Straffeutmåling ovenfor UFC

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #41
    Jeg håber straffen i nærmeste fremtid blir gjort litt mere tydelig. Jeg håber UFC tar straffa dem får uten å lage altfor mye bråk ut av det. Jeg håber at etter dette at de er villige til å "ofre" noe av det de mener må til for å skape det perfekte tribuneliv for å skape ro. Dette tror jeg ufc vil tjene stort på. Det er 5000 medlemmer i kfl og 5000 forskjellige meninger, alle må ofre noe. nå er det på tide at vi drar lasset sammen her og jobber mot ett mål. Gjøre KFL best mulig. Dette bråket er ingen tjent med.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Per Arne
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2347

      #42
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Vi kommer ikke til å akseptere noe mer enn straffeforseelse for første gang.
      Før du endret innlegget ditt skreiv du "Det er ikke mye annet vi får gjort enn dét," til xERs spørsmål om planen nå var å vente på å få lov til å gå på kamp igjen.

      Nå vil gruppa kun akseptere én kamp. Jeg skjønner at tribunereglementet dere var enig i er studert påny, at dere har kalkulert med bot, og holdt hele stuntet skjult.
      Var dere forberedt på mere enn én kamps utestengelse?
      Last edited by Per Arne; 27.09.2006, 22:08.
      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1453

        #43
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Vi kommer ikke til å akseptere noe mer enn straffeforseelse for første gang.

        Er dette ment å være en trussel eller hva? Det er ikke opp til UFC å akseptere noe som helst. Hvorfor første gang? Dere har jo brutt regelen før. Ifølge reglementet er det vel snakk om bøter også. Kanskje dere kunne betalt 5000 kroner hver også? Eller det blir vel muligens 10 000 hver, siden det ikke er første gangen. Nå får dere ta konsekvensene av deres egen dumhet.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #44
          Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
          Er dette ment å være en trussel eller hva? Det er ikke opp til UFC å akseptere noe som helst. Hvorfor første gang? Dere har jo brutt regelen før. Ifølge reglementet er det vel snakk om bøter også. Kanskje dere kunne betalt 5000 kroner hver også? Eller det blir vel muligens 10 000 hver, siden det ikke er første gangen. Nå får dere ta konsekvensene av deres egen dumhet.
          Hvilke andre ganger har vi brutt regler etter at regelverket kom?
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Kef1r
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 730

            #45
            Syns straffen er litt drøy, ubestemt tid kan jo være i flere år. tror 4-5 kamper hadde holdt lenge.. + den bota de mest sansynlig får.

            det med ubestemt tid lager bare mange spekulasjoner å et helvettes forum stress IGJEN.

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #46
              er det virkelig noen som tror UFC blir utestengt i årevis?
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Kef1r
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 730

                #47
                Nei men hvorfor ikke bare si hvor lenge ? er da vel ikke så vanskelig å finne ut det før man går offentlig ut med det ?

                Kommentar

                • Kølla Riisa
                  Seniormedlem
                  • Jun 2004
                  • 1021

                  #48
                  Det er forskjell på å bryte regelverket og bli straffet for det, vi som gruppe eller personer har aldri blitt straffet av for noe av LSK.

                  Det er derfor vi mener at vi skal straffes etter en førstegangsforseelse.

                  Kommentar

                  • Kopperud
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2006
                    • 1697

                    #49
                    er bar elatterlig å uenstenge dem på ubestmet tid bot hadde holdt i masse vis:lsk:
                    Ultras Felt C 2005x2015

                    Lillestrøm & Bajen

                    Kommentar

                    • Ballkunstneren
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 780

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av gulost
                      Først du endret innlegget ditt skreiv du "Det er ikke mye annet vi får gjort enn dét," til xERs spørsmål om planen nå var å vente på å få lov til å gå på kamp igjen.

                      Nå vil dere (hvem er "dere" i UFC som diskuterer hva "vi i UFC" skal gjøre, om jeg tør spørre?) kun akseptere én kamp. Jeg skjønner at tribunereglementet dere var enig i er studert påny , at dere har kalkulert med bot, og holdt hele stuntet skjult.
                      Dere (hvem det nå enn er som uttaler seg på vegne av alle som er "med" i gruppa) har bevisst gått bak ryggen på alle som ikke ønsket splid og stridigheter. Hva betyr ordet tillit for "dere" i grunn?
                      Førstegangsforseelse er 3 kamper utestengelse & 5000 kr i bot.



