Bilder fra molde-FUGLA
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
Eneste pyrobildene du får sett her er av en og annen KGG'er som tar seg en siggKommentar
-
Hvis det der ikke tente gutta før andre omgang så er det ikke stort annet vi kan gjørePetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Hadde det ikke vært en fordel å i alle fall tatt blussen under "åpen" himmel, altså ikke rett under det bettongtaket, da går jo røyken med taket, til bagge sidene
Mye morsomme bilder, ser ut som om dere hadde en fin og alkoholiserende turKommentar
-
Kommentar
-
-
Kule bilder gutta.
neste gang er jeg med på helgeturen. nytter faen ikke å ta flyet om morgnenKommentar
-
Fy faen for en slapp, slitsom og sløv gjeng dere i KGG var da ...
Neida, jeg bare kødder jeg. Var rent så hyggelig og ha dere på besøk, både på Lørdag og på Søndag. Vil forøvrig takke dere (og resten av LSK sine supportere) for at dere var med på å skape bra stemning før og under kampen.
Og Tommy; det kan godt hende jeg tar deg på ordet og dukker opp for å se hvordan det er når dere skal gruse EngaKjent dørvakt ;)Kommentar
-
Grunnen til at det ikke er noen bilder av pyroen er rett og slett fordi jeg var en tur på toalettet da.. Og jeg var fotograf.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar