Stemningstråd LSK-Stabæk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kef1r
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 730

    #21
    i stua til raymond var det full tifo show med pyro og div eller :P ?

    Kommentar

    • Ranakanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 488

      #22
      Opprinnelig skrevet av TurboJenta
      Hvis folk plages av flagging under kamp burde de vurdere å sette seg på SS-tribunen.
      Det eneste som kan plage de der er unger som løper frem og tilbake med pølser, men de er uansett så små at man ser hva som foregår på banen.
      Tåler dere ikke flagging så stå/sitt en annen plass neste gang. Eventuelt ta med dere flagg selv så blir det enda mer liv

      Nå snakker jeg kun for min egen del da, kan ikke representere folk jeg ikke veit navnet på engang. Men når ett stort flagg veives rett foran trynet på det sånn att man ikke ser det som skjer på banen, over lengre tid, spesielt ved farlige situasjoner på banen, ja da kan det bli irriterende. Jeg sammenligner det med att noen steller seg foran tven når man sitter å ser på en fugla-kamp på tven. Men allikevel så skal man holde seg til gode for å ikke skjelle ut folk som det ble gjort i dette tilfellet.

      Og når det gjelder å flytte seg, så kan jeg bekrefte att jeg skal flytte meg. Jeg skal kjøpe sesongkort på SS neste sesong. Helsa blir ikke akkurat så mye bedre med tiden som går og da klarer jeg ikke å følge det som skjer på KFL-feltet. For all del, det er positivt med liv. Men jeg klarer ikke å følge tempoet mer. For jo kjeft vis man ikke hopper og synger hele tiden jo, og det orker jeg ikke mer. Så til dere som orker så er det bare å stå på videre, for min del så er dette min siste sesong på KFL-feltet før jeg trekker meg tilbake til ett roligere liv på SS .

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #23
        Enig i at man ikke kan tvinge folk til å lage liv. Men man skal i alle fall ikke nekte folk å lage liv! Så lenge det ikke er forbud mot flagging på feltet er det bare å flagge i vei.

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          #24
          Ble litt overrasket når jeg hørte klaging på flagging, når spillerne kom ut etter pausa etter 1. omgang, Hva skal man se på banen da? At spillerne står der å venter på resten?

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #25
            Opprinnelig skrevet av Kef1r
            i stua til raymond var det full tifo show med pyro og div eller :P ?
            Vi har som kjent lagt ned pyro virksomheten så det ble bare med hopping, flagging å synging denne gangen

            Pao sangen funket meget bra (gjennom web tv). ellers så synes jeg det virket som det var ganske dødt til tider...
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              #26
              Opprinnelig skrevet av Lars
              - Pao-sangen funka som ventet bra. Overraskende at folk gidder å synge en UFC-sang. ;-)
              Hvilken PAO-sang er det? noen tekst og youtube?

              Kommentar

              • Ranakanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 488

                #27
                Opprinnelig skrevet av Trondeo
                Ble litt overrasket når jeg hørte klaging på flagging, når spillerne kom ut etter pausa etter 1. omgang, Hva skal man se på banen da? At spillerne står der å venter på resten?
                Javel, jeg veit ikke om vi sto bak samme bondekanari, men han kan vel bekrefte att han viftet med flagget ganske så mye mer enn bare når spillerne kom på banen.

                Men nå gidder jeg ikke å bruke krefter på dette mer, siden jeg bare har 2 kamper igjen til jeg går av med pensjon . Har andre ting som irriterer meg mer enn flaggbruk når det gjelder det som skjer rundt LSK både på banen og utenfor banen. Men ikke så irritert att jeg skjeller ut folk.

                Kommentar

                • kflmarius
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Apr 2005
                  • 215

                  #28
                  sto midt mellom felt A og B litt i høyden, var veldig dødt.. når jeg hører meg selv synge høyt å klart hele tiden er det noe galt der oppe!
                  party party party!
                  Marius
                  FuglaTifo

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                    Hvilken PAO-sang er det? noen tekst og youtube?
                    Vi er Fugla ifra Lillestrøm *klapp* *klapp*
                    Sportsklubben som er fra Åråsen!
                    Olé-å, syng for LSK!
                    Olé-å, syng for LSK!

                    Kommentar

                    • Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                      Javel, jeg veit ikke om vi sto bak samme bondekanari, men han kan vel bekrefte att han viftet med flagget ganske så mye mer enn bare når spillerne kom på banen.
                      Kanskje det var meg de ropte til, jeg tok det i alle fall bekjedent ned når folk begynte å rope og skrike....

                      Kommentar

                      • Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Vi er Fugla ifra Lillestrøm *klapp* *klapp*
                        Sportsklubben som er fra Åråsen!
                        Olé-å, syng for LSK!
                        Olé-å, syng for LSK!
                        Da mangler jeg melodi..hehe.. fått en annen sang på hjernen, og den teksten passet ikke inn i den..

