Stemningstråd LSK-FCK torsdag 30 nov

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

Opprinnelig skrevet av Nordby
    Når skjedde denne "fugle dansen"?
    Du var jo der du å Nordby?? Det var ihvertfall noen som gjorde det etter matchen i går... Og UFC sang med

Kommentar

• iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

vil også legge meg på skryten til Tony. bra jobba man!
      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• lsk_fugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 864

fugledansen skjedde 10 min ca etter kampen var ferdig! prata med gulost! han så helst at jeg ikke viste det til folket! visst det ble med 200 kanari-fans var det noe annet!

Så mot brøndby satser vi på at alle etter kampen drar av seg på overkroppen og danser fugledansen

Kommentar

• LSK-jenta
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 656

Opprinnelig skrevet av Speeder
          Det er stort sett flagging på de samme stedene hver eneste kamp. Merkelig att de som hater flagg så intenst ikke kan stå på de stedene hvor flagging ikke forekommer.
          Alle vil vel helst ha de beste plassene, gjelder ikke det stort sett alt da?
          Hvorfor skal de beste plassen være forbeholdt folk som ikke gidder å ta hensyn til de rundt seg?
          Yvonne

Kommentar

• Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

Er dette en slags samlingsplass for tilbakestående folk som hater UFC?

Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
            Alle vil vel helst ha de beste plassene, gjelder ikke det stort sett alt da?
            Hvorfor skal de beste plassen være forbeholdt folk som ikke gidder å ta hensyn til de rundt seg?
            På Feltet er det unummererte plasser, med andre ord er det førstemann-til-mølla-prinsippet som gjelder. Vi i UFC er først på stadion, ergo tar vi de beste plassene, evt. de plassene vi vil ha.

Kommentar

• LSK-jenta
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 656

[quote=Lars;138992]Er dette en slags samlingsplass for tilbakestående folk som hater UFC?

quote]

Nevnte ikke UFC med et ord i innlegget mitt jeg.
              Sier bare at folk kan vel ta litt hensyn til hverandre, enten det gjelder flagg eller spytting eller hva det nå måtte være. Alle vil jo se bra.
              Yvonne

Kommentar

• Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

Og jeg nevnte ikke deg i den kommentaren. Men tydelig at du følte deg truffet? ;-)

Som skrevet ca. 1000 ganger tidligere prøver UFC å ta hensyn til de som står bak med tanke på flagging. De som ikke tåler flagging, kan stille seg et annet sted enn bak oss, evt. få med seg 500-600 andre og fylle opp C-feltet før vi kommer. Vi kommer omtrent 1 time og 30 minutter før matchen starter, så da har man omtrent en halvtime på seg fra portene åpner 2 timer før match.

Kommentar

• LSK-jenta
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 656

Opprinnelig skrevet av Lars
                  Og jeg nevnte ikke deg i den kommentaren. Men tydelig at du følte deg truffet? ;-)

Som skrevet ca. 1000 ganger tidligere prøver UFC å ta hensyn til de som står bak med tanke på flagging. De som ikke tåler flagging, kan stille seg et annet sted enn bak oss, evt. få med seg 500-600 andre og fylle opp C-feltet før vi kommer. Vi kommer omtrent 1 time og 30 minutter før matchen starter, så da har man omtrent en halvtime på seg fra portene åpner.
                  Må jo føle meg litt truffet siden du samtidig som du postet innlegget spurte meg privat om jeg var tilbakestående
                  Uansett, spiller vel ingen rolle hvor dere står og hvor andre står. Poenget var vel at uansett hvor man står og hvem som står bak deg, så tenk over at han bak deg sikkert også har lyst til å se kampen.
                  Yvonne

Kommentar

• Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

Som skrevet ca. 1000 ganger tidligere prøver UFC å ta hensyn til de som står bak med tanke på flagging.
                    Hensynet etter deres bok er ikke mye verdt for andre enn dere selv.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

Folk klager faktisk på at supportere viser engasjement, det kan bare skje på kanari-feltet! Antageligvis ingen andre steder i verden.

Man står på en ståtribune med syngende supportere, og klager på folk som bruker flagg/tostangs.. Her er det noe som skurrer.

Fra det samme stedet som det ble kasta gjenstander, spytta etc. så høres det på hver eneste match syting og klaging uansett hvordan det går på banen.
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

Kommentar

• King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

Opprinnelig skrevet av Rønnern

Tja, det virker som det finnes en del andre som synes at flagg og 2stangs hører hjemme på tribunen også, så hensynet er nok verdt noe for noen andre enn bare oss også.

