Stemningstråd LSK-FCK torsdag 30 nov

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4400

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
    Du er klar over at du motsier deg selv? Syting og klaging er også et tegn på engasjement. Kan du forklare meg hva som skurrer? Du syntes det er merkelig at folk vil se kampen? Jeg er mer interessert i å se kampen enn å veive med flagg. At du har en annen mening får være opp til deg, men jeg vil ikke kalle deg mer engasjert av den grunn. Hvem har klaget på engasjementet?
    Ja det er jo helt klart bedre å være engasjert i form av syting og klaging på egne fans, enn å vifte med flagg og hoppe

Når det blir kastet brus og spyttet på de som flagger, så er det noe som skurrer! Nuff said.
    ..................

Kommentar

• Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1453

Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Ja det er jo helt klart bedre å være engasjert i form av syting og klaging på egne fans, enn å vifte med flagg og hoppe

Når det blir kastet brus og spyttet på de som flagger, så er det noe som skurrer! Nuff said.
      Hvor har jeg eller noen annen sagt at syting er bedre enn flagging? Du får lære deg å lese innleggene du svarer på, for du svarer ikke på noen av de spørsmålene jeg stilte.

For enkelthetens skyld kan jeg gjenta meg selv:
      Er Vestfold Kanaris klar over at han motsier seg selv? (nei, det spørsmålet er ikke rettet til deg)
      Syntes dere det er merkelig at folk vil se kampen?
      Hvem har klaget på engasjementet deres?
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

Working...