Etter å lest igjennom mange sangforslag og andre poster så begynner vi å faktisk nærme oss mye av det klanen klager på.
KLANEN:
De klager på at folk stjeler av dem hele tiden.
De klager på at andre fans suger i Norge.
De skryter hele tidena av at de er best.
De sier det er kun de som har bra sanger.
De nekter å bruke andre sanger andre fans har.
De velger å la være å bruke mange sanger andre fans tar av den.
osv
KFL:
Vi klager på at folk stjeler hele tiden.
Vi klager på andre ræva fans i Norge.
Vi skryter hele tiden av vi er best.
Vi har de beste sanga i Norge.
Vi nekter å bruke andre sanger andre fans i Norge har kommet ut med først.
Mange vil slutte med sanger pga andre fans bruker dem også.
osv
Det over er kanskje litt tynt grunnlag, men vi er vel i utganspunktet Norges beste fans nå, slik Klanen var før, defor er det viktig at vi ikke driter oss ut med å være slik Klanen var før, at vi hele tiden tror vi er best, vi har mye vi kan bli bedre på, derfor er det viktig at vi hele tiden fornyer oss.
For at klanen skal bli best igjen i Norge er det bare en mulig de har, etter min mening, det er å starte en annen sang stil, slik vi, med mange andre fanser i Norge har gjort.
Det jeg vil frem til er at når et bra sangforslag sånn some PAO og Pippi blir lagt ut på sangforumet her så kommer mange med en gang at den og den fansen har sunget den en gang før derfor er et ikke akktuelt at vi bruker den også. Jeg er i utganspunktet enig i det, men når det er knall sanger sånn som PAO og f.eks Pippi så mener jeg at samme faen at andre fans har den, vi lager vår egen verson av sangen så synger vi den. Så klart at man ikke skal "ta å bruke" alle sangen alle andre fans finner på her i landet, men sanger som etter min mening og mange andres mening er sjef, bare se på oppsluttningen på de sangene som er sjef, hvor mange som er for og imot.
KLANEN:
De klager på at folk stjeler av dem hele tiden.
De klager på at andre fans suger i Norge.
De skryter hele tidena av at de er best.
De sier det er kun de som har bra sanger.
De nekter å bruke andre sanger andre fans har.
De velger å la være å bruke mange sanger andre fans tar av den.
osv
KFL:
Vi klager på at folk stjeler hele tiden.
Vi klager på andre ræva fans i Norge.
Vi skryter hele tiden av vi er best.
Vi har de beste sanga i Norge.
Vi nekter å bruke andre sanger andre fans i Norge har kommet ut med først.
Mange vil slutte med sanger pga andre fans bruker dem også.
osv
Det over er kanskje litt tynt grunnlag, men vi er vel i utganspunktet Norges beste fans nå, slik Klanen var før, defor er det viktig at vi ikke driter oss ut med å være slik Klanen var før, at vi hele tiden tror vi er best, vi har mye vi kan bli bedre på, derfor er det viktig at vi hele tiden fornyer oss.
For at klanen skal bli best igjen i Norge er det bare en mulig de har, etter min mening, det er å starte en annen sang stil, slik vi, med mange andre fanser i Norge har gjort.
Det jeg vil frem til er at når et bra sangforslag sånn some PAO og Pippi blir lagt ut på sangforumet her så kommer mange med en gang at den og den fansen har sunget den en gang før derfor er et ikke akktuelt at vi bruker den også. Jeg er i utganspunktet enig i det, men når det er knall sanger sånn som PAO og f.eks Pippi så mener jeg at samme faen at andre fans har den, vi lager vår egen verson av sangen så synger vi den. Så klart at man ikke skal "ta å bruke" alle sangen alle andre fans finner på her i landet, men sanger som etter min mening og mange andres mening er sjef, bare se på oppsluttningen på de sangene som er sjef, hvor mange som er for og imot.
Kommentar