Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Italia-Croatia ble spilt i Livorno. Livorno er som kjent det motsatte av hva disse gutta fra Croatia sympatiserer med.
Italienske fans provoserte Croatias fans kraftig med å ha med seg Jugoslaviske flagg på deres tribune. Det ble svart med noe enda dummere fra Croatias fans!
Videosnutt: (Filmen begynner etter 13 sekunder reklame)
Italienske fans provoserte Croatias fans kraftig med å ha med seg Jugoslaviske flagg på deres tribune. Det ble svart med noe enda dummere fra Croatias fans!
Provosert av Jugoslaviske flagg??? hehehe... ja, hvis det er provoserende vet ikke jeg.. Samme som om nordmenn skulel bli provosert av svenske flagg...
Provosert av Jugoslaviske flagg??? hehehe... ja, hvis det er provoserende vet ikke jeg.. Samme som om nordmenn skulel bli provosert av svenske flagg...
Parallelt med en økende serbisk nasjonalisme i Beograd fra slutten av 1980-tallet, økte også den kroatiske nasjonalismen. Etter å ha avholdt folkeavstemning 19. mai1991, erklærte Kroatia seg som uavhengig stat den 25. juni1991. Serbia og den jugoslaviske hæren JNA svarte med militærintervensjon for å sikre kontrollen over serbisk-befolkede områder i landet. Det ble ført harde kamper mellom serbiske separatister; militsstyrker støttet av den føderale hæren, og kroatiske styrker.
Jeg kan den balkanske historien. Men hvis noen Italia-fans flagger med det Jugoslaviske (ikke Serbiske) flagget, så er det nok provokasjon til å lage ett hakekors??? De fortjener en stor straff for det der... Og jeg sier ikke det fordi det er snakk om Kroatia. Mener Serbia også fortjener straff etter kampen på lørdag mot Belgia hvor det var tendenser til apelyder. Problemet på balkan er at supportere der aldri lærer før de får en skikkelig straff..
Hilsen Serbern, født og oppvokst i fugla-land..:lsk:
Kommentar