Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Var ikke på Stabæk-kampen pga. Høstferie, men denne sangen virket kjempekul! Ble denne kjørt inn i denne kampen?
Grunnen til den dårlige kvaliteten på Youtube (og alle andre last-opp-dine-egne-videoer-nettsider) er for å minske kostnadene av båndbredde og diskplass, så filene blir komprimert betraktelig
Eneste flaue med den videoen er meg som sier "den skal jeg lite legge inn på øøøhh... YouTube da!".
Men ellers var det kult å få med mål!
Heldigvis sang jeg ikke her, klok av skade, ettersom mobilen plukker opp stemmen til den som holder mobilen foran seg veldig tydelig. Og jeg høres helt jævlig ut når jeg synger!
Sto ca rett forran deg på enga kampen og den "bølgen" der var ekstremt fet og se på ...flott av du fikk filmet den.. sto og bannet og tenkte "faen at jeg ikke har med kamerat"
hvorfor får jeg ikke spilt av videoer på youtube lenger? noen som veit hvorfor? istedet for et play tegn nede i hjørnet står det et lite kryss som ikke var der før. det blei sånn etter at dataen var på reprasjon, må jeg laste ned et program for å spille av videoer?
Kommentar