Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
UFC kan jo flytte bort på rb igjen. Da er problemet løst. Ikke noe problem for meg, står på felt b. Men jeg må si at det ser jævla rått ut når det flagger som værst, helt konge. UFC lager også et fantastisk liv.
Tifo er ting som brukes før kampen, og når lagene kommer på banen. Da er det vel ikke så jævla farlig med flagga. Det er når kampen er igang vi snakker om her.
Nei. Tifo er ofte en ting som brukes før kampen, og når lagene kommer på banen ja. Men vi lager da absolutt ikke flaggene for at de skal bli brukt 2 minutter hver match. Vi vil veldig gjerne at det skal dukke opp noen flagg underveis i kampen også, men selvfølgelig Tifo gruppa forstår jo at folk ønsker og se, og man vil sannsynligvis ikke se så mye flagging, på et så lite området, "arrangert" av Tifo gruppa, så dette er jo ikke noe problem for FuglaTifo/fansen.
UFC kan jo flytte bort på rb igjen. Da er problemet løst. Ikke noe problem for meg, står på felt b. Men jeg må si at det ser jævla rått ut når det flagger som værst, helt konge. UFC lager også et fantastisk liv.
Ja til UFC på RB...
Ikke for å spore helt av, men for det første, vnaskelig å gå på rb-tribunen når den er stengt. For det andre syntes jeg effekten er mye større når de står på Felt C, enn når de stod på RB
Ja, og da går det kanskje an å ta det ned, når 20 stk roper :" Ta ned det jævla flagget", istedenfor å holde det enda høyere opp. Skjønner at det provoserer og!!
Da kan de 20 gå å sette seg på sittetribunen eller stå på felt A/B, og ikke stelle seg BAK UFC der de pleier å stå.
Kan ikke UFC få flagge i fred da. De som er irritert pga det burde flytte seg til et sted der de så kampen. Jeg sleit med og få med meg deler av første omgangen, og jeg sto ganske nærme tromma.(og deg Norby..om jeg ikke har missforstått) Men jeg klager ikke. Nøyt det jeg fikk sett av første omgang, og flytta litt på meg så jeg fikk med meg større deler av andre. Er ikke så jævla mye verre en som så. Flytte litt på ræva, synge høyt for fugla, og nyet kampen
Last edited by Snerten; 30.11.2006, 23:12.
Begrunnelse: blei rart når jeg kopierte fra word
Enkelt og greit; Det er ingen som helst forbud mot flagg på norske tribuner. Altså, det er flagghaterne som har et problem. Å svare med myntkasting, brus osv. er helt sykt!
Enkelt og greit; Det er ingen som helst forbud mot flagg på norske tribuner. Altså, det er flagghaterne som har et problem. Å svare med myntkasting, brus osv. er helt sykt!
Kan ikke UFC få flagge i fred da. De som er irritert pga det burde flytte seg til et sted der de så kampen. Jeg sleit med og få med meg deler av første omgangen, og jeg sto ganske nærme tromma.(og deg Norby..om jeg ikke har missforstått) Men jeg klager ikke. Nøyt det jeg fikk sett av første omgang, og flytta litt på meg så jeg fikk med meg større deler av andre. Er ikke så jævla mye verre en som så. Flytte litt på ræva, synge høyt for fugla, og nyet kampen
Hm. Mye mulig at det var meg. Jeg stod ved tromma i første omgang, for så å flytte meg til felt a i andre omgang for å joine gulost med å få opp stemninga.
Å kaste mynter, brusbegere og spytte på andre medsupportere, det kommer ALDRI UFC til å gjøre så lenge jeg er med i den gruppa.
Gubbementaliteten på øvre felt c er til å ta og føle på.
Jeg prøver selv å unngå å bruke 2-stangs når det er bra angrep og dødballer(cornere og farlig frispark) for å unngå nettopp dette problemet.
Alle er forskjellige, spørsmål er hvem man skal ta hensyn, engasjerte og flaggende supportere eller grinebitere som ikke gjør noe annet enn å klage på Sundgot.
Tja, hvor skal man begynne. Det har helt siden første gang vi begynte å bruke mye flagg på tribunen vært klaging fra de på øvre felt c, men idag var det ekstremt. Vi har snakket om dette innad i gruppa, og har blitt enige om å prøve å ta så mye hensyn som mulig, hvertfall når det gjelder 2stangs, vifteflagg er som "Uwes disippel" sier ikke så ille for da ser man hvertfall bruddstykker av kampen
Idag var det en sinnsyk stemning på kampen, de siste 25 minuttene er det råeste jeg har opplevd stemningsmessig på Åråsen, og vi i UFC blir selvfølgelig ekstra engasjerte som resten av kfl også blir, og da blir det enda mere bruk av 2stangs og vifteflagg fra vår side.
At folk klager på det tåler vi, men måten det blir sagt fra på er latterlig, og når det i tillegg kommer fra det stedet på feltet hvor det er dårligst synging, og mest klaging på spillere, så bryr jeg meg faktisk ikke om det.
Det kommer også i fremtiden til å bli massiv bruk av flagg og 2stangs fra UFC, så hvis man plages veldig av dette så råder jeg de til å flytte seg litt nærmere b-feltet.
