Rett og slett nydelig i dag
Stemningstråd LSK-FCK torsdag 30 nov
Collapse
X
-
I dag var det fader meg drag!
Etter mitt skjønn noe av det beste vi har prestert...
Så jo Fjøra etter matchen. Han var høyt.
Nadezhida Mihailova har nå gjennomført 2 RL kamper på tribunen i t-trøya! Noen bedre?
Hvor blei det av votteklappen og termodressen?
Grøt og gløgg, helt suverent!
FORZAKommentar
-
Veldig bra stemning idag. Stemningen minnet mye om den som var mot Lyn i cupen i sommer. Var vel noen hundre flere på den kampen, men stemninga idag var enda bedre enn mot Lyn. Er deilig når man av og til blir kvitt hotel cesar seerne, og bare har syngefolk på tribunen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
http://www.cellardoor.no/kfl/RL.LSK-FCK.3gp
Spilles som vanlig av med enten QuickTime eller Windows MediaPlayerKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Tribunefilmer fra Kampen ligger HER:
Synes det er veldig lite filmer fra tribunen ute og går. Så jeg etterlyser folk med videokamera som gjøre oss alle den tjenesten å få Kanari-Fansen på film. Gjerne hele kamper der man altså kun filmer Kanari-Fansen. Ville vært fint om noen frem videokameraet mot Vålerengen :) Noen som har planer om å gjøre det?:lsk:
Stemninga på stadion var magisk!Kommentar
-
Kommentar
-
Eneste negatvie var at fikk en del spytte klyser på meg pga de gamle sure idiotene som står øverst på felt C ikke tåler at UFC flagger.
Jeg hadde ikke et flagg en gang, men fikk en del spytt på meg. Jeg og kompisene mine ble rimelig forbanna. Men Arild Mykle satt de på plass etterpå etter en del Papp kopper kom nedover der.
De som Står på øvre felt c VET så JÆVELIG godt at ufc står på felt c å flagger så hvorfor stå der hver eneste kamp å klage.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Det er stort sett flagging på de samme stedene hver eneste kamp. Merkelig att de som hater flagg så intenst ikke kan stå på de stedene hvor flagging ikke forekommer.Tore GalgerudKommentar
-
Kan ikke være mer enig, Jeg syns ihvertfall når de først skal få bort flagga så må de heller "Ta" de som flagger. Skal ikke være redd for å få en klyse i bakhue på kamp. Noe jeg var de siste 15min i går.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar