i stua til raymond var det full tifo show med pyro og div eller :P ?
Stemningstråd LSK-Stabæk
Collapse
X
-
Hvis folk plages av flagging under kamp burde de vurdere å sette seg på SS-tribunen.
Det eneste som kan plage de der er unger som løper frem og tilbake med pølser, men de er uansett så små at man ser hva som foregår på banen.
Tåler dere ikke flagging så stå/sitt en annen plass neste gang. Eventuelt ta med dere flagg selv så blir det enda mer liv
Nå snakker jeg kun for min egen del da, kan ikke representere folk jeg ikke veit navnet på engang. Men når ett stort flagg veives rett foran trynet på det sånn att man ikke ser det som skjer på banen, over lengre tid, spesielt ved farlige situasjoner på banen, ja da kan det bli irriterende. Jeg sammenligner det med att noen steller seg foran tven når man sitter å ser på en fugla-kamp på tven. Men allikevel så skal man holde seg til gode for å ikke skjelle ut folk som det ble gjort i dette tilfellet.
Og når det gjelder å flytte seg, så kan jeg bekrefte att jeg skal flytte meg. Jeg skal kjøpe sesongkort på SS neste sesong. Helsa blir ikke akkurat så mye bedre med tiden som går og da klarer jeg ikke å følge det som skjer på KFL-feltet. For all del, det er positivt med liv. Men jeg klarer ikke å følge tempoet mer. For jo kjeft vis man ikke hopper og synger hele tiden jo, og det orker jeg ikke mer. Så til dere som orker så er det bare å stå på videre, for min del så er dette min siste sesong på KFL-feltet før jeg trekker meg tilbake til ett roligere liv på SS .Kommentar
-
Vi har som kjent lagt ned pyro virksomheten så det ble bare med hopping, flagging å synging denne gangen
Pao sangen funket meget bra (gjennom web tv). ellers så synes jeg det virket som det var ganske dødt til tider...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Men nå gidder jeg ikke å bruke krefter på dette mer, siden jeg bare har 2 kamper igjen til jeg går av med pensjon . Har andre ting som irriterer meg mer enn flaggbruk når det gjelder det som skjer rundt LSK både på banen og utenfor banen. Men ikke så irritert att jeg skjeller ut folk.Kommentar
-
Kanskje det var meg de ropte til, jeg tok det i alle fall bekjedent ned når folk begynte å rope og skrike....Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis du hadde ett svart flagg, med gul stjerne og LSK i gule bokstaver, og du fikk en klapp i bakhodet, og ble kalt det som kalles kan, tja så kan det ha vært deg. Men jeg tror ikke det var deg, for bondekanari har jo bekreftet att han fikk ett klapp i bakhodet.Kommentar
-
ahh, du var på felt a du..da så..jeg så flagget ,var en god del oppe ja..så det..var på felt c jeg, mye syting der også..
Jeg syntes det er greit å dra opp flagget når det ikke skjer noe på banen, utspark, oppstilling til frispark, skader osv osv, men kan godt ta de ned når det spiller spennende fotball på banen..Kommentar
-
ahh, du var på felt a du..da så..jeg så flagget ,var en god del oppe ja..så det..var på felt c jeg, mye syting der også..
Jeg syntes det er greit å dra opp flagget når det ikke skjer noe på banen, utspark, oppstilling til frispark, skader osv osv, men kan godt ta de ned når det spiller spennende fotball på banen..Kommentar
-
Begynnende feber, sår hals og en høyrefot som kun egner seg til å hvile på en skammel, gjorde at jeg trakk inn i speakerbua i dag og som vanlig var det bra trøkk fra klacken. Spesielt med tanke på at laget lå under nesten hele første omgang.
Grusa Stabæk Support til de grader. Som forventet.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Ikke årets beste i dag. Men det som var positivt i dag var at stemninga steg noen hakk etter at stabæk hadde skåra.
Vi har mye å gå på når det gjelder synging men jeg trur det kan bli bedre til neste år hvis vi flytter oss på midten av tribunen. Stemmer ikke det i følge det nye tribune opplegget?Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Så dere han som nektet å sitte under "alle som sitter, alle som synger, bli med og hoppe"??
Hvis du leser dette, du så ut som en passe dum og trassig unge! En forvokst unge.
Registrerte at du sto med henda i kors og nektet å bli med og hoppe like etterpå også. På tide å flytte seg over til sittetribunen?Kommentar
-
- Pao-sangen funka som ventet bra. Overraskende at folk gidder å synge en UFC-sang. ;-)
- Grei synging ellers.
- Vi er med-ropene tar altfor lang tid. Bør kortes ned betydelig.
- Den nye tellegreia er kanskje det mest elendige jeg har hørt. En ekstremt dårlig Bajen-kopi.
- Bra at folk flagger. Det er ikke noe forbud mot å flagge på Feltet, selv om det sikkert kommer etterhvert.
- Det trommes i perioder altfor hardt.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Så dere han som nektet å sitte under "alle som sitter, alle som synger, bli med og hoppe"??
Hvis du leser dette, du så ut som en passe dum og trassig unge! En forvokst unge.
Registrerte at du sto med henda i kors og nektet å bli med og hoppe like etterpå også. På tide å flytte seg over til sittetribunen?
Noen som klager på dårlig stemning her.. Syntes det hørtes bra ut, til tider veldig bra trøkk!
Men, jeg lurer også på hva den tellinga var godt for..?Super KanarisKommentar
-
Jeg var så heldig å bli stående ved siden av noen grisefjortisser som kun skreik håpløst dritt hele kampen for å få oppmerksomhet rundt seg. Dessverre måtte skuffelsen i meg innse at de nasale jentestemmene overdøvet Felt B til tider. All ære til KGG som sto på veldig bra, men trykket fra resten av Felt B varierte stort. Det blir så utrolig bra når alle klemmer til, dessverre må sangene gå 10 runder før folk henger seg skikkelig på.
Den nye sangen synes jeg var helt ok, hverken mer eller mindre. Litt skuffet over at vi ikke klarer å få til et høyere trøkk på Lambada, folk burde ha lært seg den sangen nå. Synes vi klarte det langt bedre mot VIF(av naturlige årsaker, men lell).Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar