RL-programleder Dag Solheim (Canal+) skryter av Kanari-Fansen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

RL-programleder Dag Solheim (Canal+) skryter av Kanari-Fansen

Dag Solheim som er programleder i Canal+ skrøyt uhemmet av Kanari-Fansen i går. Hvis noen har et lite referat av hva han sa under Royal League-sendinga så hadde det vært fint om noen la det ut. Selv kjenner jeg Dag fra jobbsammenheng. Kontaktet han derfor i dag for å takke for skryt på vegne av Kanari-Fansen.

Dag sier tilbake at det bare skulle mangle. Han sier videre at Kanari-Fansen er enestående, og at jeg skulle hilse tilbake til alle sammen.

Utrolig moro at en så profilert tv-mann uttaler seg i så varme ordelag om Kanari-Fansen. Dag har vært verden rundt for å se fotball i sine jobber for TV2 og Canal+, og ikke minst Fotballmag. Han har hjertet sitt i Fredrikstad og Arsenal så vi snakker om en helt objektiv herremann.

-okb!
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

• Larsk
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1053

Opprinnelig skrevet av okb
    Dag Solheim som er programleder i Canal+ skrøyt uhemmet av Kanari-Fansen i går. Hvis noen har et lite referat av hva han sa under Royal League-sendinga så hadde det vært fint om noe la det ut. Selv kjenner jeg Dag fra jobbsammenheng. Kontaktet han derfor i dag for å takke for skryt på vegne av Kanari-Fansen.

Dag sier tilbake at det bare skulle mangle. Han sier videre at Kanari-Fansen er enestående, og at jeg skulle hilse tilbake til alle sammen.

Utrolig moro at en så profilert tv-mann uttaler seg i så varme ordelag om Kanari-Fansen. Dag har vært verden rundt for å se fotball i sine jobber for TV2 og Canal+, og ikke minst Fotballmag. Han har hjertet sitt i Fredrikstad og Arsenal så vi snakker om en helt objektiv herremann.

-okb!

Ja da sier jeg takk og gratulerer med at du gjør en strålende jobb
    !!Gunners!!

Kommentar

• Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

I pausen av kampen så sa han at fansen hadde sunget i konstant 45 minutter - noe lignende hadde han ikke sett i norsk standard.... Meget bra at noen tar bryet med litt skryt.

KFL var meget bra!!

Kommentar

• scages
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1292

Opprinnelig skrevet av Paddis
        I pausen av kampen så sa han at fansen hadde sunget i konstant 45 minutter - noe lignende hadde han ikke sett i norsk standard.... Meget bra at noen tar bryet med litt skryt.
        Det sier ikke reint lite, i og med at vi heva oss ytterligere i 2.omg. Spesielt siste 20 minutta var syke. Sjelden sett spillera så entusiastiske etter en kamp.

Herlig å få litt skryt på tv, som motvekt mot all den tåplige vif/klanen propagandaen som feilakitg har manifistert seg gjennom media. Klanen er en vits i forhold til KFL, mer er det vel ikke å si om det.

Kommentar

• KanariEngel
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jun 2006
          • 154

Hele kampen(canal+) ligger på norbits. Gleder meg til å høre oss selv + skryten.
          Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

Kommentar

• gorken
            Administrator
            • May 2006
            • 1483

For de som ikke orker å vente, eller ikke er medlem har jeg klippa ut skrytet, så alle kan se her:
            I have this condition.

Kommentar

• Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

Å herre!

For en topic, for en selvskrytende tråd. Virker som om man har enorme komplekser for et eller annet, nå skryt fra en programleder blir det store her i livet.

Jeg har mang en gang kjempet mot sjølpissere, men dette sjølskrytet og det enorme behovet for anerkjennelse tar kaka.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

hehe, kunne ikke vært mer enig runner.

Kommentar

• LSKOG
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Oct 2005
                  • 131

Ta deg en bit av kaka nå Ronnie.....kom igjen a!
                  Ta en bit, bare en liten en.....

Veldig glad for den videosnutten, hadde ikke sett målet på TV.

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Opprinnelig skrevet av LSKOG
                    Ta deg en bit av kaka nå Ronnie.....kom igjen a!
                    Ta en bit, bare en liten en.....

Veldig glad for den videosnutten, hadde ikke sett målet på TV.
                    ja herremin hatt.

Kjedlig forum vi hadde hatt hvis man ikke hadde hatt sjølskryting eller sjølpissing!
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

Opprinnelig skrevet av KanariEngel
                      Hele kampen(canal+) ligger på norbits. Gleder meg til å høre oss selv + skryten.
                      Du har ikke en link?
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• okb
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2377

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Jeg har mang en gang kjempet mot sjølpissere, men dette sjølskrytet og det enorme behovet for anerkjennelse tar kaka.
                        Fanastisk Rønnern. Dette kommer fra en mann som aldri har ytret en eneste negativ mening om LSK. Jeg er imponert.

Selv synes jeg det er viktig å trekke fram alt det positive fra en Royal League-kamp som i utgangspunktet skulle bli en kjedsom og trist affære. Neste torsdag kan det jo være seg at flere tar turen når man leser om den fantastiske stemningen som det var i går. Bare så synd at man ikke kan skrive om det siden man har følelser for de gulsvarte. Det kunne jo tolkes som mindreverdighetskomplser..

-okb!

Kommentar

• Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

Å herre!

For en topic, for en selvskrytende tråd. Virker som om man har enorme komplekser for et eller annet, nå skryt fra en programleder blir det store her i livet.

La oss i hvertfall glede oss over litt skryt, har det kanskje ikke vært nok uro og tull i mediene i det siste.... Grådag i dag ja...

Kommentar

• Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

Opprinnelig skrevet av okb
                            Neste torsdag kan det jo være seg at flere tar turen når man leser om den fantastiske stemningen som det var i går. Bare så synd at man ikke kan skrive om det siden man har følelser for de gulsvarte. Det kunne jo tolkes som mindreverdighetskomplser..
                            Vi kan jo håpe på at det blir en effekt, en kjærkommen en sådan. Bra trøkk i går, det synes jeg også og det bærer stemmen min preg av. Men, det får da være måter på hvor desperate en skal bli etter å få anerkjennelse fra Dag og eventuelle andre som så kampen.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• okb
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2377

Vi kan jo håpe på at det blir en effekt, en kjærkommen en sådan. Bra trøkk i går, det synes jeg også og det bærer stemmen min preg av. Men, det får da være måter på hvor desperate en skal bli etter å få anerkjennelse fra Dag og eventuelle andre som så kampen.
                              Da får vi være enige om å være uenige, Ronnie. Jeg ser ikke på dette som et desperat forsøk på å få anerkjennelse fra noen. Mer en tilbakemelding på hvor man står per idag.

.. men det er kanskje bedre å tie i hjel skryten. Noen kunne jo tro vi skrøyt av oss selv. ;-)

-okb!

Kommentar

• Bolsen3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 1061

Veldig positivt med all denna skryten som kommer om dagen, det viktige nå er å ikke tro at man er god nok nå. Fortsatt masse som kan bli bedre! Klanen har jo gått i den fella, for det er vel liten tvil om at de i en årrekke var hakket bedre enn oss, det tørr jeg påstå. Men nå har vi tatt over tronen igjen (hva gjelder stemning, ikke antall medlemmer), og det er viktig at vi ikke begår de samma feilene som klanen...

Kommentar

• GB
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 332

Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                  Du har ikke en link?
                                  Problemet mitt er at Norbits kun er åpen for inviterte medlemmer........
                                  Noen som kan hjelpe med det? - PM?

Hilsen
                                  GB

Kommentar

• Fugla
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 1718

kremt.... Janteloven... kremt....
                                    Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 423

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                                      Veldig positivt med all denna skryten som kommer om dagen, det viktige nå er å ikke tro at man er god nok nå
                                      My point exactly! Det der er en evig balansegang. Hele tiden jobbe for å bli bedre, men samtidig la seg få lov til å suge på lakrisen 30 minutter en gang i blant. I går var det direkte morsomt å stå på feltet med kanonen (flerstemt sang der alle stemmene har samme melodi, men ikke begynner samtidig) som soleklart høydepunkt.
                                      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

Til alle som er redde for at KFL skal bli fornøyde og at utviklingen stopper:

Det har aldri vært jobbet hardere enn akkurat nå for å forbedre Kanari-Fansens prestasjoner på tribunen. En del tiltak har blitt satt igang for å sikre at 2007-sesongen blir tidenes beste hva stemning angår.

Slapp av!

Kommentar

Working...