Straffeutmåling ovenfor UFC

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    Ole skal jo sone straffen sin for det om han har tatt en avgjørelse om hva han skal gjøre videre, er vel opplagt det?

    Kommentar

    • Fugla
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 1718

      Opprinnelig skrevet av soont
      Raus type du fugla,NOT!
      Her legger et medlem seg langflat og har som eneste ønske å gjøre en jobb for klubb og fans,så blir han møtt med et surt oppstøt?

      Meget voksent og sjarmerende innlegg av Nordby. Håper alle i UFC følger etter. Her har man verdens mulighet til å markere at klubben er viktigere enn prestisje,klær og ultraskultur.
      Takk, takk!

      Penget er: Hva er vitsen med en straff hvis man bare kan ta en bakvei for så å aldri ha fått noen straff??
      Homer Simpson.



      www.ultrassarp.no

      Kommentar

      • Fugla
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 1718

        Opprinnelig skrevet av ChriZza
        Ole skal jo sone straffen sin for det om han har tatt en avgjørelse om hva han skal gjøre videre, er vel opplagt det?
        Det er jo ikke straffen fra LSK. Straffen er utestengelse og den slipper jo da Nordby fordi han sier at han ikke er en del av UFC. Kan ikke hele UFC bare bli oppløst for så å sammen dra på kamp igjen? Den eneste straffen de da har fått er faktisk å ikke kalle seg "UFC" og det er vel ikke den straffen LSK ga?
        Homer Simpson.



        www.ultrassarp.no

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7089

          Opprinnelig skrevet av Fugla
          Det er jo ikke straffen fra LSK. Straffen er utestengelse og den slipper jo da Nordby fordi han sier at han ikke er en del av UFC. Kan ikke hele UFC bare bli oppløst for så å sammen dra på kamp igjen? Den eneste straffen de da har fått er faktisk å ikke kalle seg "UFC" og det er vel ikke den straffen LSK ga?
          "Fugla" har et godt poeng her.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • ChriZza
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 4265

            Detkomer vel ann på LSKsom nå har "formildet" straffen. Ikke vet jeg om Ole får komme på matchen på søndag, men jeg ville tru ingen fikk kommetilbakeføren straff var sonet.
            Heldigvis er ikke det mitt problem.

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              Opprinnelig skrevet av Marianne
              Per Mathisen sier i dagbladet (http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/29/478208.html), på spørsmål om hvem som er utestengt, at LSK kommer til å nekte hele UFC, samt "de som tilkjennegir seg å være sympatisører", adgang til Åråsen. Det må da være å gå et par meter over streken.
              Hvis jeg blir nektet adgang nå, bare fordi jeg pleier å stå sammen me UFC så kan jeg vel politianmelde LSK eller?

              Jeg har aldri gjort noe galt, aldri blussa, aldri sloss, er ikke meldlem i UFC, hvis jeg ikke kommer inn på kampen så blir det eneste gale jeg har gjort å stå sammen med UFC på matcher. Noe jeg gjør av naturlige årsaker. Jeg var ikke engang i molde!

              Håper LSK tar til vette her og skjønner at de ikke bare kan utestenge hvem som helst! Nå må de i hvertfall ha gyldig grunn!

              Kommentar

              • KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

                Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                Hvis jeg blir nektet adgang nå, bare fordi jeg pleier å stå sammen me UFC så kan jeg vel politianmelde LSK eller?

                Jeg har aldri gjort noe galt, aldri blussa, aldri sloss, er ikke meldlem i UFC, hvis jeg ikke kommer inn på kampen så blir det eneste gale jeg har gjort å stå sammen med UFC på matcher. Noe jeg gjør av naturlige årsaker. Jeg var ikke engang i molde!

                Håper LSK tar til vette her og skjønner at de ikke bare kan utestenge hvem som helst! Nå må de i hvertfall ha gyldig grunn!
                Vaktene i LSK veit godt hvem som ikke får komme inn, så ikke uroe deg for det.. Blir det problem så hjelper Petter deg sikkert =) Skal jo ikke gå utover de som ikke har gjort noe galt..
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

                Kommentar

                • Fjeller'n
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 905

                  Opprinnelig skrevet av Fugla
                  Det er jo ikke straffen fra LSK. Straffen er utestengelse og den slipper jo da Nordby fordi han sier at han ikke er en del av UFC. Kan ikke hele UFC bare bli oppløst for så å sammen dra på kamp igjen? Den eneste straffen de da har fått er faktisk å ikke kalle seg "UFC" og det er vel ikke den straffen LSK ga?
                  Klubben er ute etter å fjerne gruppa "UFC". Erklærer folk seg ferdige med "UFC" og klare for å arbeide for KFL, ja da har klubben nådd målet og ser nok litt gjennom fingrene vedr. enkeltpersoner.


                  Stian
                  "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                  Kommentar

                  • Fugla
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 1718

                    Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                    Klubben er ute etter å fjerne gruppa "UFC". Erklærer folk seg ferdige med "UFC" og klare for å arbeide for KFL, ja da har klubben nådd målet og ser nok litt gjennom fingrene vedr. enkeltpersoner.


                    Stian
                    Isåfall får klubben være mer konkrete i sine uttalelser hva sanksjoner/straff angår...
                    Homer Simpson.



                    www.ultrassarp.no

                    Kommentar

                    • Thomas fugl
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Nov 2003
                      • 137

                      Slutt med tulle her nå! kan ikke tenke meg at en slik filleting kan få så stor oppmerksomhet noe annet sted en her...

                      nå begynner vi å vokse i størrelse 5000 mennesker++ også blir det helt sjokkbølge over en filleting... hjelp. :???:
                      - Venter på en ny storhetstid

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                        Slutt med tulle her nå! kan ikke tenke meg at en slik filleting kan få så stor oppmerksomhet noe annet sted en her...

