Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
5000 kroner i bot og 3 kampers karantene for bruk av pyro.
Kanskje delen om "ubestemt tid" kommer av at man ikke trodde man på forhånd måtte forholde seg til tillitsbrudd??
Jeg vet det er betent sak, men sånn som jeg tolker reglementet står det ingenting om tillitsbrudd og hvilken starff det gir.
Sier seg vel selv at det er et tillitsbrudd å bryte reglementet man har blitt enige om? Og om man skal kalle regelbruddene for tillitsbrudd og gå utenom de bestemte straffene er det jo ikke noe poeng i å ha reglementet med tilhørende oversikt over konsekvenser ved regelbrudd.
Poenget er det at når straffen har blitt diskutert har det vært to essensielle ting: Tillitsbrudd og tribunereglementet.
Nå går LSK vekk(eller rundt) fra sitt eget tribunereglement, bøtesatser og sanksjoner og lager en egen straff sim ikke er ifølge de 3 overnevnte delene.
vis dere da har LSK i deres hjerte ( som dere sier att dere har), hvorfor bryte regler gang på gang? har dette noe med å gjøre att dere går ut å sier att dere faktisk ikke får no for regelbrudd? slik att man kan drite i det.
Siden dette er direkte myntet, må jeg legge frem denne, siden dere mener at blussing ol skal være spontant og alt det der:
Man gjør seg klar for bortetur, og man pakker med seg bluss. Man går ut døra hjemme, så setter man seg på en buss eller i en bil i 8 timer, så drasser man disse blussene rundt i byen før kampen, så smugler man dem inn på stadion, stille seg i kringvern, dekke til ansikt før man fyrer dem opp.
Jævlig bra spenningen blir litt knytta opp mot om det blir før eller etter pause. Tenk om de hadde tåkelagt hele stadion under pauseunderholdninga.
Jeg stiller meg helt og holdent bak KFL/LSK og håper UFC tar straffen uten noe mer om og men. Dette for å unngå mere bråk for nå er begeret fullt hos LSK. Håper KFL kommer tilbake sterkere enn noensinne og i en enhet!
Siden dette er direkte myntet, må jeg legge frem denne, siden dere mener at blussing ol skal være spontant og alt det der:
Man gjør seg klar for bortetur, og man pakker med seg bluss. Man går ut døra hjemme, så setter man seg på en buss eller i en bil i 8 timer, så drasser man disse blussene rundt i byen før kampen, så smugler man dem inn på stadion, stille seg i kringvern, dekke til ansikt før man fyrer dem opp.
Hvor er spontaniteten? Og er det verdt det?
Spontaniteten blir borte ja, men når spillerene sier det gir dem ekstra tenning så har det jo en virkning.
vis dere da har LSK i deres hjerte ( som dere sier att dere har), hvorfor bryte regler gang på gang? har dette noe med å gjøre att dere går ut å sier att dere faktisk ikke får no for regelbrudd? slik att man kan drite i det.
Siden vi bryter regler så har vi ikke LSK i vårt hjerte?
Er ikke helt sikker på hva du mener med den siste, men jeg visste ikke at reglene kun gjaldt på Åråsen.
Spontaniteten blir borte ja, men når spillerene sier det gir dem ekstra tenning så har det jo en virkning.
Ja, spillerene ser nok bort på tribunen, ser et par bluss som varer et minutt og blir supertente! Omtrent like motivert som de blir av at 30 stk hopper litt ekstra mye i forhold til de 4000 andre dølle ikke-ultras'ene. Hvis DET er det som gir ekstra tenning tror jeg vi har et alvorlig problem med å motivere spillera i utgangspunktet.
Ja, spillerene ser nok bort på tribunen, ser et par bluss som varer et minutt og blir supertente! Omtrent like motivert som de blir av at 30 stk hopper litt ekstra mye i forhold til de 4000 andre dølle ikke-ultras'ene. Hvis DET er det som gir ekstra tenning tror jeg vi har et alvorlig problem med å motivere spillera i utgangspunktet.
Søgård sa ihvertfall at de hadde snakket om blussinga i pausen mot FFK og sagt at de ville vinne for fansen. Så kan du forholde deg til det hvordan du vil.
Det han sa var at han og flere av spillerne hadde lagt merke til blussene, og at det var en faktor som bidro til det med at de i pausen sa at de skulle vinne for fansen. Det blir feil å gi blussene æren for seieren, men det blir også feil å si at det ikke hadde noen betydning.
I tillegg kan det jo nevnes at blussebilder flere ganger har ligget på LSK.no, der de har blitt beskrevet på svært positive måter.
Det han sa var at han og flere av spillerne hadde lagt merke til blussene, og at det var en faktor som bidro til det med at de i pausen sa at de skulle vinne for fansen. Det blir feil å gi blussene æren for seieren, men det blir også feil å si at det ikke hadde noen betydning.
I tillegg kan det jo nevnes at blussebilder flere ganger har ligget på LSK.no, der de har blitt beskrevet på svært positive måter.
Det stemmer, men disse bildene har aldri vært fra ulovlig blussing. Har vel vært fra treninger etc.
Kommentar