UFC og flagging

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

Jeg ser bare 2 måter på å løse dette problemet.

1: UFC flytter seg lenger opp, og dermed ødelegger de ikke sikten for andre.

2: Det fylles på med folk bak UFC som synes det er ok med aktiv to-stangs og flaggbruk.

Tror ikke RB er ett alternativt med første.

Kommentar

• King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
      Seriøst? Er dette din første kamp på Åråsen eller? Stemninga var bra, men det råeste noen gang er vel å ta litt vel hardt i. Forresten masse kred til forsanger "nr to" som fikk i gang kano-utgaven (virket som de andre forsangerne (nr 1) prøvde å hysje det ned først). Det var utrolig fett.

Så mine synspunkter på debatten. For det første er det ikke greit å spytte, kaste mynter eller andre gjenstandere på UFC eller noen andre. MEN, UFC må også ta signalet hvis det er slik at mange roper at man skal ta ned flagga (tostangs spesielt). Hvis det er slik som det blir sagt at man etter tilropene løftet flaggene/bannerne høyere er det utrolig barnslig og lite respektfullt. Det er greit at det er lov å vifte med flagg, men det blir utrolig teit av dere å bruke det som et argument. Det er også lov til å pipe mot egne spillere i 90 minutter, men det er vel ingen som vil ha det slik.

I dag ser jeg UFCs poeng. Det var godt med plass og de som stod bak kunne flyttet seg. Samtidig kan det ikke være slik at alle andre skal ta hensyn til UFC uten at UFC tar hensyn tilbake. Når storkampene kommer etterhvert er det umulig å flytte seg og mange flere som ikke får sett dersom man til stadighet har flaggene oppe. Særlig gjelder det siden flaggene er så konsentrert på et lite område. Å skrive at supporterne som klaget bør finne seg en plass på sittetribunen er bare useriøst og dumt. Begynner også å bli litt lei den evige masingen om at folk som ikke deler UFCs ting på saker og ting står for "gubbementalitet" og lignende karakteristikker. Det er høyst forståelig at folk vil se kampen.

Spytting og lignende oppførsel er dessuten ikke gubbementalitet. Det er drittungementalitet.
      Nei jeg har vært på en kamp eller to tidligere også, er meget mulig at jeg overdriver når jeg skriver det jeg gjør, men så tett opptil kampen så føltes det hvertfall som noe av det beste ever.

2stangsa ble ikke løftet høyere etter at folk ropte.

Ser ikke helt sammenligningen med å flagge kontra piping i 90 minutter.
      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

Opprinnelig skrevet av Rønnern
        En utrolig arrogant holdning UFC viser her. UFC ødelegger kampopplevelsen for en del av sine medsupportere, men avfeier det hele med at det er de andre som har et problem.

Dersom UFC føler for å flagge og ødelegge sikten for andre på Åråsen, så burde dere strengt tatt se hva dere kan gjøre for å unngå dette. Et forslag kan være at dere stiller dere bakerst på FeltC, sånn at dere ikke har noen bak dere. Kanari-Feltet er også et sted for syngende, men ikke nødvendigvis flaggende supportere.
        Håper KFL styret kommer ut med ett skriv snart angående hvordan det skal være med flagging på Åråsen. Vet at flertallet i styret mener at folk må få flagge som dem vil, håper dem tørr å stå for det å komme ut med info om det så man slipper sånne latterlige diskusjoner som dette etter hver kamp.
        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

er vell bare et alternativ og det at Ufc tar hensyn og ser ann kampens løp.Det er helt i orden og flagge litt men ikke når det skjer viktige ting på banen,flag så mye dere vill når det er stopp i spillet men ikke når det er angrep eller cornere .Gå og legg dere nå folkens og nynn på denn herlige sangen vi sang i 20 minutter i strek.Og en ting til Ufc velkommen tilbake på stadion ,det er mye bedre trøkk når dere er med , menn få ned di forbanna flagga deres.

