Vi vil også oppfordre arrangørene av våre bortekamper til å følge opp utestengelsen.
Straffeutmåling ovenfor UFC
Collapse
X
-
-
-
Såpass spesielt at det er nærliggende å tro at "på ubestemt tid" kan bli ganske lenge...Vidar Evje
Kommentar
-
kan da ikke få strengere straff enn en hvis mann som sitter i ett styre ble utestengt for å slå noen???
Blir dette også slettet mod ??????????????Last edited by tyren2000; 02.10.2006, 17:21.Kommentar
-
Les slutten av den låste tråden
Jeg regner med at det er det du sikter til. Spørsmålet ditt er ikke helt enkelt å tolke.Kommentar
-
Som jeg skrev i en annen tråd, er det lite som tyder på at straffen har kommet kun på grunn av blussing. Straffen dreier seg like mye om at LSK
- misliker navnet Ultras Felt C.
- misliker UFCs logo.
- misliker klesvalget til mange av UFCs medlemmer.
- er redde for at UFC er, eller vil tiltrekke seg, bråkmakere.
Det er frustrerende at en organisasjon av LSKs størrelse ikke er i stand til å skille disse tingene.Kommentar
-
Som jeg skrev i en annen tråd, er det lite som tyder på at straffen har kommet kun på grunn av blussing. Straffen dreier seg like mye om at LSK
- misliker navnet Ultras Felt C.
- misliker UFCs logo.
- misliker klesvalget til mange av UFCs medlemmer.
- er redde for at UFC er, eller vil tiltrekke seg, bråkmakere.
Det er frustrerende at en organisasjon av LSKs størrelse ikke er i stand til å skille disse tingene.
Men man kan jo også skjønne LSK. Se bare på hva som skjedde i Danmark i helgen. Eller i Sverige for kort tid siden.
Man er drit redd for at det samme skal skje i NorgeKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Du må passe deg litt så du ikke blir utestengt. ;-)
Vi har ikke noe problem med å forstå at LSK er redde for slike tilstander, men vi føler allikevel at det er ørlite urettferdig at vi skal straffes for det, når vi aldri har vært innblandet i noe som kan ligne på voldsepisoder.Kommentar
-
Bedre føre var enn etter snar er det noe som heter... Man er piss redd for at detta skal skje i norge. Dette kan skje i norge, sde som mener noe annet har nisselua godt tredd nedover hue. Å hive ut UFC for å forhindre dette er totalt offside. Det eneste UFC har gjort galt er å blusse, synes de skal få straffa si for dette og så bør saken være ute av verden.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
sakset fra lsk.no
UFC utestenges
Styret i LSK har besluttet å utestenge UFC som gruppe fra våre kamper på Åråsen på ubestemt tid.
Bakgrunnen er bruk av bluss under bortekampen mot Molde.
Det ble tidligere i et møte med representanter for UFC etter bruk av bluss gitt en advarsel om at gjentagelse av dette ville føre til utestengelse.
I påvente av reaksjoner fra NFF avventer vi med å gi en mer konkret lengde og form på utestengelsen.
Vi vil også oppfordre arrangørene av våre bortekamper til å følge opp utestengelsen.
Styret i Lillestrøm Sportsklubb
Jeg vet ikke om reaksjonene i fra NFF har ankommet ledelsen i LSK, regner med at straffereaksjonen blir en rimelig stor bot. En bot UFC har gitt uttrykk for at de betaler.
Uansett, jeg synes LSK burde ta gutta (og jentene ?) i UFC inn i varmen igjen.
I mine øyne har de vært utstengt lenge nok.
Takhøyden i fotballfamilien vår burde være stor nok til å inkludere "angrende syndere" som har beklaget sin oppførsel.
Vet ikke om det er kontakt mellom UFC og LSK/KFL, men håper at partene er i dialog og at de er i ferd med å nærme seg igjen.
Sparwasser som håper på en snarlig forsoning.Kommentar
-
Kommentar
-
UFC og KFL i dialog.
Jeg kan fortelle såpass at i dag har KFLs styre med forsterkninger fra sanggruppa hatt et møte med hele UFC. Hensikten med møtet var å rydde opp i hva som har skjedd og være konstruktive med hensyn til hvordan UFC fortsatt kan være en positiv bidragsyter for KFL og ikke minst LSK.
Et bra møte hvor man ble enige om veien videre og KFL vil nå gå i en dialog med LSK for å se om man kan komme til en enighet også med klubben.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg kan fortelle såpass at i dag har KFLs styre med forsterkninger fra sanggruppa hatt et møte med hele UFC. Hensikten med møtet var å rydde opp i hva som har skjedd og være konstruktive med hensyn til hvordan UFC fortsatt kan være en positiv bidragsyter for KFL og ikke minst LSK.
Et bra møte hvor man ble enige om veien videre og KFL vil nå gå i en dialog med LSK for å se om man kan komme til en enighet også med klubben.
Høres veldig bra ut, Rønnern.
På tide å legge gammelt "gruff" bak oss og
komme oss videre med hva som er viktig her i livet:
STØTTE SPORTSKLUBBEN - FOR EVIG OG ALLTID.Kommentar
-
UFC-film
Ser dere har brukt utestengelsen godt.. Lagd film og greier.. Litt tidlig er det ikke? http://www.videonova.no/index.cgi?pid=70101Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
Ser dere har brukt utestengelsen godt.. Lagd film og greier.. Litt tidlig er det ikke? http://www.videonova.no/index.cgi?pid=70101Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar