Jeg håber straffen i nærmeste fremtid blir gjort litt mere tydelig. Jeg håber UFC tar straffa dem får uten å lage altfor mye bråk ut av det. Jeg håber at etter dette at de er villige til å "ofre" noe av det de mener må til for å skape det perfekte tribuneliv for å skape ro. Dette tror jeg ufc vil tjene stort på. Det er 5000 medlemmer i kfl og 5000 forskjellige meninger, alle må ofre noe. nå er det på tide at vi drar lasset sammen her og jobber mot ett mål. Gjøre KFL best mulig. Dette bråket er ingen tjent med.
Straffeutmåling ovenfor UFC
Collapse
X
-
Nå vil gruppa kun akseptere én kamp. Jeg skjønner at tribunereglementet dere var enig i er studert påny, at dere har kalkulert med bot, og holdt hele stuntet skjult.
Var dere forberedt på mere enn én kamps utestengelse?Last edited by Per Arne; 27.09.2006, 22:08.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Er dette ment å være en trussel eller hva? Det er ikke opp til UFC å akseptere noe som helst. Hvorfor første gang? Dere har jo brutt regelen før. Ifølge reglementet er det vel snakk om bøter også. Kanskje dere kunne betalt 5000 kroner hver også? Eller det blir vel muligens 10 000 hver, siden det ikke er første gangen. Nå får dere ta konsekvensene av deres egen dumhet.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Er dette ment å være en trussel eller hva? Det er ikke opp til UFC å akseptere noe som helst. Hvorfor første gang? Dere har jo brutt regelen før. Ifølge reglementet er det vel snakk om bøter også. Kanskje dere kunne betalt 5000 kroner hver også? Eller det blir vel muligens 10 000 hver, siden det ikke er første gangen. Nå får dere ta konsekvensene av deres egen dumhet.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det er forskjell på å bryte regelverket og bli straffet for det, vi som gruppe eller personer har aldri blitt straffet av for noe av LSK.
Det er derfor vi mener at vi skal straffes etter en førstegangsforseelse.Kommentar
-
Først du endret innlegget ditt skreiv du "Det er ikke mye annet vi får gjort enn dét," til xERs spørsmål om planen nå var å vente på å få lov til å gå på kamp igjen.
Nå vil dere (hvem er "dere" i UFC som diskuterer hva "vi i UFC" skal gjøre, om jeg tør spørre?) kun akseptere én kamp. Jeg skjønner at tribunereglementet dere var enig i er studert påny , at dere har kalkulert med bot, og holdt hele stuntet skjult.
Dere (hvem det nå enn er som uttaler seg på vegne av alle som er "med" i gruppa) har bevisst gått bak ryggen på alle som ikke ønsket splid og stridigheter. Hva betyr ordet tillit for "dere" i grunn?
Det er vel bare naturlig at UFC tar standpunkt i saken og kommer med sine krav og synspunkter.Kommentar
-
Ser vi helt nøkternt på det, trigz, har du åpenbart ikke peiling. En fotballkamp er regnet som et offentlig arrangement og en skal ha skjellig grunn for å stenge noen ute.
At enkeltpersoner har brutt et regelverk som knapt håndheves, kvalifiserer ikke som kjellig grunn til å stenge ute en hel gruppe.Kommentar
-
Kommentar
-
Mulig ikke LSK og KFL hadde publisert regelverket før kampen i Fredrikstad, men uansett var ikke bluss lov da heller. Regelverket går vel strengt tatt i en linje fra UEFA-NFF-LSK-KFL. Det var uansett ikke hovedpoenget. Hva mener du med at dere ikke vil akseptere LSKs straff?Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Ser vi helt nøkternt på det, trigz, har du åpenbart ikke peiling. En fotballkamp er regnet som et offentlig arrangement og en skal ha skjellig grunn for å stenge noen ute.
At enkeltpersoner har brutt et regelverk som knapt håndheves, kvalifiserer ikke som kjellig grunn til å stenge ute en hel gruppe.
LSK kan stenge ute akkurat de de ønsker. Uten noen som helst grunn.
PetterKommentar
-
Mulig ikke LSK og KFL hadde publisert regelverket før kampen i Fredrikstad, men uansett var ikke bluss lov da heller. Regelverket går vel strengt tatt i en linje fra UEFA-NFF-LSK-KFL. Det var uansett ikke hovedpoenget. Hva mener du med at dere ikke vil akseptere LSKs straff?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Åråsen er privat eiendom og LSK kan vel i utgangspunktet utestenge hvem de vil uten å begrunne det noe utover det.
Kan dere ikke skjønne at dere har driti dere ut og i det minste prøve å være litt ydmyke her?
Det er vel ikke pga ett regelbrudd dere blir straffet.YvonneKommentar
-
Det skulle jeg like dokumentasjon på, jeg tror du har fått feil beskjed av politiet. LSK skal ha skjellig grunn for å nekte noen med kjøpt billett adgang til stadion. At kameraten deres fyrte av et bluss i Molde er ikke skjellig grunnKommentar
Kommentar