Unødvendig å heve tostangs med teksten "ta ned de jævla flagga" idet påsan skal ta corner. Det må være kun for å provosere.
Alle på feltet har lyst til å se kampen, hvertfall når det er sjanser på gang. At folk som da ikke ser noe blir forbanna er vel da ingen overaskelse for noen.
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Idag var det en sinnsyk stemning på kampen, de siste 25 minuttene er det råeste jeg har opplevd stemningsmessig på Åråsen
Seriøst? Er dette din første kamp på Åråsen eller? Stemninga var bra, men det råeste noen gang er vel å ta litt vel hardt i. Forresten masse kred til forsanger "nr to" som fikk i gang kano-utgaven (virket som de andre forsangerne (nr 1) prøvde å hysje det ned først). Det var utrolig fett.
Så mine synspunkter på debatten. For det første er det ikke greit å spytte, kaste mynter eller andre gjenstandere på UFC eller noen andre. MEN, UFC må også ta signalet hvis det er slik at mange roper at man skal ta ned flagga (tostangs spesielt). Hvis det er slik som det blir sagt at man etter tilropene løftet flaggene/bannerne høyere er det utrolig barnslig og lite respektfullt. Det er greit at det er lov å vifte med flagg, men det blir utrolig teit av dere å bruke det som et argument. Det er også lov til å pipe mot egne spillere i 90 minutter, men det er vel ingen som vil ha det slik.
I dag ser jeg UFCs poeng. Det var godt med plass og de som stod bak kunne flyttet seg. Samtidig kan det ikke være slik at alle andre skal ta hensyn til UFC uten at UFC tar hensyn tilbake. Når storkampene kommer etterhvert er det umulig å flytte seg og mange flere som ikke får sett dersom man til stadighet har flaggene oppe. Særlig gjelder det siden flaggene er så konsentrert på et lite område. Å skrive at supporterne som klaget bør finne seg en plass på sittetribunen er bare useriøst og dumt. Begynner også å bli litt lei den evige masingen om at folk som ikke deler UFCs ting på saker og ting står for "gubbementalitet" og lignende karakteristikker. Det er høyst forståelig at folk vil se kampen.
Spytting og lignende oppførsel er dessuten ikke gubbementalitet. Det er drittungementalitet.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Tja, hvor skal man begynne. Det har helt siden første gang vi begynte å bruke mye flagg på tribunen vært klaging fra de på øvre felt c, men idag var det ekstremt. Vi har snakket om dette innad i gruppa, og har blitt enige om å prøve å ta så mye hensyn som mulig, hvertfall når det gjelder 2stangs, vifteflagg er som "Uwes disippel" sier ikke så ille for da ser man hvertfall bruddstykker av kampen
Idag var det en sinnsyk stemning på kampen, de siste 25 minuttene er det råeste jeg har opplevd stemningsmessig på Åråsen, og vi i UFC blir selvfølgelig ekstra engasjerte som resten av kfl også blir, og da blir det enda mere bruk av 2stangs og vifteflagg fra vår side.
At folk klager på det tåler vi, men måten det blir sagt fra på er latterlig, og når det i tillegg kommer fra det stedet på feltet hvor det er dårligst synging, og mest klaging på spillere, så bryr jeg meg faktisk ikke om det.
Det kommer også i fremtiden til å bli massiv bruk av flagg og 2stangs fra UFC, så hvis man plages veldig av dette så råder jeg de til å flytte seg litt nærmere b-feltet.
Litt fornuftig til å begynne med så synker du.Fløtt dere sjæl! Dere kledde rb tribunen.
Ettersom det ikke er noe flaggforbud på Feltet, er det strengt tatt flagghaterne som har et problem, ikke vi. Vi kommer til å fortsette å stå midt på felt C, hvor andre vil stå er opp til hver og en å bestemme. Men stiller man seg bak UFC, må man forvente å gå glipp av noen minutter av kampen.
En utrolig arrogant holdning UFC viser her. UFC ødelegger kampopplevelsen for en del av sine medsupportere, men avfeier det hele med at det er de andre som har et problem.
Dersom UFC føler for å flagge og ødelegge sikten for andre på Åråsen, så burde dere strengt tatt se hva dere kan gjøre for å unngå dette. Et forslag kan være at dere stiller dere bakerst på FeltC, sånn at dere ikke har noen bak dere. Kanari-Feltet er også et sted for syngende, men ikke nødvendigvis flaggende supportere.
Jeg er helt enig med at spytting osv ikke har noe og gjøre blant kanarifansen(eller noen andre supporter grupperinger for den saks skyld) men som idag..de som ville se kampen, kan umulig være så vanskelig for dem og møte opp tidlig nok til og få en god plass på felt a eller b?
Skjønner jo at det kan by på større problemer ved storkamper.
En ting jeg ikke helt skjønner. Hvorfor den store heksejakten på ufc? Greit, alt dem har gjort har kanskje ikke vert helt etter regelboka, men faen for en viktig del av stemmninga på Åråsen dem er.
Kan ikke folk se det positive at vi har fått tilbake en stor ressurs både når det gjelder sang og tifo. Prøve og gjøre det isteden for og leite etter ting dem skal klage på når det gjelder ufc
Kommentar