Tilskuertall 2006
Collapse
X
-
En ting jeg stusser over er Brann og Vif kampene. Mot Brann ble det opplyst at det var utsolgt fra speakerens side. og mot vif var det flere tilskuere enn mot Brann... -
Mye grunnet at LSK ikke har telleapparater.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
På Brann-kampen var det svært mange journalister som stod i kø for gratisbilletter til seg og sine familier. Til og med Fjøra måtte være med å sjaue tett opptil kampstart.
Har aldri sett på makan til kaos i den luka. At det var fler enn 30 gratisplasser mot Brann enn på VIF-kampen, ser jeg ikke bort fra. Selv om det i den store sammenhengen blir et lite tall.Kommentar
-
Kommentar
-
Her er det bare for LSK og KFL å gjøre en jobb. Som Roy påpeker i hovedforumet, så har KFL et stort forbedringspotensiale i pushing av sesongkort.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
hvis man hadde fortsettet med slike diverse kampanjer ville dette ha garantert ført til et mye høyere tilskuersnitt.
jeg droppa å stå i kanarifansen på moldekampen for å sitte med russen den kampen og det var temmelig fult av russ for å si det sånt. ganske velykket kampanjeslap that ho like a dominoKommentar
-
det var en kampanje som gikk ut på at russen fikk se kampen til 50kr også.
hvis man hadde fortsettet med slike diverse kampanjer ville dette ha garantert ført til et mye høyere tilskuersnitt.
jeg droppa å stå i kanarifansen på moldekampen for å sitte med russen den kampen og det var temmelig fult av russ for å si det sånt. ganske velykket kampanje
mener da hvertfall jeg har hørt om dette flere ganger før også.
og det er jo bra, en god anledning til å dra litt flere publikumeremvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
At det er i overkant av 8000 tilskuere pr. kamp synes jeg er lavt det burde ha ligget rundt 10.000 stkKommentar
Kommentar