Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ramstjuvarna til begge lag hadde en relativt god dag i går!
Vi hadde våre kjente slagere som For vi holder med..,Endelig..,Greker'n,(vi er) Fugla ifra Åråsen, våkn opp i dag, Argentina osv., krydra med andre godbiter, og de som (ubegrunnet) fryktet at vi skulle være mini-bajen hadde vel en ålreit dag de også =)
Bli med og hoppe gikk jo en tre ganger kanskje, men det blir jo ikke det samme med 80 mann selv om det er den beste hoppesangen vi har!
Også den gode gamle Forza Fugla inn med kula, selvfølgelig!
Gospel'n gikk såvidt en-to ganger. Folk følte kanskje at det blei litt rart.
I annen omgang var det best trøkk (ihvertfall husker jeg annen omgang best =), og da hovedsaklig på to sanger som satt virkelig godt: Speedy Gonzales og, hvis jeg får lansere tittel på den nye fck: Klubben i vårt hjerte.. den der å-Å, å-Å veit dere.
Forøvrig hadde vakta jeg spurte på vei ut hørt snakk om at vi var 80 kanaris.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Dro jeg den litt langt? Fant på litt selv og stjælt noen poenger.. Men jeg klarte ikke å la være etter å ha lest alt det tullet som ble sagt i den tråden..
Inlegget mitt er på engelsk med samme brukernavn som her.
Siden du spør: ja, du dro den alt for langt. Hadde en Bajen-supporter skrevet noe slikt på vårt forum hadde jeg flippet (og ja; jeg har lest hva de har skrevet om oss i tråden på forumet sitt).
For hver Bajen-fan som slenger dritt om nordmenn på sitt eget forum er det hundre som ikke sier noe, men som synes nordmenn er OK folk. Innlegget ditt provoserer dem like mye som de du forsøkte å ramme på Bajens forum.
Siden du spør: ja, du dro den alt for langt. Hadde en Bajen-supporter skrevet noe slikt på vårt forum hadde jeg flippet (og ja; jeg har lest hva de har skrevet om oss i tråden på forumet sitt).
For hver Bajen-fan som slenger dritt om nordmenn på sitt eget forum er det hundre som ikke sier noe, men som synes nordmenn er OK folk. Innlegget ditt provoserer dem like mye som de du forsøkte å ramme på Bajens forum.
Hvorfor gad du?
At folk flipper pga det er jo nettop det som gjør det artig.. Hadde noen skrevet dette på forumet vårt så burde du ta det med et smil.. Jeg tok med en sitering i åpninger for å vise hvem inlegget mitt var myntet på.. Ser allerede at det er i det minste 1 som tok det som det var ment...humoristisk. Når man skriver at man vil komme til norge for å knulle søstrene våres osv mener jeg man burde tåle å bli provosert tilbake.. Men ok.. jeg tar poenget ditt og ser at jeg kanskje smurte på litt vel mye..
"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
Fjøra
Bra innlegg. Elsker humoristiske innlegg, med snev av sannhet. Herlig.
Hvorfor skal vi sitte å ta imot all den dritten fra svenskene? Et par av forumistene der inne virka rett og slett tilbakestående. Et under at dem i det hele tatt har klart å logge seg på.
Hvor faen er dere i utenrikspolitikken? Jo dere står å vifter med det hvite flagget.
Nordens beste fans, så stiller dem med 30 mann på Åråsen.... Ordet patetisk er ikke engang dekkende. Bor jo titusenvis av svensker i Oslo. Noen av dem må vel med nødvendighet holde med Hamarby??? Tydligen inte! Så lenge man ikke har mer å by på, bør man ha fornuft nok til å knyte igjen.
Vi er ramstjuver, hva så? Hvor har Hamarby fått sine sanger fra? Jo Italia, Hellas osv. De er slett ingen inovatører om noen skulle gå rundt å tro det. Snakk om å få døra i tryne!
Tilslutt vil jeg si at svensker generelt er veldig hygglige, selv om enkelte prøver å få meg til å endre syn.
Kommentar