Kommentar

• King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Ufc lager nok en gang ris til egen bak,neste gang jeg og 200 andre går glipp av store deler av Lsk sine sjanser og cornere kommer vi og knekker alle stengene deres. Dere kan ikke bare komme her og ta over tribunen og gjøre som dere vill.Dere skal hafor at dere lager kjempe stemning under hele kampen men prøv og ta litt hensyn.Og dere sier vi skal flytte oss, skal 30stk ødelegge for flere hundre.Gleder meg til neste hjemmekamp som dere tar opp flagga deres midt i et LSK ANGREP.
            Tøff på avstand
            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Snerten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2006
              • 458

Hvorfor må folk heletiden finne noe og klage på når det gjelder ufc. Jeg skjønner det ikke
              Evig LSK

Kommentar

• Raskolnikov
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1453

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Ser ikke helt sammenligningen med å flagge kontra piping i 90 minutter.
                Det er da heller ingen sammenheng, men et poeng. Nemlig at ting ikke nødvendigvis er greit fordi det er lovlig.
                Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

Stenges hvorfor det,må da vell være lov og diskutere litt. Og som tidligere sakt så er jeg ikke mot Ufc, bare Dem tar litt hensyn og de tror jeg faktisk dem gjør etter denne kampen.(ikke sant Gutter)Flinke sjåfører er dem heller ikke kjører over medsupportere så det synger he he(Håper at sjåføren fikk beholde lappen)

Kommentar

• King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

Tøff på avstand,nei egentlig tøffere jo nærmere jeg kommer.
                    Jepp, blir nok artig neste Torsdag.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Jeg har ikke truet med vold,viss Dere da ikke mener at det og knekke et par flagg stenger er vold daog det at jeg er tøffere jo nærmere jeg kommer er jo bare sannheten(Tøff er vell langt i fra vold tror jeg)

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

Jeg sto første gang med bøffelberget i 1989. Og jeg skal faen meg stå neste år også!
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                          Det er da heller ingen sammenheng, men et poeng. Nemlig at ting ikke nødvendigvis er greit fordi det er lovlig.
                          Nå er det ikke så mye som er greit i kanari-fansen for tiden da, takhøyden på kanari-fans er like høy som i en potetkjeller.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

Jeg har ikke truet med vold,viss Dere da ikke mener at det og knekke et par flagg stenger er vold daog det at jeg er tøffere jo nærmere jeg kommer er jo bare sannheten(Tøff er vell langt i fra vold tror jeg)
                            Ja, for UFC hadde sikkert latt deg stå å hærpe flagg de har brukt flere timer på, uten å be deg pelle deg unna.

Kommentar

• King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                              Herregud for en gjeng med drittunger ... Både dere som flagger "fordi dere kan", og dere som truer med vold.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Dette grupperingspisset i Kanarifansen kom til å bli bråk, og det har det blitt.

Nå har jeg stått med Bøffelberget og Kanarifansen siden 1990, og vurderer på det sterkeste å la 2006-sesongen bli den siste.

Takk for at dere forsøker å gjøre Norges beste supportergruppe til et ynglested for DRITT!
                              Vi flagger fordi det gir en bra visuell effekt.

Det kan nok virke som du har gjort ditt blant syngende fans ja, er mye positivt med å sitte, så du får kose deg der.
                              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Jan Banan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 809

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                Vi flagger fordi det gir en bra visuell effekt.
                                Hvis å flagge gir deg en så orgasmisk opplevelse at du driter i om andre ser mål/sjanser, så foreslår jeg at du heller tar en øl hjemme og ser kampen på tv. Der kan du flagge så mye du orker.
                                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

Da er det vell bare og vise litt hensyn da lille Norby,så sliper vi alt tullet. Som tidligere sakt flag til krampa tar Dere men ikke når det er noe spennede som skjer på banen,dette skulle vell ikke være så jævlig vanskelig og få til Gutter.

Kommentar

• _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4397

Hvis å flagge gir deg en så orgasmisk opplevelse at du driter i om andre ser mål/sjanser, så foreslår jeg at du heller tar en øl hjemme og ser kampen på tv. Der kan du flagge så mye du orker.
                                    Det har vi gjort i 3-4 kamper i høst allerede. Ble litt lei gitt
                                    ..................

Kommentar

• King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

Har vel ikke fått orgasme av å flagge enda, men det er enkelte ganger den reiser seg ja. Er ingen stor fan av å sitte hjemme å se på kamper å drikke øl, har fått nok av det i høst, og det var ikke helt det samme å sitte i sofaen å flagge gitt...
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

Ja, for UFC hadde sikkert latt deg stå å hærpe flagg de har brukt flere timer på, uten å be deg pelle deg unna .Hvem truer med vold her

Kommentar

• ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

Da er det vell bare og vise litt hensyn da lille Norby,så sliper vi alt tullet. Som tidligere sakt flag til krampa tar Dere men ikke når det er noe spennede som skjer på banen,dette skulle vell ikke være så jævlig vanskelig og få til Gutter.
                                          Ja, man behøver ikke å flagge i de største målsjansene. Den kan jeg være enig i. Men man må få lov til å flagge under kampen, dette er en tribune for SUPPORTERE.

Kom å slå meg, blir nok artig å denge løs på en medsupporter.

Kommentar

Working...