Sandefjordspolitiet forbereder seg
Collapse
X
-
Tromma var visst også svært skummel, så jeg ble tatt til side, sammen med andre som bar flagg og bannere. Han som sendte oss til siden beordret grundig undersøkelse, men han som skulle foreta undersøkelsen skjønte ikke helt hva poenget var og sendte oss videre.Kommentar
-
Stemmer det. SF hadde ikke noe i mot at vi var på matchen, etter en liten sjekk selvfølgelig. Lov til å synge fikk vi også.
Spillera som fikk sangene sine syngi stussa nok litt med en gang, men klappet til oss etter matchen og på oppvarminga.
OSTANI PRI NASKommentar
-
Politiet i Sandefjord trodde ikke helt på at vi var utestengt for pyro, han ene skrøyt faktisk av pyro`n som RBKs fans brukte da de gjestet storstadion.Kommentar
-
Tore GalgerudKommentar
-
ja, for det var saa klart bare dere som sang og dere dem klappet til..........Kommentar
-
Kommentar
-
Feil uke mest sannsynlig!
Ingen som har nevnt at det var kun oss som sang, vi sang kun sporadisk i løpet av matchen. Var bra stemning i første omgang fra LSKs sving, andre omgang var det verre med.
Enkelte av spillera hadde kanskje ikke regna med sang fra sittan, var det jeg mente.
Er en stor fordel å lese hva folk skriver før man kommenterer.Kommentar
-
så da kommer jeg med en liten oppfordring om at du kanskje kan skrive mer spesifikt neste gang, så slipper man slike missforståelsermvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Et kvarter ut i første omgang fikk jeg og endel kompiser besøk av et tosifret antall politi og vakter på vår plass på sittetribunen på storstadion.
Til tider god stemning på sittan idag.
Fra LSKs sving var det slett ikke verst i første omgang, mye bra synging og trøkk. Andre omgang var heller laberKommentar
-
Kommentar
Kommentar