Da kfl øker hele tiden og målet for neste sesong er 6000 medlemmer, må vi vel regne med at det kanskje vil komme flere opp på feltet. Problemet er vel at det er trangt nok fra før. På storkampene er det jo helt vanvittig å stå der. Hvorfor flytter ikke LSK pressetribunen på andre siden av spikerbua og gir oss enda litt mere plass?
Utvidelse av feltet
Collapse
X
-
Jeg tror det eksisterer en tråd om dette før. Er det ikke slik at Kanarifeltet vil få seter? Da blir det vel nødvendig med en utvidelse. -
Feltet kan være sånn som det er syns jeg. Får vel ikke utvidet noe særlig heller, pga pressen? Men det hadde vært stilig å åpnet for stående, syngende fans på RB, på feltet nærmest KFL. (ca 200 plasser)..................Kommentar
-
Evt. fått satt opp en sving der borte i hjørnet, og så kunne Kanarifeltet fått denKommentar
-
Kommentar
-
AV hva vi vet så vil det ikke komme seter på feltet til neste år. Uansett så er dette opp til Sportsklubben. I løpet av neste sesong bør man jobbe med å få resten av c feltet som stående til sesongstart 2008Kommentar
-
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Det er plass til mange fler på feltet bare vi blir flinkere til og pakke feltet på storkamper,jeg står på rad 15 og det er aldrig trankt der oppe. Og en ting til vi må få folk ut av trappene det er direkte livsfarlig sånn det er nå. Foreslår at kanarifansen får egne vakter til og pakke feltet på storkampene.Last edited by tullebukk; 28.11.2006, 15:07.Kommentar
-
det er bare tull å finne vakter til å passe på sånne ting... det er absolutt ingen vits. hvorfor kan man ikke stå i treppene viss det ikke er plass andre steder??Kommentar
-
Hvis det ikke er plass på feltet, så har de solgt for mange billetter. Dette må LSK rydde opp i.
Problemet er vel at på storkamper så går folk opp på feltet selv om man strengt tatt ikke har billetter dit.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Det er plass til mange fler på feltet bare vi blir flinkere til og pakke feltet på storkamper,jeg står på rad 15 og det er aldrig trankt der oppe. Og en ting til vi må få folk ut av trappene det er direkte livsfarlig sånn det er nå. Foreslår at kanarifansen får egne vakter til og pakke feltet på storkampene.
Egne vakter var det mot VIF i høst.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Ganske utrolig at en gjeng med idioter, som definitivt ikke har peiling på fotball, utfra alt det skvipet de lirer ut av seg etter en kamp, og heller ikke betaler ei krone, skal få okkupere de beste plassene som er å finne!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Er det aldri trangt på storkampene på rad 15, er det dét du mener?
Jo da det er trangt på rad 15 ,menn det er plass til mange flere viss folk ikke bare står ved siden av verandre,men faktisk står fletta .Og det at det står folk i trappa viss dere ikke skjønner hvorfor det er farlig så er det bare og tenke seg at en eller annen får et illebefinnende på rad 20 (siste minnutt av kampen mot vif) hvordan skal han da få hjelp når det er helt fult i trappa.Tenk litt a folkens.:twisted:Kommentar
-
Hvem er det som bestemmer sånne ting? Har KLF noe å si i denne sammenheng?Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Kommentar
-
en annen ting det går ann å gjøre er å forlenge lydmuren helt ytterst på A-feltet... er det noen spesiell grunn til at den ikke går lenger ned slik at lyden blir enda mer sentrert mot banen?- Venter på en ny storhetstidKommentar
Kommentar