Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg filma ca 1 time mot enga. Mye rart på filmen, men hvis folk er hypp kan jeg sikkert få redigert og lagt den ut i løpet av morradagen eller tirsdag.
Jeg filma ca 1 time mot enga. Mye rart på filmen, men hvis folk er hypp kan jeg sikkert få redigert og lagt den ut i løpet av morradagen eller tirsdag.
Jeg synes jeg skriver i denna tråden hver uke jeg, men jeg har fortsatt ikke sett snurten av LSK-VIF matchen...
Jeg er her jeg. Dessverre har jeg problemer med Youtube (i likhet med Veiron), men er blitt lovet profesjonell hjelp ikveld så håper det ordner seg da.
Beklager at det tar tid, men jeg er helt grønn på data så jeg må dessverre ha hjelp :???:
Jeg er her jeg. Dessverre har jeg problemer med Youtube (i likhet med Veiron), men er blitt lovet profesjonell hjelp ikveld så håper det ordner seg da.
Beklager at det tar tid, men jeg er helt grønn på data så jeg må dessverre ha hjelp :???:
Kan noen hjelpe meg? Jeg har klart å få konvertert ett ar snutter til AVI-filer, men jeg får fortsatt ikke registrert meg på youtube så jeg får ikke lagt de ut på nett.
Noen som kan redigere litt og legge de ut for meg?
Kan noen hjelpe meg? Jeg har klart å få konvertert ett ar snutter til AVI-filer, men jeg får fortsatt ikke registrert meg på youtube så jeg får ikke lagt de ut på nett.
Noen som kan redigere litt og legge de ut for meg?
Turbo - null peil på data
Det å registrere seg er vel ikke noe problem, men har du redigert filmen allerede?? hvis ikke så kan det være vanskelig...
Det å registrere seg er vel ikke noe problem, men har du redigert filmen allerede?? hvis ikke så kan det være vanskelig...
Noe er redigert ja. Jeg har prøvd i flere dager å registrere meg, men blir bare tull av det. Veiron har også hatt problemer. Vet ikke om han har fått det til nå.
Noe er redigert ja. Jeg har prøvd i flere dager å registrere meg, men blir bare tull av det. Veiron har også hatt problemer. Vet ikke om han har fått det til nå.
Kommentar