Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Den som kommer etter 1min 10sec er jo sinnsyk da. FY faen til lyd og lys
Faen til flammehav etter 2min 32sec. DÆVEN
Etter 3min 39sec ser man KLF på Ullevaal neste år hadde vært så sinnsykt bra Mulig en liten bot tror jeg da.
Men det blå/hvit viser på slutten der burde være mulig for oss på hjemmebane også. Må bare har de sinnsyke shootera med konfetti. Flagg og kasteruller skal ikke være noen problem.
Men legg merke til de avisutklippa der, det får man aldri se i Norge, hvis det står noe om TIFO i Norge er det negativs, som f.eks, suportere utsatte kampen pga søppling av banen etc. LOL
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Kommentar