feltet. Så ropert er egentlig et passe dårlig alternativ likevel.

        NESTE GANG!!
        Neste gang skal vi lage et banner på 40m som vi holder oppe hele den siste timen med en klar melding " Kast rullene når dere ser dommern komme ut"
        Eller blir dette feil også, sånn i tilfelle han kommer ut for å sjekke banen, målene eller noe annet? Pokker, ser det for meg at alle pælmer 3000 kasteruller midt i oppvarminga :???:

        OK, en ting til! Hvem rappa med seg ruller over til RB? Jeg tok noen unger som prøvde å ta med seg ruller til RB også, er det mulig da!!
        Har ikke noe i mot barn, men pokker heller så frekke noen av dem kan bli.

        Smooth glad, Smooth ikke glad

        FETE kanoner da, det var gøy haha

        R
        Støtt FuglaTifo
        Kontonr: 6201 05 41919

        Kommentar

        • Ballkunstneren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 780

          #24
          Unger??

          Opprinnelig skrevet av No1sqwip
          OK, en ting til! Hvem rappa med seg ruller over til RB? Jeg tok noen unger som prøvde å ta med seg ruller til RB også, er det mulig da!!
          Har ikke noe i mot barn, men pokker heller så frekke noen av dem kan bli.
          Barn?? Det var nok ikke de som hadde med rullene over dit...

          Jeg synes å huske at det noe om RB tribunen på den TIFO lappen... Husker ikke hva det sto... Noen som har den og kan si hva det sto der??

          Kommentar

          • Kef1r
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 730

            #25
            RB tribunen :
            plast flagg på sidene oh banner på det mindre ståfeltet, det er plasert plast flagg ved hvert sete osv osv... står ikke noe om kasteruller der gitt, eller konfetti..

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #26
              Folk er idioter, sånn er det bare. Trist men sant.

              Kommentar

              • Ballkunstneren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 780

                #27
                Kasteruller

                Opprinnelig skrevet av Kef1r
                RB tribunen :
                plast flagg på sidene oh banner på det mindre ståfeltet, det er plasert plast flagg ved hvert sete osv osv... står ikke noe om kasteruller der gitt, eller konfetti..
                Jaja, da var det kanskje spesial innkjøpt av UFC... Noe som ikke er meg imot! Ja til mer TIFO...!!

                Kommentar

                Working...