Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er dette en sjarmøroffensiv fra forsvaret? Jeg fatter det bare ikke....
dustegreier, og jeg kan garantere at KFL lett hadde takket nei til slik "hjelp"...
FÅR FORSVARSHJELP: Markus Ringberg og HamKam får uventet hjelp til kampen mot RBK mandag - 360 soldater skal synge sammen med resten av Kamma-fansen.
Foto:Scanpix
writemail('ewi', 'dagbladet.no')EIRIK WINSNES Fredag 13.10.2006, 16:56 oppdatert 17:14
(Dagbladet.no): HamKam tar i mot serieleder RBK på Briskeby mandag i en meget viktig tippeligabatalje - både med tanke på gullkampen og kampen for å overleve. Nå får Kamma hjelp fra et noe uvanlig hold.
Gardist-rekruttene på Terningmoen leir blir nemlig å finne på stadion mandag, og i dag måtte de pent lære seg Briskebybandens supportersanger, skriver NRK.
Og etter første korøvelse var forsangeren overbevist om at de 360 soldatene vil bidra til Kamma-suksess. - Det er det beste koret jeg noen gang har sett, så disse kommer til å hjelpe oss til tre poeng på mandag, sier Tor Inge Martinsen i HamKams supporterklubb.
Stemningen blant kongens menn skal ha vært svært god, bortsett fra en og annen murrende trønder.
Alternativet til kamp på Briskeby er å bli igjen i leiren for å gjennomføre en 3-mils marsj.
Så får vi se om RBKs kjernen klarer å matche Briskebys nye gardist-gullstruper.
Herregud så teit!
Tvinge militær folk eller hva det nå er til å synge for kamma!
Så det på Tv2 sporten i går jeg også.. og han RBK-supporteren som valgte å synge for kamma og mot RBK,kaller han seg ekte supporter?
hadde det vært meg hadde jeg valgt den 3 mils turen med full opp paktning!
Makan
men faen, man kan velge mellom å skryte av tremilsmarsj eller skamme deg over å synge på briskeby. Tror avisene har tolka dette feil, det må være straffen for å nekte tremilsmarsj det der. Og typisk trøndere, først takke nei og så stå der å være sur etterpå...
sikkert en del av den nye hverdagen til "soldat2000"...!
Kanskje det er en del av den nye helvetes-uka? Bytte ut avhør med tvangssynging på hamar...! Husker vi hadde mye meningsløst vi bedrev tiden med da jeg var i nord, men dette var drøyt.. igjen.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Han stutttjukken som trener forsvaret til å synge sier at det er helt klart at man velger å synge for kamma enn 3 mils utmars. Jeg hadde gått 1000 mil jeg istedenfor å synge at lillestrøm er ræva. flaut av kamma og egentlig av de i forsvaret som kaller seg rbk patrioter
herregud. han trønderen som sto og sa at det var forferdelig og hjerteskjærende og synge for ham-kam, hvorfor gikk du ikke på den turen da? hadde jeg blitt beordret til å synge for et annet lag og spesielt mot lsk hadde jeg tatt på meg skoa og gått, lett. samma om det hadde vært 10 mil
Nå har ikke vi i Sportsklubben vært fremmed for å be folk i nærmiljøet gratis på kamper vi heller da...
Hvem fra Romerike har vel ikke vært setefyll på Åråsen som lilleputt eller smågutt en gang i tiden?
Sannsynligvis rekrutert EN del på den måten...
Jeg ser jo helt klart forskjellen her også, "voksne" rekrutter fra Terningmoen er ikke helt det samme som småunger fra Løvenstad som spiller saueflokkformasjon.
PÅ den annen side tror jeg det er artigere å se ett av verdens mest bedritene lag bli til tider overkjørt av kamma, fremfor flatfylla på Alexis i Elverum med påfølgende elgkebab og napp hos stygge sykepleierstudenter! :lsk:
Team Wenche Myhre
Skjettengutta
"Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"
Kommentar