Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan vi stjele en ide til? Tror det blir veldig stilig hvis vi løfter skjerfene som Bajen når vi synger "Lillestrøm er de beste, heia, heia, heia kanaris!"
Som tilstedeværende på Söderstadion må jeg si dette så sjukt bra ut! Vi må bli flinkere til å bruke skjerf synes jeg.
Er det en låt vi feks kan holde opp skjerfa og "bukke" de frem og tilbake? Har sett en video fra kontinentet de gjør det, og det ser kult ut...
Team Wenche Myhre
Skjettengutta
"Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"
Kommentar