UFC og flagging
Collapse
X
-
-
Morten skrev noe sånt som: "Så smeller det". Mulig jeg tolker det feil, og at han mener at han skal gå ned å prate pent med dem, men.Kommentar
-
Håpløst av en bitte bitte liten gjeng som dere å klage på resten av Kanarifansen. Jeg ble overhodet ikke sjenert av dere denne kampen, men hvis jeg hadde havnet bak en gjeng som holdt opp tohåndsflagg hele kampen mot f.eks Vålerenga hadde jeg blitt sinnsykt forbanna. Det er fortsatt veldig mange som synes det mest spennende på kamp er å se kampen. Det er ikke gubbeaktig å ta hensyn til andre.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Nei, da er det vel heller ikke så vanskelig å fatte at det er mange ikke synes det er så fantastisk morsomt å se flaggene deres sperre for utsikten heller.
For all del - flagg som faen i rolige partier av kampen - men det går faktisk an å vise et fnugg av vett når det skjer ting ute på banen!
Og når dere tydeligvis produserer egne flagg som gjør narr av at andre synes det er irriterende - ja da viser dere deres sanne ansikt.
Trouble makers
Vis meg gjerne at jeg tar feil - men det blir ingen enkel oppgave.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Håpløst av en bitte bitte liten gjeng som dere å klage på resten av Kanarifansen. Jeg ble overhodet ikke sjenert av dere denne kampen, men hvis jeg hadde havnet bak en gjeng som holdt opp tohåndsflagg hele kampen mot f.eks Vålerenga hadde jeg blitt sinnsykt forbanna. Det er fortsatt veldig mange som synes det mest spennende på kamp er å se kampen. Det er ikke gubbeaktig å ta hensyn til andre.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det gikk bra med sjåføren ja... og det gikk visst også bra med han som hoppa inn i bilen hans å... bare noen blåmerker...Kommentar
-
UFC kommer alltid til å flagge like mye, uavhengig om det blir servert myntkasting, eller slag osv. Bare ha det litt i bakhodet neste gang du/dere velger plass på tribunen!..................Kommentar
-
ÅÅ som jeg er lei av maset rundt UFC. Har folk glemt at vi vant i dag? Diskuter det for pokker.
Kan ikke UFC bare stille seg NEDERST på felt c, og ikke midt på? Da sperrer de jo minst mulig for sikten, og flaggene synes vel bedre og.
Min personlige mening er at flagging skal skje før kamp, i pausen, og etter scoringer.Kommentar
-
Det var ment som en liten spøk, men det virker ikke som de på øvre felt c er en humørfylt gjeng så det er mulig den ikke slo ann like godt som vi trodde den skulle gjøre.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
ÅÅ som jeg er lei av maset rundt UFC. Har folk glemt at vi vant i dag? Diskuter det for pokker.
Kan ikke UFC bare stille seg NEDERST på felt c, og ikke midt på? Da sperrer de jo minst mulig for sikten, og flaggene synes vel bedre og.
Min personlige mening er at flagging skal skje før kamp, i pausen, og etter scoringer.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Her dobbeltkommuniserer dere. Først sier dere at man bare må komme ned og høflig si ifra, deretter sier dere at dere gir faen i om andre folk blir irritert. Den siste holdningen syntes jeg er en drittunge-mentalitet. "Vi driter i alle andre så lenge vi får viljen vår". Som skrevet tidligere; I dag kunne man enkelt flyttet seg. Så enkelt er det ikke når det er større kamper.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
-
Alle som sitter, Alle som falgger
Jeg sto i døvinkelen til ufc under 1 omgang i dag.
Jeg reagerer ikke så mye på tostangsflagginga. den var jo ganske moderat og bare oppe i korte perioder.
Men jeg syntes jo det var litt kjipt at det var et flagg på en lang stang i veien på mange av angrepene til LSK. Vi får jo ikke noen repriser på Åråsen. Hadde hvert surt å gå glipp av et mål eller lignende,
bare på grunn av et flagg!!!!!
De som ber alle rundt dem flytte seg, kan vel kansje flytte seg sjøl.
Hva med "UFA" helt venstrevridd innerst på tribunen.
Der kan de jo til og med sette opp et stort flagg forran seg sjøl. Så kan noen stå der å vaje med det alt for store flagget hele kampen.
Topp å ikke se noe.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
Kommentar