Ingen å synge mot nå heller, lenge leve humoren
Stemningstråd LSK-FCK torsdag 30 nov
Collapse
X
-
Blir vel ikke stort mer enn 1000 stk på denne kampen tenker jeg. Stemningen kommer nok ikke til å stå i taket, men tror det blir helt greit, kjøre på med en del humor som mot Bajen så tror jeg man får med seg de som er der. De fleste av de som kommer på kampen er nok syngefolk.Ultras Felt C Lillestrøm -
Blir vel ikke stort mer enn 1000 stk på denne kampen tenker jeg. Stemningen kommer nok ikke til å stå i taket, men tror det blir helt greit, kjøre på med en del humor som mot Bajen så tror jeg man får med seg de som er der. De fleste av de som kommer på kampen er nok syngefolk.
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Fantastisk stemning. Fra mitt ståsted langt oppe midt på felt b var det utrolig bra. Turistene glimrer med sitt fravær, og de som stiller opp synger som idioter. I dag er jeg stolt av LSK, stolt av Kanari-Fansen, og litt stolt av meg selv sånn passe hes som jeg er ;-)
-okb! - som skal til køben!Kommentar
-
Spilles som vanlig av med enten QuickTime eller Windows MediaPlayerI have this condition.Kommentar
-
http://www.cellardoor.no/kfl/RL.LSK-FCK.3gp
Spilles som vanlig av med enten QuickTime eller Windows MediaPlayerKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Tok litt tid, iL, mailen din kom nemlig i spam-mappa.
Kommentar
-
Denna kampen får en klar TIER av meg helt sjuk stemning!!! Etter detta så blir jeg kanskje med til københavn...Kommentar
-
Veldig bra stemning idag!! Ikke mange som klarer å lage såpass liv med drøye 2000 tilskuere.
Kanon var kanonPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Gikk bak to eldre menn som gikk tur med hundene sine på vei hjem i dag da han ene utbrøt:
Mann 1: "Det måtte da være 12000 på Åråsen i dag."
Mann 2: "Ja, jeg kan ikke skjønne annet. Det var da måte til et utrolig leven!"
Den nye sangen med Erlandsen-melodien er en kjempedrager. Fantastisk stemmning i dag fra et sydende Kanari-felt!
.Kommentar
-
Gikk bak to eldre menn som gikk tur med hundene sine på vei hjem i dag da han ene utbrøt:
Mann 1: "Det måtte da være 12000 på Åråsen i dag."
Mann 2: "Ja, jeg kan ikke skjønne annet. Det var da måte til et utrolig leven!"
Den nye sangen med Erlandsen-melodien er en kjempedrager. Fantastisk stemmning i dag fra et sydende Kanari-felt!
.
haha elsker gammle mennUltras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
Kommentar