Dagsavisens oppslag om casuals. UFC er nevnt
Collapse
X
-
Gi nå faen i det forpulte mors beste barn rykte!! gå ikke rundt å håp at man kan være så mange drita mannfolk (og damer) samla i følelsladet massesuggesjon (les aggresjon) uten at vanlig innteligente mennesker ser på deg som en tulling uansett! spesielt folk som sitter å debatterer på ett forum, da blir du enda dummere.
hvis man skal være så fordømt redd for at noen engasjerte ildsjeler kaller seg ultras eller har på seg fuckings finlandshetter, så er man egentlig redd for noe som per dags dato ikke er en realitet.
dette er absolutt ikke noen faretruende utvikling i det hele tatt! rett å slett fordi det ikke er noen utvikling.... det er de samme 15-20 stk som før, men kall det gjerne ett symptom. jaja noen flere smågrupper/vennegjenger fra forskjellige småbygder med samme navn som grupperingen har det ikke vært klaget på og er heller ikke noe problem. vi trenger ikke rope varsku enda, er det jeg prøver å si...
det virker for meg som noen syns det er litt spennende og kanskje litt skummelt også, at bøffelberget anno 2006 er en smule forandret siden 92. men det er også lillestrøm by. denne sitringen tror jeg sitter mest hos dem som betrakter fra avstand. prøv heller å finn ut hvor mye gærent dem egentlig gjør, hørt rykter om ganske ville ting... uuuu... man vokser for guds skyld oppover, bra for oss. men vi har ikke blitt så store at vi ikke har kontroll. vi er fortsatt så små at de blir litt alle kjenner alle følelsen når du går på kamp. da er det ganske greit og oversiktlig.
viktig å ta symptomer på alvor, det kan bli en sykdom! men bli for faen ikke hypokonder...
fugl- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Det Enga Casuals har skrevet der stemmer mest sannsynligvis ikke, akkurat som mye av det andre som står på sidene dere. Enga Casuals er flinke til å skrive ting, for å vri det til sin egen fordel ved å skape splid, og uenighet blandt andre.
Og forøvrig vil nok ikke UFC bli oppsøkt av Norske Casuals grunnet den avis artikkelen. Det miljøet er så lite i Norge (Mitt inntrykk), at de som er med i det, nok vet hvem som er med fra de forskjellige klubbene.Kommentar
-
Det Enga Casuals har skrevet der stemmer mest sannsynligvis ikke, akkurat som mye av det andre som står på sidene dere. Enga Casuals er flinke til å skrive ting, for å vri det til sin egen fordel ved å skape splid, og uenighet blandt andre.
Og forøvrig vil nok ikke UFC bli oppsøkt av Norske Casuals grunnet den avis artikkelen. Det miljøet er så lite i Norge (Mitt inntrykk), at de som er med i det, nok vet hvem som er med fra de forskjellige klubbene.
Eller kanskje noen husker når to stykker på et utested i Lillestrøm ble tatt ut og rett og slett slått ned. Det var to ganger.
Tror Isko Boys har fått med seg at UFC ikke er casuals... Men hvem vet om det skjer igjen??Kommentar
-
Jeg vet ikke om noen husker når politiet stillte sterkt ved togstasjonen en kveld? Men så hoppet de av ved Sagdalen og løp som pokker. Det var en gang.
Eller kanskje noen husker når to stykker på et utested i Lillestrøm ble tatt ut og rett og slett slått ned. Det var to ganger.
Tror Isko Boys har fått med seg at UFC ikke er casuals... Men hvem vet om det skjer igjen??
Var det ikke ett lite opptrinn på Torget også, før vif match?Tore GalgerudKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bildet av UFC er nå fjernet fra dagsavisens oppslag etter samtale med dagsavisen.Kommentar
-
Rimelig sikker på at det ikke er UFC de mener. Dere kan mene mangt om UFC, men slåsskjemper er de ikke.
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dessuten var det aldri noe opptrinn.
Barna løp hjem til mødrene sine, så fort LSK fansen begynte å gå.
Maks lavmål.
-PapagenoKommentar
Kommentar