Kanari-Fansen fyller 14 år denne dagen. Hører vi en gratulerer med dagen sang?
Stemningstråd FCK-LSK søndag 3/12
Collapse
X
-
Imponerende innsats!! Dere herja i Parken.. Hvor mange kanaris var tilstede? 100-150?
En liten ting ang. tromma; det trommes til tider altfor fort og hardt. På argentinasangen synes jeg ikke det bør være nødvendig å heve tempoet. Det ødelegger mye av sangenSuper KanarisKommentar
-
Det trommes kanskje ikke for mye, men alt for hardt. Så vidt jeg veit var tromme ment som tempoholder? Kanskje begynne å tromme etter hvor mange vi er, ikke sette den på auto
Men ellers så hørtes det ut som konge stemning idag Bra jobba av dere som var nedi derkrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Rundt 250 vil jeg tippe at vi var. Stemningen var grei i 1. omgang, men tok seg opp i 2. omgang.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Fra fck.dk:
"Et imponerende opbud af gul-klædte Lillestrøm-fans havde taget turen sydover fra Oslo og overgik dermed let den tapre og loyale flok på et lille dusin stykker FCK-fans, som havde fundet vej til Åråsen stadion i torsdags. De sørgede sammen med stemningstribunen for en fin vokal lydkulisse i PARKEN, hvor man jo efterhånden synes, der ser halvtomt ud, når der ”kun” er ca. 7.000 – hvilket i øvrigt var langt over denne Royal League-sæsons hidtidige tilskuerrekord."
OsloFuglKommentar
-
Kommentar
-
Ligger noen på www.ultrasfeltc.com/forumStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
550) {this.width = 550;}">
tok meg de nfrihet å lime dme inn her jeg
så får Lars seltte dem vis dem ikke skal vær eherUltras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
Kommentar