Sandefjordspolitiet forbereder seg
Collapse
X
-
Tråden handler om Sandefjord borte i år. Hva du snakker om vet jeg ikke.Kommentar
-
Mente det at for å anslå et tilskuertall på en kommende kamp, som sandefjord her, så er det naturlig å sammenligne med tidligere kamper dette året, sett i forhold til hvor "attraktiv" motstander er, reiseavstand osv. Dermed vil jeg tippe at når Nadderud og Briskebye trekker langt unner 1000 kanarifans I ÅR, så vil det ikke komme 1000 til sandefjord heller.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Høyrisikokamp??
Håper ikke dette er ryktet vi har fått på oss.. Bra at KFL tar STOR avstand fra Casuals. Bare suynd ikke andre ser det... Kan ikke skjønne at dette skal være en høyrisikokamp:lsk:The dubble i 2014Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Et kvarter ut i første omgang fikk jeg og endel kompiser besøk av et tosifret antall politi og vakter på vår plass på sittetribunen på storstadion.
Vi ble ført avgårde to og to hvor vi fikk spørsmål om vi hadde noen kniver eller revolvere på oss . Så var det ransaking, legitimasjonsjekk og filming av en og en.
Man fant tydeligvis ingen revolvere, bazookas eller det som verre er siden vi fikk gå og sette oss igjen etterpå. Lov til å synge fikk vi også
Til tider god stemning på sittan idag.
Fra LSKs sving var det slett ikke verst i første omgang, mye bra synging og trøkk. Andre omgang var heller laberKommentar
-
Meget spesielt med alle vaktene som plutselig ville samles foran oss mot slutten av kampen.
I have this condition.Kommentar
-
Meget spesielt med alle vaktene som plutselig ville samles foran oss mot slutten av kampen.
http://www.cellardoor.no/kfl/sf-lsk.jpgKommentar
-
Ja det var flere av oss som måtte åpne snusboksen for vaktene. tilogmed mobilen som lå i lomma lurte de på hva var for noe. og til Tony som skrev at de stillte med 40-50 vakter forran oss i svingen,så var vel det litt og ta i syns jeg. De var vel ikke SÅ mange. greit de var en god del,men ikke 40-50 stk. kan tenke meg 20-25 stk.
?????????????????nr 7
Kommentar
-
På bildet ovenfor ses det 20 vakter. Det var en god del flere som ikke er på bildet. I tillegg stod det et tosifra antall politi like ved.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja det var flere av oss som måtte åpne snusboksen for vaktene. tilogmed mobilen som lå i lomma lurte de på hva var for noe. og til Tony som skrev at de stillte med 40-50 vakter forran oss i svingen,så var vel det litt og ta i syns jeg. De var vel ikke SÅ mange. greit de var en god del,men ikke 40-50 stk. kan tenke meg 20-25 stk.
?????????????????YvonneKommentar
-
Kommentar
Kommentar