UFC og flagging

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

Vi prøver som sagt å ta ned flaggene når det skjer noe viktig på banen. Etterhvert i dagens kamp gav vi blaffen i de som sto bak oss, ettersom det ble kasta mynter og annet.

Ettersom det ikke er noe flaggforbud på Feltet, er det strengt tatt flagghaterne som har et problem, ikke vi. Vi kommer til å fortsette å stå midt på felt C, hvor andre vil stå er opp til hver og en å bestemme. Men stiller man seg bak UFC, må man forvente å gå glipp av noen minutter av kampen.

Kommentar

• Trondeo
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3062

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      En ting til. Det er tostangs flagga jeg snakker om. De sperrer utsikten totalt. Vanlig flagging klager jeg ikke på, da er det mulig å se mellom.
      Det kan jeg si meg enig i. Dropp tostangs under kamp, dra heller opp et flagg eller to.

Kommentar

• Kopperud
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2006
        • 1697

Opprinnelig skrevet av Nordby
        Når du kommer med utsagn som dette og "tror nok de flagga knekker snart jeg". Så er du bare latterlig. Sorry.
        så enig så enig
        Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• Bæng
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2005
          • 146

helt enig la oss ta ned alle flagga!! da blir det fargerikt, å ikke minst ser det jo jævla kult ut da!!

vis det er så viktig for deg å se hele kampen så gå å sett deg på sittan eller stell deg på felt a-b

alle vet at ufc står på felt c.. alle vet at ufc flagger så mye vi orker.. da steller man seg ikke bakerst på felt c vis det er så jævlig viktig å se alt som forgår!
          Fetsund Kanris...

Ufc www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• maurakanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 641

Når du kommer med utsagn som dette og "tror nok de flagga knekker snart jeg". Så er du bare latterlig. Sorry.
            Like latterlig som flagga i seg selv. Folk er der for å se kampen , ikke for å se hvor fine flagg dere lager. Stakkars dem som har kjøpt sesongkort på sitteplassene på felt c. Blir ikke mange kamper de får sett i år!! Stell dere på felt A, da sperrer dere ikke sikten for 250 andre...
            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

Hvis du gidder og lese, så er det tostangs det er snakk om. Flagg så mye dere bare vil med vanlige flagg, det syns jeg er kult også samtidig som det er mulig og se.

Kommentar

• maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 641

Opprinnelig skrevet av Bæng
                helt enig la oss ta ned alle flagga!! da blir det fargerikt, å ikke minst ser det jo jævla kult ut da!!

vis det er så viktig for deg å se hele kampen så gå å sett deg på sittan eller stell deg på felt a-b

alle vet at ufc står på felt c.. alle vet at ufc flagger så mye vi orker.. da steller man seg ikke bakerst på felt c vis det er så jævlig viktig å se alt som forgår!
                Jeg ser bra jeg. Bare sier at jeg skjønner dem som reagerer på dette. Man skal da kunne se kampen like bra fra alle steder. Hvorfor skal andre flytte seg for at dere skal flagge. De som SITTER ved siden av er ikke fansen, og når de ikke ser , så er det jo litt dumt..
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Bæng
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Nov 2005
                  • 146

Hvis du gidder og lese, så er det tostangs det er snakk om. Flagg så mye dere bare vil med vanlige flagg, det syns jeg er kult også samtidig som det er mulig og se.

som sakt gå å sett deg!!
                  Fetsund Kanris...

Ufc www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• krisruds
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 839

Når det er en kamp som har mange folk på feltet så må folk stå bak UFC, tror du ikke de uansett hvem det de er blir litt forbanna når det er et flag hele jævla tiden oppe som dekker banen? Jeg har selv stått på felt C fra rad 15 til 19 hele tiden etter vi flytta til den tribunen (var felt b i starten). Synes det er for dumt at jeg må faktisk flytta meg over til felt b eller a, for å ikke nevne kanskje må skaffe meg en sittebill pga at jeg vil se kampen.

Det er greit med litt flagging, men uansett når ballen er det feltet sin halvdel av banen må dere flagge så sinnsykt mye, tenkte på det mot Hammarby, når ballen var på andre siden var flagga nede, mens når ballen var på denne siden var flagga oppe. pga da er dere på tv?

Hvis dere må flagge hele tiden kan ikke dere stille dere øverst på felt c da? Jo høyere dere kommer jo mer trøkk blir det for dem som er forran dere på tribunen, jo mer trøkk jo mindre hører man stemmen sin selv jo høyere er det lettere for de som ikke "tørr" hele tiden å trøkke til på sanger.
                    krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

som sakt gå å sett deg!!

Så sier vi takk til deg.

Kommentar

• ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

Jepp. Jeg skjønner at folk ikke liker det,og at det er kjiipt for folk å ikke få med seg hele kampen. Men det går å heller gå ned og ta det etter kampen, isteden for å starte en ny UFC tråd på nettet (begynner å bli ganske lei av disse), eller kaste ting på dem.

Jeg svarer i denne tråden fordi jeg er medlem i Tifo gruppa, og vi også har en del to-stangs (selvom en del er hærpa nå, så vil det bli laget nye i vinter).

Kommentar

• Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

Jepp. Jeg skjønner at folk ikke liker det,og at det er kjiipt for folk å ikke få med seg hele kampen. Men det går å heller gå ned og ta det etter kampen, isteden for å starte en ny UFC tråd på nettet (begynner å bli ganske lei av disse), eller kaste ting på dem.

Jeg svarer i denne tråden fordi jeg er medlem i Tifo gruppa, og vi også har en del to-stangs (selvom en del er hærpa nå, så vil det bli laget nye i vinter).

Skjønner nå at frustrasjonen tok litt overhånd. Burde selvfølgelig tatt det med UFC face to face.
                          Last edited by Uwes disippel; 30.11.2006, 23:02. Begrunnelse: Skrev feil

Kommentar

• Bæng
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Nov 2005
                            • 146

enig norby.. det er deilig med spytte klyser i bak hue ass!! dere må skjønne at vi blir litt provosere av det å!
                            Fetsund Kanris...

Ufc www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

Skjønner nå at frustrasjonen tok litt overhånd. Burde selvfølgelig tatt det med dere face to face.
                              Edit: Tatt det med UFC

Skal ikke blande meg inn i denne diskusjonen, men er en interessant diskusjon også for oss i Tifo gruppa

Kommentar

• Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

Det var jeg ikke klar over at dere fikk, bæng, før jeg leste det her. Det eneste jeg så var han som løp over 10 stolrader for å kaste et av flagga deres i bakken. Skjønner selvfølgelig at slik provoserer.

Kommentar

• Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

Skal ikke blande meg inn i denne diskusjonen, men er en interessant diskusjon også for oss i Tifo gruppa

Sorry, trodde du var i UFC:-)

Kommentar

• maurakanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2005
                                    • 641

Tifo er ting som brukes før kampen, og når lagene kommer på banen. Da er det vel ikke så jævla farlig med flagga. Det er når kampen er igang vi snakker om her.

Kommentar

• Bæng
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Nov 2005
                                      • 146

Det var jeg ikke klar over at dere fikk, bæng, før jeg leste det her. Det eneste jeg så var han som løp over 10 stolrader for å kaste et av flagga deres i bakken. Skjønner selvfølgelig at slik provoserer.
                                      det var jeg som holdt det banern foresten=P
                                      Fetsund Kanris...

Ufc www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

Du så litt forfjamsa ut et øyeblikk:-)

Kommentar

• maurakanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 641

Ja, og da går det kanskje an å ta det ned, når 20 stk roper :" Ta ned det jævla flagget", istedenfor å holde det enda høyere opp. Skjønner at det provoserer og!!

Kommentar

Working...