Stemningstråd SF-LSK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Greit da skylder vi bare på deg din barcardibøffer uten lappenKommentar
-
Kommentar
-
Nå vet ikke jeg hvem han som skulle sloss var, og jg fikk ikke med meg hva som skjedde, men av det jg hørte i ettertid, begynte han å rope dritt til de som løp med flagga der nede... men det der vil jg ikke uttale meg om ettersom jg ikke fikk med meg hva som startet det selv!UFC 05!Kommentar
-
jeg var han ene som veivet med flagget nede der,og grunnen til at jeg gjorde dett var for å dra opp stemmninga,for dette var like etter straffen til sf,å da ble stemmningen veldig dårlig i kanarifansen...
kanskje jeg skulle gjort annerledes men syns at tanken var god.
at enkelte ble sur på meg pga at di ikke så banen i disse 10-15 sekunder
å begynnte å vise finger å kaste ting i steden for å dra i gang ett rop for å få opp stemmninga kan ikke jeg for!
og ja jeg var drita,men vet for sikkert at jeg ikke sa "jævla enga supp" til noen,for det ville aldri ha kunne kommet seg ut fra min munn!
og vist noen følte at jeg var ubehageli å sånn så ber jeg samtlige om unnskyldning....
og jeg ble kasta ut pga flaggveiving,vet ikke om det er helt fair,men fikk følt med kampen på lang sia di siste 7 min!
og dette hadde ingenting med kgg å gjøre heller..
jeg ville kunn dra opp stemninga...
men ber som sagt om unnskyldning...Kommentar
-
Kommentar
-
Tror ikke det.
Fyren bak meg klikka pga flagginga (=ropte ta ned de jævela flagga) så han ene somflagga gav han fingern.
Han som var temmelig provosert fra førreagerte da med å løpe ned for å "ta han" disse ble da separert, men to sekunder etterpå braste de visst sammen rett bak meg.
Resutatet var da at politiet tok disse med seg ut.Kommentar
-
idioter & drittunger på storstadion
Han dusten med det rosa panne båndet er\var en skam for kanarifansen.
kameraten hans en 20 åring med kgg jakke var vel en ennå større tullig,å kalle ikke hoppende fans for for vif suportere.Du bør holde lav profil.hvis ikke skal jeg gi deg en omgang med god gamledags juling.:twisted:Kommentar
-
Skjønner faktisk at folk ble litt provoserte jeg.. Om man ikke er like hypp på å hoppe og sprette, som mange andre,(og det kan det faktisk være gode "legitime"grunner til..) stiller man seg gjerne litt på siden, for ikke å "forstyrre" det gode selskap.. Flott og fantastisk innsats av de som gjør det, hva hadde LSK vært uten..ikke misforstå.. men det er så innmari lite hyggelig å bli utskjelt av drita, pubertale rølpehuer, som raper en opp i trynet.. Vi har brukt for alle kanari-fans.. hoppende, syngende, klappende, ropende..og også de som liker å se kampen uten de største akrobatiske utfoldelsene.. Det er da plass til alle, er det ikke?
:lsk:Last edited by Kvittre; 16.10.2006, 21:01.Kommentar
-
Skjønner faktisk at folk ble litt provoserte jeg.. Om man ikke er like hypp på å hoppe og sprette, som mange andre,(og det kan det faktisk være gode "legitime"grunner til..) stiller man seg gjerne litt på siden, for ikke å "forstyrre" det gode selskap.. Flott og fantastisk innsats av de som gjør det, hva hadde LSK vært uten..ikke misforstå.. men det er så innmari lite hyggelig å bli utskjelt av drita, pubertale rølpehuer, som raper en opp i trynet.. Vi har brukt for alle kanari-fans.. hoppende, syngende, klappende, ropende..og også de som liker å se kampen uten de største akrobartiske utfoldelsene.. Det er da plass til alle, er det ikke?
:lsk:
Tror slik oppførsel skremmer vekk folk, enn det engasjerer.
Det ga en ubehagelig opplevelse, og det er ikke noe man vil ha på match.
Det er helt greit å oppmuntre til folk til å synge, men det skal være på en positiv måte, noe dette ikke var.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Yaniz. Du får bare flagge i vei. Det at man skal få juling pga det er vel noe man kan kalle 456456 m bak mål
Syns ærlig talt at enktelt kan anvende sittetribunen noen gangerKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
på bortekamper kan vi støte på mange paranoide vakter å sånn... så der er det plass til alle på bortefeltet men i hjemmekamper haded det vært fint om alle som sto på feltet sang
ikke noe tvang til å hoppe men det hadde vært hyggelig om alle som har "muligheten" tilå hoppe hopper
:lsk:Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
Kommentar