Siste seriekamp. Nå må folk kjenne sin besøkelsestid...
Stemningstråd Lillestrøm-Liin
Collapse
X
-
Let's go out with a bang!
Viktig at vi får en god sesongavsluning, både for laget og KFL. Det er neppe overraskende dersom bydelsklubben kaprer 3. plassen i år og det føles selvfølgelig ille. Men tenk da tilbake ett år i tid, da var det også 4. plass, mens bydelsklubben feiret seriegull. Så verre enn det blir det ikke!
Ikke la sutrehuene få sin stemme hørt (gjelder forsåvidt her på forumet også). Syng høyt, syng mye og på den måten la deres frustrasjoner over egen utilstrekkelighet bli drept av positive vibrasjoner.
Ja, gutta har ikke levert slik vi hadde ønsket oss, det er skuffende. Men i kjent stil skal vi feire nok et år med flere gleder enn skuffelser. Vi skal bakke opp gutta, løfte humøret opp til nye høyder og vise dem at vi står bak dem også i tyngre tider.
Tidenes beste LSK-kafé, quiz, livemusikk, grusing av Lyn, årsbeste på tribunen og en gedigen avslutningsFEST!
Dette blir en stor dag!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla! -
noen som vet om det kan bl / kommer til å bli utsolgt?? for da kjøper jeg billetter i mårra. men må si det virker ganske usansynlig nå som d snør osv..Kommentar
-
Kommentar
-
"Sesongen er faen meg ikke over
På søndag venter Lillestrøm på Åråsen og det er bare å mobilisere. Det er siste mulighet på et halvt år til å vise styrke på tribunen, det er siste mulighet til kjenne kampspenningen krible i magen, det er siste mulighet til å kjenne scoringsruset, det er siste mulighet til å synge deg hes, det er siste mulighet til å oppleve Edu, det er siste mulighet til å se ydmykte hjemmefans. Det er for faen siste mulighet på lang tid til å elske klubben din live -direkte. På Åråsen kl 18 skal vi være mange ganger flere enn de 200 Kanarifansen dro med på siste kamp i 2004."
---
Sakset fra nyhetstråden/Bastionen...
Egen kommentar: Åååååå... så slemme de er som banner så mye!! Tøffe 14-åringer.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Legg merke til Koren med kort hår og Werni med shortsen så langt oppe i bloksbær det er mulig å få denkrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
De bildene er for ordens skyld fra cupkampen (da stilte dere mannsterke). I serien derimot var det glissent i VG. Men når man verken kjemper i topp eller bunn er det ingen klubber med mange bortefans de siste par rundene.Kommentar
-
Ryktes at barna nå har 3 busser klare. Kan virke som det er en viss mobilisering ute å går. Blir jo uansett pinlig enkelt å synge dem ut, 80% av bastionen har jo ennå ikke vært i stemmeskifte. Beveger meg endel i nordre aker og jeg har ennå ikke sett en Liin supporter over 20 år. Helt utrolig!Kommentar
-
Ultras Winsnes Kanaris tok turen fra Torshov for å møte noen Lyn-fans på "Østens Gullstue" på Sagene. Selv den fyllikbula hadde ikke åpnet enda, men "BIT-IT" stilte skjenk til disposisjon på morrakvisten, før vi tråkka opp på stadion...
Matchen husker jeg mindre av, men det er samma faan.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Pål Steffen Andresen ga LSK ledelsen, før Laffen Smerud utlignet på et (veldig billig) straffespark
Forøvrig så er det jo verdt å nevne, siden Lyn trekker fram vårt dårlige oppmøte, at det var hele 2792 tilskuere på Ullevaal den dagen :lol:..................Kommentar
-
Ingenting nytt. LSK har ikke svart på mail angående saken. KFL skal prate med LSK i nærmeste framtid.Kommentar
-
Her skal det drekkes!
UWF og sentrale medlemmer i Bastionen fikk ugreie 9-rette på tipping i dag. Like greit at 10-rette ga hele 25 spenn.
Vi starter i morgen med synging og drekking på BIT-IT før matchen. Velkommen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Ingen quiz? hmmm og ingen martins? Syke menneske. Må jo ta turen innom der og da
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
Kommentar