                        nå begynner vi å vokse i størrelse 5000 mennesker++ også blir det helt sjokkbølge over en filleting... hjelp. :???:

                        Nåja, si ikke det. De fleste andre supporterklubbene diskuterer denne saken på forumet nå. (jeg har sitti å lest igjennom stort sett alle andre supporterklubbenes forum) Og UFC får uvnetet stor støtte fra de fleste forumene. På kjernen sitt forum er det til og med noen som foreslår å lage en banner eller lignende for å vise sin sympati til UFC.

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                          På kjernen sitt forum er det til og med noen som foreslår å lage en banner eller lignende for å vise sin sympati til UFC.
                          Det er jo det ultimate beviset på at KFL gjorde det eneste riktige da de valgte å ta vekk den beskyttende hånden over UFC. Når Kjernen raser, har KFL gjort noe bra.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7089

                            Hele målet ved denne sanksjonen må vel nødvendigvis være at de personene som utgjør UFC skal forstå selve budskapet, meldinga, de nå får fra LSK vedr. overholdelse av regelverk og at klubben ikke kødder når de sier fra om hva slags oppførsel de finner uakseptabel. Ikke at grupperinga "UFC" blir oppløst og gjenforma som noe annet, som viderefører den samme holdninga til fellesskapet som er KFL og LSK.

                            Om personene som rammes av disse sanksjonene klarer å overbevise klubben om at de har tatt tegninga, vil jeg anta at LSK vil være fornøyde etter endt soning ut denne sesongen eller noe sånt.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Fugla
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 1718

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Hele målet ved denne sanksjonen må vel nødvendigvis være at de personene som utgjør UFC skal forstå selve budskapet, meldinga, de nå får fra LSK vedr. overholdelse av regelverk og at klubben ikke kødder når de sier fra om hva slags oppførsel de finner uakseptabel. Ikke at grupperinga "UFC" blir oppløst og gjenforma som noe annet, som viderefører den samme holdninga til fellesskapet som er KFL og LSK.

                              Om personene som rammes av disse sanksjonene klarer å overbevise klubben om at de har tatt tegninga, vil jeg anta at LSK vil være fornøyde etter endt soning ut denne sesongen eller noe sånt.
                              "Trigz" har et godt poeng her.
                              Homer Simpson.



                              www.ultrassarp.no

                              Kommentar

                              • soont
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Feb 2004
                                • 97

                                JA. Klubben burde seff vært tydeligere i straffeutmålingen og grunnlaget for straffen.
                                JA. Klubben burde helt klart si noe om UFCs fremtid.
                                JA. Alle i UFC må ta sin straff.

                                Men når et medlem legger seg langflat og markerer at klubben er viktigere enn alt annet så fortjener han honnør og ikke en rekke spørsmål om han skal sone straff og annen kjedelig finjuss.

                                Kommentar

                                • Fugla
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 1718

                                  Opprinnelig skrevet av soont

                                  Men når et medlem legger seg langflat og markerer at klubben er viktigere enn alt annet så fortjener han honnør og ikke en rekke spørsmål om han skal sone straff og annen kjedelig finjuss.
                                  Dette blir jo subjektivt...
                                  Homer Simpson.



                                  www.ultrassarp.no

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    Opprinnelig skrevet av soont
                                    Men når et medlem legger seg langflat og markerer at klubben er viktigere enn alt annet så fortjener han honnør og ikke en rekke spørsmål om han skal sone straff og annen kjedelig finjuss.
                                    Dummeste jeg har hørt. Hele UFC har lagt seg langflate og innrømmet at de har gjort en dum handling, og at de heretter skal holde seg til reglementet og droppe blussing. At èn enkeltperson sier at han har trukket seg fra UCF for å støtte opp under Fugla-TIFO gir ikke han den rett å slippe unna straffen da han var medlem av UFC da regelbruddet ble begått. Meningen er at gruppa skal ta en straff, da får alle gjøre det.
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • Ballkunstneren
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 780

                                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                      Dummeste jeg har hørt. Hele UFC har lagt seg langflate og innrømmet at de har gjort en dum handling, og at de heretter skal holde seg til reglementet og droppe blussing. At èn enkeltperson sier at han har trukket seg fra UCF for å støtte opp under Fugla-TIFO gir ikke han den rett å slippe unna straffen da han var medlem av UFC da regelbruddet ble begått. Meningen er at gruppa skal ta en straff, da får alle gjøre det.
                                      Enig her... Sorry Nordby!

                                      Kommentar

                                      • GulMann
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Sep 2006
                                        • 43

                                        Frem til LSK nå etter beklagelsen fra UFC har hatt møter med de for evt. fast settelse av straff synes jeg egentlig tåden mister litt sin mening.

                                        Ser frem til hva LSK kan komme frem til og hva UFC vil bøye etter for, regner med at LSK vil sette krav.

                                        Kommentar

                                        • ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

                                          Vis jeg ikke tar feil så er du (ballkunstneren) broren til en av de utestengte (som fortsatt er med i UFC), og selvfølgelig er de sure på meg nå fordi jeg trakk meg. Så at du mener dette er ikke noe rart

                                          Men jeg er en representant for FuglaTifo, og når ting blir som dette, så måtte det bli sånn (at jeg trakk meg fra UFC). Jeg sa også klart å tydlig ifra, med en gang jeg fikk høre om blussinga at jeg var helt imot dette.

                                          Jeg syns LSK er viktigst, og det er klubben i mitt hjerte, og dermed blir dette det riktige for meg. Hva andre medlemer i UFC gjør er ikke lenger mitt bord.

                                          Kommentar

                                          Working...