                        Kommentar

                        • Ranakanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 488

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Trondeo
                          Kanskje det var meg de ropte til, jeg tok det i alle fall bekjedent ned når folk begynte å rope og skrike....
                          Hvis du hadde ett svart flagg, med gul stjerne og LSK i gule bokstaver, og du fikk en klapp i bakhodet, og ble kalt det som kalles kan, tja så kan det ha vært deg. Men jeg tror ikke det var deg, for bondekanari har jo bekreftet att han fikk ett klapp i bakhodet.

                          Kommentar

                          • Trondeo
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3062

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                            Hvis du hadde ett svart flagg, med gul stjerne og LSK i gule bokstaver, og du fikk en klapp i bakhodet, og ble kalt det som kalles kan, tja så kan det ha vært deg. Men jeg tror ikke det var deg, for bondekanari har jo bekreftet att han fikk ett klapp i bakhodet.

                            ahh, du var på felt a du..da så..jeg så flagget ,var en god del oppe ja..så det..var på felt c jeg, mye syting der også..

                            Jeg syntes det er greit å dra opp flagget når det ikke skjer noe på banen, utspark, oppstilling til frispark, skader osv osv, men kan godt ta de ned når det spiller spennende fotball på banen..

                            Kommentar

                            • Ranakanaris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 488

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Trondeo
                              ahh, du var på felt a du..da så..jeg så flagget ,var en god del oppe ja..så det..var på felt c jeg, mye syting der også..

                              Jeg syntes det er greit å dra opp flagget når det ikke skjer noe på banen, utspark, oppstilling til frispark, skader osv osv, men kan godt ta de ned når det spiller spennende fotball på banen..
                              Det er jeg enig i, vift med flagg til du blir rød i trynnet ved kampstart, mål, når spillerne kommer på banen etter pausa og når kampen er over. Men ellers ser jeg personlig att flagg i brukes så intens når det foregår ting av viktig karakter på banen.

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                Pao sangen funket meget bra (gjennom web tv). ellers så synes jeg det virket som det var ganske dødt til tider...
                                Burde ikke dette innlegget vært postet i sjølpissertråden?

                                Begynnende feber, sår hals og en høyrefot som kun egner seg til å hvile på en skammel, gjorde at jeg trakk inn i speakerbua i dag og som vanlig var det bra trøkk fra klacken. Spesielt med tanke på at laget lå under nesten hele første omgang.

                                Grusa Stabæk Support til de grader. Som forventet.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Gullstrupa
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2005
                                  • 190

                                  #36
                                  Ikke årets beste i dag. Men det som var positivt i dag var at stemninga steg noen hakk etter at stabæk hadde skåra.
                                  Vi har mye å gå på når det gjelder synging men jeg trur det kan bli bedre til neste år hvis vi flytter oss på midten av tribunen. Stemmer ikke det i følge det nye tribune opplegget?
                                  Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #37
                                    Så dere han som nektet å sitte under "alle som sitter, alle som synger, bli med og hoppe"??

                                    Hvis du leser dette, du så ut som en passe dum og trassig unge! En forvokst unge.
                                    Registrerte at du sto med henda i kors og nektet å bli med og hoppe like etterpå også. På tide å flytte seg over til sittetribunen?

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Lars
                                      - Pao-sangen funka som ventet bra. Overraskende at folk gidder å synge en UFC-sang. ;-)

                                      - Grei synging ellers.

                                      - Vi er med-ropene tar altfor lang tid. Bør kortes ned betydelig.

                                      - Den nye tellegreia er kanskje det mest elendige jeg har hørt. En ekstremt dårlig Bajen-kopi.

                                      - Bra at folk flagger. Det er ikke noe forbud mot å flagge på Feltet, selv om det sikkert kommer etterhvert.

                                      - Det trommes i perioder altfor hardt.
                                      bra å få med seg alt dette fra web-tv må jeg si.
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • Kanarijenta
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 504

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av veiron
                                        Så dere han som nektet å sitte under "alle som sitter, alle som synger, bli med og hoppe"??

                                        Hvis du leser dette, du så ut som en passe dum og trassig unge! En forvokst unge.
                                        Registrerte at du sto med henda i kors og nektet å bli med og hoppe like etterpå også. På tide å flytte seg over til sittetribunen?
                                        Satt på RB og akkurat det der fikk jeg faktisk med meg.. Veldig morsomt å se på.
                                        Noen som klager på dårlig stemning her.. Syntes det hørtes bra ut, til tider veldig bra trøkk!

                                        Men, jeg lurer også på hva den tellinga var godt for..?
                                        Super Kanaris

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          #40
                                          Jeg var så heldig å bli stående ved siden av noen grisefjortisser som kun skreik håpløst dritt hele kampen for å få oppmerksomhet rundt seg. Dessverre måtte skuffelsen i meg innse at de nasale jentestemmene overdøvet Felt B til tider. All ære til KGG som sto på veldig bra, men trykket fra resten av Felt B varierte stort. Det blir så utrolig bra når alle klemmer til, dessverre må sangene gå 10 runder før folk henger seg skikkelig på.

                                          Den nye sangen synes jeg var helt ok, hverken mer eller mindre. Litt skuffet over at vi ikke klarer å få til et høyere trøkk på Lambada, folk burde ha lært seg den sangen nå. Synes vi klarte det langt bedre mot VIF(av naturlige årsaker, men lell).
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...