Straffeutmåling ovenfor UFC
Collapse
X
-
-
Som sagt tidligere, kommer UFC nå med en uttalelse i forbindelse med LSKs straffeutmåling:
I tribunereglementet har UFC brutt punkt 5, som lyder slik:
"All form for pyroteknisk bruk er ikke tillatt (kan søkes om tillatelse til dette hos stadions eier, politi, brannvesen og NFF)."
UFC har nå blitt utestengt på ubestemt tid. Men videre i reglementet kan man lese følgende:
"Dersom personer tas i å bryte reglementet gjennomføres følgende:
1. gangs regelbrudd: 3 kampers karantene
2. gangs regelbrudd: 5 kampers karantene
3. gangs eller flere regelbrudd: Karantene bestemmes i hvert enkelt tilfelle av klubbens styre."
Dette var UFCs første brudd på dette reglementet. Hvorfor blir ikke UFC straffet etter tribunereglementet LSK og KFL er enige om å følge?Kommentar
-
Jeg kan ikke si annet enn: BRA!
La oss ikke få undergrupper som ødelegger for hele KFL - vi har brukt lang tid på å bli norges udiskutablet beste og mest ryddige supportergruppering - la ikke dette bli ødelagt!
Godt håndtert av LSK.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Som sagt tidligere, kommer UFC nå med en uttalelse i forbindelse med LSKs straffeutmåling:
"All form for pyroteknisk bruk er ikke tillatt (kan søkes om tillatelse til dette hos stadions eier, politi, brannvesen og NFF)."
UFC har nå blitt utestengt på ubestemt tid. Men videre i reglementet kan man lese følgende:
3. gangs eller flere regelbrudd: Karantene bestemmes i hvert enkelt tilfelle av klubbens styre."
Dette var UFCs første brudd på dette reglementet. Hvorfor blir ikke UFC straffet etter tribunereglementet LSK og KFL er enige om å følge?Kommentar
-
Dette var UFCs første brudd på dette reglementet. Hvorfor blir ikke UFC straffet etter tribunereglementet LSK og KFL er enige om å følge?
PetterKommentar
-
Det antydes her at dersom man hadde visst hvem som hadde blusset så kanskje bare den/de hadde blitt utestengt. Så velger man en kollektiv avstraffelse og det kan jo forsvares med at de andre skjuler noen som har gjort noe galt. Men da bør man kanskje vurdere å gi noen mulighet til å si hvem det er eller at de skyldige i blussingen tar på seg ansvaret, og dermed fritar de andre.
Men det er vel lite sannsynlig at man navngir enkeltpersoner når det virker som det var planlagt av gruppa?
Hvis ikke har vel MFK full tilgang på å finne bilder av hvem som gjorde det hvis det er ønskelig?
Hvis ikke så ble det jo tatt masse bilder av alle som stod rundt!YvonneKommentar
-
Kommentar
-
Hva skal egentlig til for at UFC kommer inn i varmen igjen? Eller er dette ett forsøk på å utradere UFC for godt? Dette var ett spørsmål til KFL.
Så ett spørsmål til UFC, Hvordan gjør dere nå? Er UFC viktigere enn klubben? Kommer dere til lage helvettte eller kommer dere til å respektere avgjørelsen og konsentrere dere om å støtte fugla i en viktig fotballhøst? Gjør dere det tror jeg dere tjener mye på det.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hvorfor skal vi ikke tro det, når dere visste før kampen i Molde at det kom til å få større konsekvenser enn sist gang?YvonneKommentar
-
ja, jeg tror desverre ikke ufc har lært enda. Siden dem ikke klarer engang å komme med så mye som med en beklagelse og unnskyldning så sier vel det litt.Kommentar
-
Det antydes her at dersom man hadde visst hvem som hadde blusset så kanskje bare den/de hadde blitt utestengt. Så velger man en kollektiv avstraffelse og det kan jo forsvares med at de andre skjuler noen som har gjort noe galt. Men da bør man kanskje vurdere å gi noen mulighet til å si hvem det er eller at de skyldige i blussingen tar på seg ansvaret, og dermed fritar de andre.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Forøvrig så vil jeg gratulere med avgjørelsen, vi trenger stramme linjer og får en gang for alle vist hvordan vi vil ha det i Lillestrøm.For det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
Hva er planen nå? Skal dere bare leve i det uvisse frem til dere får en SMS hvor det står Velkommen inn?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Her ser vi nok en gang hva slags respekt ufc og deres tilhengere har i forhold til KFL og LSK.Kommentar
-
Det skjønner jeg godt, jeg synes dere fortjente straff, jeg synes til og med at det var riktig med utestengelse. Men jeg hadde helst sett at Klubben/KFL ikke hadde gått ut med noe før det var enighet om hvor lang straff det ble.
Hva er planen nå? Skal dere bare leve i det uvisse frem til dere får en SMS hvor det står Velkommen inn?Last edited by King_Raymond; 27.09.2006, 21:30.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Den der er jeg enig i. hvis man bruker det som ett argument for å få dere utestengt på ubestemt tid at det regelverket gjelder på åråsen , så lurer jeg på hvilket regelverk som gjelder på bortebane.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ja, ja... Drøy straff synes nå jeg. Nå blir det spennende å se om klubben og KFL har baller til å ta alle regelbrudd i fremtiden like alvorlig, selvom det skulle komme fra andre enkeltpersoner eller kameratgjenger. Har man lagt en list her for fremtiden er det jo greit...Kommentar
-
Derfor spør jeg: Hvordan skal dere vise at dere ikke aksepterer LSKs straffeutmåling?Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Ja, ja... Drøy straff synes nå jeg. Nå blir det spennende å se om klubben og KFL har baller til å ta alle regelbrudd i fremtiden like alvorlig, selvom det skulle komme fra andre enkeltpersoner eller kameratgjenger. Har man lagt en list her for fremtiden er det jo greit...Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar