Stemningstråd LSK-Stabæk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla-83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 282

    #41
    Fikk ikke vært på kampen(syk) Men hørtes ut som det var helt ok.
    Fikk ikke med meg den nye sangen, ble for mye ekko (eller så sugde web-tv maks??)

    Og at folk klager på flagging og hopping er jo bare tåpelig..Står du midt i feltet, ja da må en regne med det!

    Til bondekanari: Ta med oss flagg og stelle oss foran de anti hoppe synge folka øverst FeltC??
    ! Mitt hjerte banker LSK !

    Kommentar

    • Fugla- patriot83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2005
      • 1241

      #42
      Opprinnelig skrevet av Fugla-83
      Fikk ikke vært på kampen(syk) Men hørtes ut som det var helt ok.
      Fikk ikke med meg den nye sangen, ble for mye ekko (eller så sugde web-tv maks??)

      Og at folk klager på flagging og hopping er jo bare tåpelig..Står du midt i feltet, ja da må en regne med det!

      Til bondekanari: Ta med oss flagg og stelle oss foran de anti hoppe synge folka øverst FeltC??

      Hehe.. Jeg må innrømme at jeg er mistenkelig enig med deg, fugla-83.

      Fikk heller ikke dratt på denne kampen...Men men...

      Men for å ta det ang. flagging og hopping. Jeg vil så lenge jeg står på Feltet alltid hoppe og være med å bidra til å lage liv så lenge helsa holder og Dovre står. Ang. flagging er jeg enig i at man må prøve å tilpasse det til situasjoner hvor det passer, men man må prøve å forstå hverandre - det gjelder begge parter.

      Bondekanari - du har herved verva to karer til der du står på feltet. Du er med, fugla-83? Og så drar vi med Forkynneren :lsk: Loka lillestrømlinger, ass
      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

      Kommentar

      • Fugla-83
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 282

        #43
        hehe! seff er jeg med Patrioten :lsk:
        ! Mitt hjerte banker LSK !

        Kommentar

        Working...