Stemningstråd LSK-FCK torsdag 30 nov
Collapse
X
-
-
fugledansen skjedde 10 min ca etter kampen var ferdig! prata med gulost! han så helst at jeg ikke viste det til folket! visst det ble med 200 kanari-fans var det noe annet!
Så mot brøndby satser vi på at alle etter kampen drar av seg på overkroppen og danser fugledansenKommentar
-
Hvorfor skal de beste plassen være forbeholdt folk som ikke gidder å ta hensyn til de rundt seg?YvonneKommentar
-
Er dette en slags samlingsplass for tilbakestående folk som hater UFC?
På Feltet er det unummererte plasser, med andre ord er det førstemann-til-mølla-prinsippet som gjelder. Vi i UFC er først på stadion, ergo tar vi de beste plassene, evt. de plassene vi vil ha.Kommentar
-
[quote=Lars;138992]Er dette en slags samlingsplass for tilbakestående folk som hater UFC?
quote]
Nevnte ikke UFC med et ord i innlegget mitt jeg.
Sier bare at folk kan vel ta litt hensyn til hverandre, enten det gjelder flagg eller spytting eller hva det nå måtte være. Alle vil jo se bra.YvonneKommentar
-
Og jeg nevnte ikke deg i den kommentaren. Men tydelig at du følte deg truffet? ;-)
Som skrevet ca. 1000 ganger tidligere prøver UFC å ta hensyn til de som står bak med tanke på flagging. De som ikke tåler flagging, kan stille seg et annet sted enn bak oss, evt. få med seg 500-600 andre og fylle opp C-feltet før vi kommer. Vi kommer omtrent 1 time og 30 minutter før matchen starter, så da har man omtrent en halvtime på seg fra portene åpner 2 timer før match.Kommentar
-
Og jeg nevnte ikke deg i den kommentaren. Men tydelig at du følte deg truffet? ;-)
Som skrevet ca. 1000 ganger tidligere prøver UFC å ta hensyn til de som står bak med tanke på flagging. De som ikke tåler flagging, kan stille seg et annet sted enn bak oss, evt. få med seg 500-600 andre og fylle opp C-feltet før vi kommer. Vi kommer omtrent 1 time og 30 minutter før matchen starter, så da har man omtrent en halvtime på seg fra portene åpner.
Uansett, spiller vel ingen rolle hvor dere står og hvor andre står. Poenget var vel at uansett hvor man står og hvem som står bak deg, så tenk over at han bak deg sikkert også har lyst til å se kampen.YvonneKommentar
-
Kommentar
-
Folk klager faktisk på at supportere viser engasjement, det kan bare skje på kanari-feltet! Antageligvis ingen andre steder i verden.
Man står på en ståtribune med syngende supportere, og klager på folk som bruker flagg/tostangs.. Her er det noe som skurrer.
Fra det samme stedet som det ble kasta gjenstander, spytta etc. så høres det på hver eneste match syting og klaging uansett hvordan det går på banen.Kommentar
-
Tja, det virker som det finnes en del andre som synes at flagg og 2stangs hører hjemme på tribunen også, så hensynet er nok verdt noe for noen andre enn bare oss også.
PS: Merker forresten at du er veldig Ultras Ronnie, du pleier jo å skryte av at du føler deg som en Ultras i blodet du også, det merker man gang på gang at du er Ultras MentalitaUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Det er egentlig en veldig grei og enkel løsning på dette. folk som lar seg iritere av mye flagging og tribuneliv, stell dere et annet sted enn rett bak ufc. er da vell ikke så ekstremt vanskelig. eventuelt kan vell ufc vuredere å stille seg helt øverst på tribunen, så slipper dere all sytinga.CustodesI med og motgangKommentar
-
Det virker som om dere stadig er ute og skaffer dere nye "venner".Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
kan jo lure på hvem som er tilbakestående her....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Hentet fra hjemmsiden til FCK:
"Et imponerende opbud af gul-klædte Lillestrøm-fans havde taget turen sydover fra Oslo og overgik dermed let den tapre og loyale flok på et lille dusin stykker FCK-fans, som havde fundet vej til Åråsen stadion i torsdags. De sørgede sammen med stemningstribunen for en fin vokal lydkulisse i PARKEN, hvor man jo efterhånden synes, der ser halvtomt ud, når der ”kun” er ca. 7.000 – hvilket i øvrigt var langt over denne Royal League-sæsons hidtidige tilskuerrekord".Kommentar
-
De folka som står bak dere og synes det er greit, er nok i sterkt mindretall. Selv blir jeg ikke nevneverdig sjenert av det. Jeg synes det er bra visuelt (i motsetniing til den ekstremt latterlige ryggdansinga) og jeg har også stått bak dere på bortematcher. Men mitt råd er at dere finner dere en plass bak på feltet og lar engasjementet for flagging vokse nedover. På den måten skaffer man et eget sted hvor flaggronkerne kan samles og man slippper episoder med at noen få skal ødelegge for mange andre.
Det virker som om dere stadig er ute og skaffer dere nye "venner".
Jeg mener fortsatt att flagg hører hjemme på tribunen, og så lenge vi kommer først på stadion så er det bare rett å rimelig at vi steller oss der vi har lyst til å stå.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Ikke att jeg var i parken, men synes nå att ufc skal selv få merke hvor irriterende det er med flagg foran seg sånn att man ikke ser banen. F.eks. kan ikke ett par stk av dere som hater å ha flagg foran trynet ved neste kamp stille dere foran ufc med flagg, og sørg for att dem ikke ser banen. Lurer på om dem blir så happy for det . La dem få smake egen medisin. Kjeftbruk og trakasering hjelper veldig sjeldent, så neste gang så anbefaler jeg metoden som jeg har nevnt.
Kommer ikke til å savne flaggene som skjermer utsikten mot banen under kampen ett eneste sekund fra min nye plass. Flagg gjerne før kamp, ved mål, ved pause og ved kampslutt til dere blir røde i trynet. Men så lenge kampen er i gang så synes jeg ufc og andre flaggere skal ta hensyn til dem bak og rundt seg.
Men det er nå min mening.Kommentar
-
Folk klager faktisk på at supportere viser engasjement, det kan bare skje på kanari-feltet! Antageligvis ingen andre steder i verden.
Man står på en ståtribune med syngende supportere, og klager på folk som bruker flagg/tostangs.. Her er det noe som skurrer.
Fra det samme stedet som det ble kasta gjenstander, spytta etc. så høres det på hver eneste match syting og klaging uansett hvordan det går på banen.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
Kommentar