Marienlyst stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Marienlyst stadion

    Hvis det var noen som så Godset - Aafk igår.
    Hvis man legger merke til hvor rundkjøringa, søpplegjengen, brua eller hva dem heter står. (altså godset suportera.) Dette er vel kanskje den beste tribunen en suportergruppe i norge kan ha? En stor tribune bak mål.

    Tenk om RB kunne ha fått vegger på begge sider og 5-10 rader mer, det kunne f... meg ha blitt lyd det
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2506

    #2
    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Dette er vel kanskje den beste tribunen en suportergruppe i norge kan ha? En stor tribune bak mål.
    Jeg er ikke enig. Jeg mener vi har bortimot den beste tribunen en supportergruppe kan ha, en stor tribune på langsiden.
    Der ser vi bra også.

    Dette er forresten en religionskrig som dukker opp med jevne mellomrom - de som vil se mot de som vil stå bak mål.

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #3
      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
      Dette er forresten en religionskrig som dukker opp med jevne mellomrom - de som vil se mot de som vil stå bak mål.
      To av de mest profilerte stå-bak-mål-supporterne står sjølv aldri bak mål på Åråsen. Selv ikke når det har blitt gjort mer aktive forsøk på stående supportere bak mål på RB-tribunen har disse flytta seg over dit. Det er kanskje et tankekors?
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • lsk4ewah
        Medlem
        Møteplager
        • Oct 2006
        • 72

        #4
        jeg er ikke enig.

        Stadion til gu er ikke veldig stor kan virke sånn på tv men det er ikke mange radene oppover
        Ultras Felt C

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #5
          Opprinnelig skrevet av lsk4ewah
          jeg er ikke enig.

          Stadion til gu er ikke veldig stor kan virke sånn på tv men det er ikke mange radene oppover
          Rommer 1100 iflg http://www.godset.no/oversikt.asp

          Uansett er det horribelt å påstå at det er bedre å stå bak mål. Hadde det vært tilfellet, ville prisnivået vært deretter.
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • krisruds
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 839

            #6
            Jeg sier jo ikke at det er best og stå bak mål i forhold til hvordan vi ser banen, da er jo selvsagt langsiden bedre. Sånn for siktens skyld har vel vi og klanen de beste plassene.
            Det jeg mener er at det blir bedre lyd hvis man står i en ^boks^ bak mål, slik som på marienlyst.
            Den rommer 1100? Hvis vi hadde bygd ut RB til 3000, ca 2 ganger så stort som nå hadde det nok vært det beste, med vegger seff.
            Det er vel også faktisk kanskje en av de tribunene vi kan bygge ut litt bakover? Så det blir en form for tunel for folk som skal inn på stadion.
            krisruds medlem av KFL siden 1996


            OI OI OI nå har vi det morro :)

            BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #7
              Det ligger vel noe begrensninger ift innflyvinga til Kjeller.
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • vEgz
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Aug 2006
                • 130

                #8
                3000 plasser på RB er kanskje litt å drømme ennå, la oss fylle opp RB med syngende kanarifans først før vi utvider

                Kommentar

                • krisruds
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 839

                  #9
                  Trenger jo ikke bygge noe høyere, bygge som er bak RB er vel en del høyere enn RB? Mulig det ikke er lov pga de må ha vinduer bak der?
                  men uansett, det som blir fiksa først er svinger, etter det blir det vel en ny stadion.
                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4377

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                    Hvis det var noen som så Godset - Aafk igår.
                    Hvis man legger merke til hvor rundkjøringa, søpplegjengen, brua eller hva dem heter står. (altså godset suportera.) Dette er vel kanskje den beste tribunen en suportergruppe i norge kan ha? En stor tribune bak mål.

                    Tenk om RB kunne ha fått vegger på begge sider og 5-10 rader mer, det kunne f... meg ha blitt lyd det
                    Enig. Misunner supporter svingen til Viking så det holder! Fy faen tenk om vi hadde hatt den kortsida der! Hadde blitt ett vannvittig trøkk, pluss at det er mange muligheter på store tifos
                    ..................

                    Kommentar

                    Working...