Utvidelse av feltet

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
    en annen ting det går ann å gjøre er å forlenge lydmuren helt ytterst på A-feltet... er det noen spesiell grunn til at den ikke går lenger ned slik at lyden blir enda mer sentrert mot banen?
    Den går vel ikke lenger ned slik at de som står øverst inntil veggen også får se cornerflagget og målet.

-okb!
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Ganske utrolig at en gjeng med idioter, som definitivt ikke har peiling på fotball, utfra alt det skvipet de lirer ut av seg etter en kamp, og heller ikke betaler ei krone, skal få okkupere de beste plassene som er å finne!
      Jeg synes nå ikke akkurat pressefeltet er så gedigent stort som du skal ha det til. I tillegg er det helt normalt på absolutt alle stadioner at pressen har bra plasser. Det trenger de for å gjøre sin jobb.

.. og om du var ironisk så tok jeg den ikke. Jeg forstår ikke ironi i dag ;-)

-okb!
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• fuglungen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2004
        • 195

Men å flytte pressefeltet litt lenger mot bortetribunen kan vel ikke være en stor sak

Kommentar

• iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

Opprinnelig skrevet av fuglungen
          Men å flytte pressefeltet litt lenger mot bortetribunen kan vel ikke være en stor sak
          er jo lagt opp strøm etc på de setene de har, så det er vel ikke bare bare og flytte di.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

trur ikke d er store jobben å få flytta de setene dem har. kan ikke pressen sitte nederst på tribunen da? så står vi over dem?:P hehe

Kommentar

• veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

Pressen kan flyttes over på Konten. Der er det så ræva stemning alikevel...

Kommentar

• krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

Opprinnelig skrevet av veiron
                Pluss at de vil de høre oss bedre
                krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

Opprinnelig skrevet av veiron

Tror nok pressetribunen forblir på samme side som garderobene er....

Det som hadde vært kult var å bygge en "sving" mot RB, samtidig som hovedtribunen utvides bakover.
                  Det er jo "bare" å legge toget i en tunnel under tribunen, og bygge en ny stasjon i samme slengen!

Mvh
                  Gammer´n
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Ballkunstneren
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 780

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Tror nok pressetribunen forblir på samme side som garderobene er....

Det som hadde vært kult var å bygge en "sving" mot RB, samtidig som hovedtribunen utvides bakover.
                    Det er jo "bare" å legge toget i en tunnel under tribunen, og bygge en ny stasjon i samme slengen!

Mvh
                    Gammer´n
                    Ja, hvorfor ikke liksom... koster sikkert litt mer, men åråsen er å blir åråsen... Så kan man få seg litt anderledes tak også, så de helt øverst kan se å...

Kommentar

Working...