                      Det er vel bare naturlig at UFC tar standpunkt i saken og kommer med sine krav og synspunkter.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #51
                        For første og sansynligvis siste gang er jeg enig med deg.. er enig i at det er dust å komme med den ordlyden der. Tipper at det snart vil komme en litt tydeligere straffe utmåling.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #52
                          Har forresten LSK kommet med en uttalelse om dette som ikke går via KFL?
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Eru
                            -RBK-supporter-
                            • May 2006
                            • 59

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Ser vi helt nøkternt på det er LSK et privat selskap, og Åråsen stadion er klubbens eiendom. Ethvert utested, for eksempel, står i sin rett til å utestenge folk man ikke ønsker å ha tilstede ved sine arrangementer, LSK ditto.

                            Ser vi helt nøkternt på det, trigz, har du åpenbart ikke peiling. En fotballkamp er regnet som et offentlig arrangement og en skal ha skjellig grunn for å stenge noen ute.


                            At enkeltpersoner har brutt et regelverk som knapt håndheves, kvalifiserer ikke som kjellig grunn til å stenge ute en hel gruppe.

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              Har forresten LSK kommet med en uttalelse om dette som ikke går via KFL?
                              Ikke som jeg har fått med meg nei.
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • Raskolnikov
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1453

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                Hvilke andre ganger har vi brutt regler etter at regelverket kom?

                                Mulig ikke LSK og KFL hadde publisert regelverket før kampen i Fredrikstad, men uansett var ikke bluss lov da heller. Regelverket går vel strengt tatt i en linje fra UEFA-NFF-LSK-KFL. Det var uansett ikke hovedpoenget. Hva mener du med at dere ikke vil akseptere LSKs straff?
                                Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #56
                                  Profesjonelt
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Eru
                                    Ser vi helt nøkternt på det, trigz, har du åpenbart ikke peiling. En fotballkamp er regnet som et offentlig arrangement og en skal ha skjellig grunn for å stenge noen ute.


                                    At enkeltpersoner har brutt et regelverk som knapt håndheves, kvalifiserer ikke som kjellig grunn til å stenge ute en hel gruppe.
                                    Det er feil. Og trigz har rett, sjekket med politiet (nei, ikke angående denne saken).
                                    LSK kan stenge ute akkurat de de ønsker. Uten noen som helst grunn.

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                      Mulig ikke LSK og KFL hadde publisert regelverket før kampen i Fredrikstad, men uansett var ikke bluss lov da heller. Regelverket går vel strengt tatt i en linje fra UEFA-NFF-LSK-KFL. Det var uansett ikke hovedpoenget. Hva mener du med at dere ikke vil akseptere LSKs straff?
                                      Reglene kom vel i slutten av Juli tror jeg. Vi har ikke tatt noe standpunkt til hvordan vi skal forfølge saken videre enda.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • LSK-jenta
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2004
                                        • 656

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                        Vi kommer ikke til å akseptere noe mer enn straffeforseelse for første gang.
                                        Her er det vel ikke noen som har bedt dere om å akseptere noe som helst.
                                        Åråsen er privat eiendom og LSK kan vel i utgangspunktet utestenge hvem de vil uten å begrunne det noe utover det.

                                        Kan dere ikke skjønne at dere har driti dere ut og i det minste prøve å være litt ydmyke her?
                                        Det er vel ikke pga ett regelbrudd dere blir straffet.
                                        Yvonne

                                        Kommentar

                                        • Eru
                                          -RBK-supporter-
                                          • May 2006
                                          • 59

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av petter
                                          Det er feil. Og trigz har rett, sjekket med politiet (nei, ikke angående denne saken).
                                          LSK kan stenge ute akkurat de de ønsker. Uten noen som helst grunn.

                                          Petter
                                          Det skulle jeg like dokumentasjon på, jeg tror du har fått feil beskjed av politiet. LSK skal ha skjellig grunn for å nekte noen med kjøpt billett adgang til stadion. At kameraten deres fyrte av et bluss i Molde er ikke skjellig grunn

                                          Kommentar

                                          Working...