Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis alle klarer å følge regelverket så bør det bli satsa på etterhvert.. Er vi superheldige så klarte UFC å inspirere nok folk slik at de tør å ta initiativ på egenhånd.
det er nok bedre enn det var før det ble satsa på RB
Men kommer KFL til å flytte seg til RB etterhvert? Vet ikke hvor mange plasser det er der og vet at de planlegger å sette seter på Felt ABC så det hadde vært en ide. Får bedre trøkk derfra også tror jeg.
Jeg må innrømme at jeg sitter her og er litt smålig irritert og frustrert over hele situasjonen. Vi var i ferd med å få en rimelig bra RB-tribune hvor folk ble mer engasjerte (iht tribuneliv/bli med sangene fra feltet) etter litt pushing, akkurat slik det var planer om å få til.
Så raser det hele sammen som et korthus og vi sitter sannsynligvis tilbake med status quo fra før det ble bestemt at de skulle lages mer liv på denne delen.
DEN kampen jeg stod der (Mot VIF) var det kjempebra stemning og forsangerne her gjorde alt de kunne for å samkjøre UFC med feltet. Noen praktiske hindringer var det jo, itf at RB fort kunne komme litt ut av takt ift Feltet. Dette pratet jeg med Per Arne om på telefonen og man hadde jo store planer for å gjøre dette bedre og bedre med konstruktiv utvikling.
Ang. denne tråden så ringte Mykle meg kort tid etter at jeg startet denne tråden. Hadde en hyggelig samtale. Og Mykle, du er en fantastisk fyr! Det står respekt av ditt sjelfulle engasjement overfor KFL og LSK!
Jævlig trist utvikling dette. Fikk hilse på et par av gutta i UFC, King_Raymond og Vestfold Kanaris, og disse kara er virkelig hyggelige. God stemning lagde UFC, også.
Faen, irritert! Regner med at noe her blir sensurert. Men jeg må innrømme at jeg likte å stå på et syngende felt på RB og kjenne det runge i svarene fra Feltet. Vi var faen meg en for alle, alle for en. Mulig jeg overdramatiserer nå.. Og på tide å legge seg. Alt dette i en tid hvor seriegullet sannsynligvis glipper hvis RBK vinner over Tromsø i morgen.
Men faen, Aaaaaaaaaaaaargh....
Ble kanksje ikke konstruktivt, dette, men jeg får i det minste lettet litt på hjertet før jeg finner loppekassa.
Og jeg må si at bluss er dritfett - ingen tvil om det, men det er visse rammer man skal og må holde seg innenfor.
For min del håper jeg etter hvert at hele KFL kommer tilbake til der vi var med to syngende tribuner og hvor det er åpen dialog og hvor det ytes respekt.
Amen.
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
RB satsingen var ikke noen kjempe success heller spør du meg. RB tribunen er fin å lage tifo på ellers ble det mye synging av forskjellige sanger enn feltet og synging i kanon. Like så greit å samle fansen på på ett sted igjen
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Så lenge folk ikke skjønner at man må synge etter takta på tromma for at det skal bli samkjørt så hjelper det lite. di klarer det i istanbul og alle andre steder med tusenvis av flere folk.
Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.
Hmm, er jeg en av de få som syntes at stemningen var ganske så mye bedre før UFC flyttet seg til RB?
Jeg er i allefall glad det ikke skal satses mer på det opplegget
jeg synes det er synd at det opplegget er lagt ned. jeg synes det begynnte å bli bra! men like vel blir det mer trøkk på stadion viss alle er samlet på et sted! mye enklere å kommunisere!
Hmm, er jeg en av de få som syntes at stemningen var ganske så mye bedre før UFC flyttet seg til RB?
Jeg er i allefall glad det ikke skal satses mer på det opplegget
jeg synes det er synd at det opplegget er lagt ned. jeg synes det begynnte å bli bra! men like vel blir det mer trøkk på stadion viss alle er samlet på et sted! mye enklere å kommunisere!
Enig!
Min mening er at det er lettere å få til et skikkelig trøkk med kun feltet, lettere å samkjøre og runger altså mer.
MEN, jeg prøver å tenke litt langsiktig. Hvis feltet fortsetter å være så ettertrakta vil det etter hvert bli dårlig plass og da er det vel naturlig å utvide. Enten videre innover med felt D eller RB. Og da må det jo bli RB.
Så jeg håper dette etter hvert blir tatt opp videre og at det etter hvert satses mer på RB igjen. Det ligger stort potensiale i det.
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Kommentar