RL-programleder Dag Solheim (Canal+) skryter av Kanari-Fansen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

Opprinnelig skrevet av Lars
    Til alle som er redde for at KFL skal bli fornøyde og at utviklingen stopper:

Det har aldri vært jobbet hardere enn akkurat nå for å forbedre Kanari-Fansens prestasjoner på tribunen. En del tiltak har blitt satt igang for å sikre at 2007-sesongen blir tidenes beste hva stemning angår.

Slapp av!
    Godt å høre! Nå får jeg en god jul i år også!

Kommentar

• Fugla..
      Utestengt
      • Jul 2006
      • 62

Nei, vi må ikke slappe av. Det er nå vi må stå på, og fortsette å jobbe, for å fortsette å være så fantastiske, som vi har vært hitill. Man kan suge på en karamell i 30 minutter som Vegar sa, men man skal aldri, ALDRI legge seg til å sove, å "slappe av". Da stopper utviklinga.

Kommentar

• mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

Flott med skryt for bra stemning i RL av KFL, det fortjener vi! Men, er det lov å stille spørsmål til hvor det blir av resten av KFLs medlemmer? Knappe 2000 tilskuere er ikke all verden, når man vet at LSK alltid satser for fullt i RL.
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
        Mr.Jordbakke

Kommentar

• Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
          Men, er det lov å stille spørsmål til hvor det blir av resten av KFLs medlemmer?
          Ute å kjøper julegaver

Men merket det var lettere å pushe folk på denne kampen, enn det det var mot Hammarby. Får håpe alle er over den fasen der de er lei norsk fotball.

Kommentar

• mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

Mulig at gruppespillet i RL kommer for tidlig? Noen trenger kanskje en pause fra fotballen (personlig kan jeg aldri få nok)? Da bør Åråsen fylles på nyåret når sluttspillet går.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
            Mr.Jordbakke

Kommentar

Working...