Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi blir ikke syngi ut, men fy flate så flaut det skal bli å bli totalt utropt på søndag:
Vinner:
"Dribler, takler, målet finner, det er slik vi kampen vinner!
Roper ut med våre ord: Kjør på, kjør på Sandefjord!" (Herborg Skaare)
2. premie:
"Essssssssssss-F! E-ssssssssssssssssF!"
(kalles Sandefjordsbølgen. Hold armene rett ut foran kroppen med ristende fingre på "Essss...". Løft armene over hodet og rop ut "F!") (Robert Amundsen)
3. premie:
"Hør nå her fra sør til nord: Laget heter Sandefjord! (Randi Solaas)
Vinner:
"Dribler, takler, målet finner, det er slik vi kampen vinner!
Roper ut med våre ord: Kjør på, kjør på Sandefjord!" (Herborg Skaare)
2. premie:
"Essssssssssss-F! E-ssssssssssssssssF!"
(kalles Sandefjordsbølgen. Hold armene rett ut foran kroppen med ristende fingre på "Essss...". Løft armene over hodet og rop ut "F!") (Robert Amundsen)
3. premie:
"Hør nå her fra sør til nord: Laget heter Sandefjord! (Randi Solaas)
Priceless! Hvordan var forslagene som ikke nådde opp?
første del av første omgang gjorde fansen en god innsats. hørtes hvertfall slik ut på web tv! da gikk det ikke mange sekundene mellom hver sang, og det var forskjellig materiale hele veien.
etter denne perioden var det relativt labert.. en liten opptur etter scoringen til Miffe, men så kom straffa midt i tryne på oss...
Synes første omgang var bra med mye synging og tidvis bra trøkk, mens 2. omgang var mye dårligere, og perioder da det nesten ikke var noen som var med å sang.
Et kvarter ut i første omgang fikk jeg og endel kompiser besøk av et tosifret antall politi og vakter på vår plass på sittetribunen på storstadion.
Vi ble ført avgårde to og to hvor vi fikk spørsmål om vi hadde noen kniver eller revolvere på oss . Så var det ransaking, legitimasjonsjekk og filming av en og en.
Man fant tydeligvis ingen revolvere, bazookas eller det som verre er siden vi fikk gå og sette oss igjen etterpå. Lov til å synge fikk vi også:wink:
Til tider god stemning på sittan idag. :lsk:
Fra LSKs sving var det slett ikke verst i første omgang, mye bra synging og trøkk. Andre omgang var heller laber
Utrolig dårlig av de 2 drita fra kanarifansen som gikk blant oss som sto på venstresiden av tribunen. De gikk i mellom oss og skreik i trynet på oss at vi måtte synge..
For min del sto jeg og sang og hoppet nesten hele tiden, men at de gutta kommer med trusler (mange følte seg truet), mot de som sto rundt meg er dårlig..
Man må da vel akseptere, at noen er intressert i få med seg litt av kampen og.. Det gjorde ihvertfall ikke de 2.
hehe, noen var litt.. hmm.. entusiastiske/overivrige .. ? på å få med seg flere til å synge ja..
Og at de kanksje ikke fikk med seg alt på banen er det ingen vil om.
Men er andre som skuffet meg mer.
Et kvarter ut i første omgang fikk jeg og endel kompiser besøk av et tosifret antall politi og vakter på vår plass på sittetribunen på storstadion.
...
Fra LSKs sving var det slett ikke verst i første omgang, mye bra synging og trøkk. Andre omgang var heller laber
Trøkket/oppmerksomheten sank nok litt fordi vi også fikk besøk av politi/vakter, dette pga litt intern knuffing utløst av utidig storflagging.
Utrolig dårlig av de 2 drita fra kanarifansen som gikk blant oss som sto på venstresiden av tribunen. De gikk i mellom oss og skreik i trynet på oss at vi måtte synge..
For min del sto jeg og sang og hoppet nesten hele tiden, men at de gutta kommer med trusler (mange følte seg truet), mot de som sto rundt meg er dårlig..
Man må da vel akseptere, at noen er intressert i få med seg litt av kampen og.. Det gjorde ihvertfall ikke de 2.
Enig, det var til tider ubehagelig.
KGG: det der er ikke måten og oppmuntre folk på.
"Hvorfor er du på kamp hvis du ikke synger?"
"Jævla vålerenga supportere"
ja, det var ikke hyggelig og få slengt de orda mitt i fleisen..
Håpet vel egentlig at politiet kunne kommet inn og fjernet de 2.
Frister ikke til gjentagelse å oppleve det.
hmm, altså, du kan ikke klandre hele KGG om det var en som sa det, det var en enkelmanns ting... men det er ikke bra at sånt skjer! Jeg vet ikke hvem det var! Men kom ikke å skyld på hele KGG, da blir jg irritert
Kommentar