PS: Merker forresten at du er veldig Ultras Ronnie, du pleier jo å skryte av at du føler deg som en Ultras i blodet du også, det merker man gang på gang at du er Ultras Mentalita
                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

Hadde vi ikke tatt hensyn, hadde vi stått med samtlige tostangs oppe hele matchen. ;-)

Kommentar

• rælingen kanaris
                            Kaptein Reketråler
                            Myklebust Light
                            • Jul 2005
                            • 1446

Det er egentlig en veldig grei og enkel løsning på dette. folk som lar seg iritere av mye flagging og tribuneliv, stell dere et annet sted enn rett bak ufc. er da vell ikke så ekstremt vanskelig. eventuelt kan vell ufc vuredere å stille seg helt øverst på tribunen, så slipper dere all sytinga.
                            Custodes
                            I med og motgang

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              Tja, det virker som det finnes en del andre som synes at flagg og 2stangs hører hjemme på tribunen også, så hensynet er nok verdt noe for noen andre enn bare oss også.
                              De folka som står bak dere og synes det er greit, er nok i sterkt mindretall. Selv blir jeg ikke nevneverdig sjenert av det. Jeg synes det er bra visuelt (i motsetniing til den ekstremt latterlige ryggdansinga) og jeg har også stått bak dere på bortematcher. Men mitt råd er at dere finner dere en plass bak på feltet og lar engasjementet for flagging vokse nedover. På den måten skaffer man et eget sted hvor flaggronkerne kan samles og man slippper episoder med at noen få skal ødelegge for mange andre.

Det virker som om dere stadig er ute og skaffer dere nye "venner".
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Blakk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 1860

Du lurer på?

Kommentar

• iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

Herregud mann. Du quotet henne samtidig som du sa

Er dette en slags samlingsplass for tilbakestående folk som hater UFC?
                                  kan jo lure på hvem som er tilbakestående her....
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

Hentet fra hjemmsiden til FCK:

"Et imponerende opbud af gul-klædte Lillestrøm-fans havde taget turen sydover fra Oslo og overgik dermed let den tapre og loyale flok på et lille dusin stykker FCK-fans, som havde fundet vej til Åråsen stadion i torsdags. De sørgede sammen med stemningstribunen for en fin vokal lydkulisse i PARKEN, hvor man jo efterhånden synes, der ser halvtomt ud, når der ”kun” er ca. 7.000 – hvilket i øvrigt var langt over denne Royal League-sæsons hidtidige tilskuerrekord".

Kommentar

• King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

De folka som står bak dere og synes det er greit, er nok i sterkt mindretall. Selv blir jeg ikke nevneverdig sjenert av det. Jeg synes det er bra visuelt (i motsetniing til den ekstremt latterlige ryggdansinga) og jeg har også stått bak dere på bortematcher. Men mitt råd er at dere finner dere en plass bak på feltet og lar engasjementet for flagging vokse nedover. På den måten skaffer man et eget sted hvor flaggronkerne kan samles og man slippper episoder med at noen få skal ødelegge for mange andre.

Det virker som om dere stadig er ute og skaffer dere nye "venner".
                                      Er ikke ute etter å skaffe meg nye venner når jeg går på kamp.

Jeg mener fortsatt att flagg hører hjemme på tribunen, og så lenge vi kommer først på stadion så er det bare rett å rimelig at vi steller oss der vi har lyst til å stå.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Ranakanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 501

Ikke att jeg var i parken, men synes nå att ufc skal selv få merke hvor irriterende det er med flagg foran seg sånn att man ikke ser banen. F.eks. kan ikke ett par stk av dere som hater å ha flagg foran trynet ved neste kamp stille dere foran ufc med flagg, og sørg for att dem ikke ser banen. Lurer på om dem blir så happy for det . La dem få smake egen medisin. Kjeftbruk og trakasering hjelper veldig sjeldent, så neste gang så anbefaler jeg metoden som jeg har nevnt.

Kommer ikke til å savne flaggene som skjermer utsikten mot banen under kampen ett eneste sekund fra min nye plass. Flagg gjerne før kamp, ved mål, ved pause og ved kampslutt til dere blir røde i trynet. Men så lenge kampen er i gang så synes jeg ufc og andre flaggere skal ta hensyn til dem bak og rundt seg.

Men det er nå min mening.

Kommentar

• Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1453

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                          Folk klager faktisk på at supportere viser engasjement, det kan bare skje på kanari-feltet! Antageligvis ingen andre steder i verden.

Man står på en ståtribune med syngende supportere, og klager på folk som bruker flagg/tostangs.. Her er det noe som skurrer.

Fra det samme stedet som det ble kasta gjenstander, spytta etc. så høres det på hver eneste match syting og klaging uansett hvordan det går på banen.
                                          Du er klar over at du motsier deg selv? Syting og klaging er også et tegn på engasjement. Kan du forklare meg hva som skurrer? Du syntes det er merkelig at folk vil se kampen? Jeg er mer interessert i å se kampen enn å veive med flagg. At du har en annen mening får være opp til deg, men jeg vil ikke kalle deg mer engasjert av den grunn. Hvem har klaget på engasjementet?
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

Working...