Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tror vi blir over 200 i Molde på Søndag og at stemningen kommer til å bli veldig bra. Bra stadion å lage stemning på, og ikke noen motstand på tribunen ( bortsett fra musikken fra høytalerene). Lambada kommer til å gå ett par runder vil jeg tro
Et suverent sted å synge bra på. Har et av de beste sangminnene derfra for noen år sida. Vi var ikke så mange, men - og jeg juger ikke - vi sang non-stop, med unntak av pausa.
En to-tre store fallgruber er det (for jeg har også vært med på bedriten synging i Molde):
1. Bli provosert av musikken over høyttaleranlegget (og bruke energi på å banne og sverte over dette). Kan skje hvis det går tungt for Fugla.
2. Fylla. Overdrives ikke denne på søndag kan det bli kanonliv. Spesielt utfordrende for de som reiser lørdag. (Syng for Fugla, drit i de som setter seg ned).
3. Plassering. Samla felt er det som gjelder i Molde, ikke to-tre laaaaange tarmer.
Tror nok dette var årsbeste på bortebane i synging, meget meget bra. Spesielt etter "episoden".
Kan jeg sette min tvil til promillenivået ditt? Eller var vi på forskjellig kamp?
Jeg syns stemingen i går var sånn passe og syns den dalte betraktlig etter "episoden"
Kan jeg sette min tvil til promillenivået ditt? Eller var vi på forskjellig kamp?
Jeg syns stemingen i går var sånn passe og syns den dalte betraktlig etter "episoden"
Kommentar